Cengiz, Deniz'e bakıp "evet, seni istiyorum!" diye hırladı ve Deniz'in bacağını okşamaya başladı. Bacaklarının arasında ilerledikçe ilerledi ve elini elbisesinin içine soktu. Bu sırada Deniz'in, inleyerek pantolonun düğmelerini çözmeye başladığını fark etti. Deniz'in kızlığını külotunun üzerinden okşarken "burada olmaz." diye inledi.
"Odana geçelim."
"Merak etme, onlar birazdan sızıp kalırlar. Hem sızmasalar bile böyle bir macera yaşamak hoşuna gitmez mi?"
Cengiz, sırıttı ve "gider." diye yanıt vererek Deniz'in kızlığını külotunun üzerinden okşamaya devam etti. Deniz ise Cengiz'in sertleşmiş erkekliğini baksırının içinden çıkardı. Ardından "çok azdırdın beni!" diyerek hızlı bir şekilde külotunu çıkardı. Akabinde yere diz çöktü ve Cengiz'in erkekliğini tuttu. Aşağı yukarı okşadı ve başına bir öpücük kondurarak ruj izi bıraktıktan sonra emmeye başladı.
"Iııhhmm! Ağzını sikmek şimdiden çok hoş. Sakso çek bana bebeğim!"
Cengiz, fısıltıyla konuştuktan sonra inleyerek başını geriye doğru yasladı. Bu sırada Deniz, diliyle önce başını ve sonra erkekliğinin kalan kısımlarını yaladı ve tekrar ağzına aldı. Başını aşağı yukarı hareket ettirerek inlemeye başladı.
Cengiz de inledi ve bir süre sonra sertçe Deniz'in kafasına bastırdı. Aletinin tamamını, testislerine kadar soktu ağzına. Sonrasında Deniz nefessiz kalınca onu yarım at kuyruğundan tuttu ve geri çekti.
Deniz, nefes nefese Cengiz'e baktı ve sırıttı. Ardından göz ucuyla arkadaşlarına baktı ve onların uyanık olduğunu gördü. Buna devam etmeyi istedi. Diliyle alt ve üst dudağını yaladıktan sonra alt dudağını ısırdı. "Sik beni!" diye fısıldadı.
"Sevişmeye emin misin?"
Deniz, "hiç olmadığım kadar." diyerek inledi ve ayağa kalktı. Bu sırada televizyondan slow müzik sesleri gelmeye başladı.
Cengiz, erkekliğini baksırının içine soktuktan sonra ayağa kalktı. Pantolonun yere düşmesine aldırış etmeden Deniz'e yaklaştı ve elini sırtına attı. Okşamaya başlayarak "çok güzel bir tenin var." dedi.
Bir süre öylece dans ettiler ve Cengiz, ellerini yavaşça aşağılara indirdi. Elbisesinin üzerinden kalçasını okşamaya başladı ve dudağını dudağına bastırdı. Bu sırada arkadan alkış sesleri yükseldi fakat ikisi de buna aldırış etmeyerek birbirlerinin dudaklarını emdiler fakat hafiften kızardılar.
Deniz, Cengiz'i itekleyerek sandalyeye oturttu ve hızlıca baksırını çıkardı. Arkadaşlarının kendisine baktıklarını görerek onlara göz kırptı.
"Şimdi Cengiz ile deliler gibi sevişeceğiz. Güzelce bir sikilmek iyi bir doğum günü hediyesi olur gibi."
Deniz, kalçasında Cengiz'in ellerini hissetti. Ona baktığında tekrar ayağa kalktığını fark etti ve onun bir alt dudağını bir üst dudağını emmeye başlarken kalçasındaki ellerin bir aşağı bir yukarı hareket ederek aynı zamanda elbisesinin etek kısmını da hareketlendirdiğini fark etti. Ardından Cengiz'i tekrar oturtup bacaklarını ayırdı ve Cengiz'in kucağına oturdu.
Cengiz, bir eliyle Deniz'in klitorisini okşarken diğer eliyle yüzünü tutup dudaklarını sömürdü.
"Şimdiden ıpıslak olmuşsun Deniz."
"Şimdiden dediğin de yedin bitirdin beni Cengiz. Ne bekliyordun ki?"
Cengiz, güldü ve Deniz'in alt dudağını emdi. Deniz bir süre Cengiz'e ileri geri sürtündü ve sonrasında Deniz, Cengiz'in sepsert aletinin üzerine oturdu. Alet içine girince Deniz'in göz bebekleri büyüdü ve kendisi de inlemeye başladı. Arkadan alkış sesleri daha da yükseldi ve ıslıklar duyuldu herkes sarhoştu ve Deniz'in arkadaşları, sevişmeyi daha yakından izlemek için yanlarına gelmişti.
Cengiz de Deniz gibi meraklı gözlere aldırış etmemeye karar verdi. Deniz'in çıplak kalan kalçalarını avuçlayarak dudaklarını emdi.
Deniz, kalçasını bir ileri bir geri hareket ettirerek Cengiz'in yüzünü okşadı. Alt dudağını ısırmaya başladı ve kendisine çekerek kanattı. Sonrasında zıplamaya başladı. Yüksek sesle inleyerek zıpladıkça zıpladı.
Cengiz, Deniz'in zıplamasına son verdirtti ve o kucağındayken ayağa kalktı. Yavaşça pencereye yasladı. Artık hiç ama hiç kimseyi umursamıyorlardı. Arkadaşlarını da dışarıdan kendilerini görebilecek kişileri de.
Cengiz, bir yandan içine girip çıkmaya devam ederek bacaklarını okşarken bir yandan üst dudağını emdi. Kalçasını ileri geri hareket ettiriyor ve Deniz'in içine girip çıkıyordu.
Deniz, inleyerek güldü. Dudaklarını Cengiz'in dudaklarından çekti fakat bu sefer de yanaklarına, çenesine ve boynuna öpücükler kondurdu. Her yerine rujunu bulaştırdı.
"Aaah eveet! Daha hızlı!"
Cengiz o kadar hızlandı ki Hülya, "dikkat edin! Camı kıracaksınız." diye uyarma gereği duydu ve Cengiz gülerek Deniz'e baktıktan sonra "haklı." dedi. Deniz'i kucağından indirdi.
Deniz, Cengiz'e sırtını döndü. Puf minderin üzerine diz çöktü, ellerini pencereye götürdü ve belini iyice kıvırdıktan sonra başını arkaya çevirerek "haydi!" dedi.
Cengiz, onun elbisesinin etek kısmını tekrar yukarı kaldırdı. Arkasında diz çöktü ve iki parmağıyla iki dudağını okşadı. Sonrasında iki parmağını içine sokup sokup çıkarmaya başladı.
"Aah aletini de içime sok!"
Cengiz, sırıttı ve "sokacağım!" dedi. Kalçasını iki eliyle tutarak okşadı ve tokatlar atıp avuçladı. Ardından başını kızlığına gömdü. Klitorisinin hemen altına öpücükler kondurduktan sonra klitorisini emmeye başladı.
"Iııhhhmmm eveeet! Sincap gibisin, ye amımı benim sincabım!"
Cengiz, güldü ve bir süre daha klitorisini emdikten sonra dilini içine sokup çıkardı. Bir süre sonra geri çekildi ve bir eliyle Deniz'in dudaklarını aralarken bir eliyle aletini tutarak yavaşça içine girdi. Kalçasını okşamaya başlayarak hızlandı. Kalçasını hızlı hızlı tokatladı ve sonra ellerini beline götürdü. Belinden sıkıca tutarak pompaladı ve sırtına öpücükler kondurdu. Ardından saçlarını topladı ve saçlarının vasıtasıyla Deniz'in başını kendine doğru çekip dudağına bir öpücük bıraktıktan sonra saçlarını bıraktı ve pencereye dayanmış ellerine uzanıp tuttu.
"Aaah eveet! Bana hakim olmana bayıldım! Sahip ol bana! Sapla bana!"
Cengiz, sert sert soktu aletini dibe kadar soktu ve kalçasından "şak şak!" sesler çıkarttı.
"Iıııhhmmm eveeet, mükem... meel!"
Cengiz Deniz'i sertçe sikmeye devam ediyordu ki Deniz, inleyerek "koltuğa geçelim." dedi. Bunun üzerine Cengiz, yavaşladı ve aletini delikten çıkardı.
Deniz, Cengiz'e doğru döndü ve üzerindeki elbiseden kurtulduktan sonra beraber koltuğa geçtiler.
Cengiz, Deniz'i koltuğa yatırdı ve önce bacaklarına sonra kızlığına öpücük kondurdu. Dil darbelerini üst üste attı ve aynı zamanda okşayarak Deniz'i iyice azdırdı, iyice ıslattı. Ardından yavaşça üzerine çıkıp bacaklarını okşayarak içine girdi. Önce başını soktu, sonra devamını ve sonrasında dibine kadar soktu erkekliğini. Üzerine eğilip başını boynuna gömdü. İyice emdikten sonra ellerini biraz küçük olan göğüslerine attı ve onları avuçlayarak emmeye başladı. Uçlarını ısırdı ve sonrasında ellerini tekrar bacaklarına, dudaklarını boyuna götürdü. İnleyerek en derine doğru indi.
"Iııhhmmmm eveeet! Öp beni! Sik beni! Ah Tanrııımm!"
Deniz ise ellerini Cengiz'in sırtına götürdü ve okşamaya başlayarak bacaklarını da beline doladı. Cengiz her derine indiğinde göz bebekleri büyü ve inleyerek tırnaklarını sırtına batırdı. Sonrasında Cengiz'in yüzünü tuttu ve dudaklarına yapıştıktan bir süre öpüştükten sonra Deniz boşalmaya başladı. Titreyerek, kasılarak boşaldı ve Cengiz'in aleti içinde iyice kaydı. En sonunda o da ılık ılık Deniz'in içine doğru aktı.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.