"Nasıl, evimi beğendiniz mi?"
"Dışarıdan bakıldığında güzel. Bahçesini çok beğendim hatta."
Cengiz, Melike'ye bakarak gülümsedi ve "o zaman içeriye girelim." dedi. Ardından iki katlı eve girdiler. İçeriye girer girmez de salona adım atmış oldular.
Cengiz, evin anahtarını hemen solunda yer alan sehpanın üzerine bıraktı ve "buyurun." dedi. İçeriye girildikten sonra kapıyı kapattı.
"Üst katta ne var hayatım?"
Cengiz, gülümsedi ve Melike'yi tek koluyla belinden tutup yanağına bir öpücük kondurdu.
"Benim çalışma odam, yatak odam, misafir yatak odası, banyo ve tuvalet var. Bu katta da gördüğünüz gibi bir salon, mutfak ve bir tuvalet var."
"Peki biz yukarıya göz atsak olur mu?"
Cengiz, gülümsedi ve "olur tabiki." diye yanıt verdi. Böylelikle Gözde ile Murat merdivenlerden çıktı. Cengiz ise Melike ile birlikte üçlü koltuğa oturdu ve onun bir bacağını bacaklarının üstüne aldı.
"Şşt! Murat ile Gözde dönerse uygunsuz bir pozisyonda yakalanmayalım."
Cengiz güldü ve Melike'nin dudağına bir öpücük kondurdu. Gözlerinin içine baktı.
"Benimle ve ofisinde ki asansörde iki kez, çığlık çığlığa sevişen sen değil miydin güzelim?"
Cengiz Melike'nin dizini parmaklarının uçlarıyla yavaşça okşarken Melike "bendim." diyerek gülümsedi. Ardından dudaklarını yaladı.
"Sanırım odaya kadar sabredemeyeceğiz."
Cengiz, "öyle." diye yanıt verdi ve Melike'nin dudaklarına yapışıp dizindeki elini yukarılara çıkardı. Bacağını bir aşağı bir yukarı okşadı.
Melike, bir süre sonra ayağa kalktı ve elbisesini yavaş hareketlerle çıkardı.
Cengiz, Melike'yi ellerinden tuttu ve onu üzerine doğru çekip kucağına aldı. Tekrar dudaklarını öpmeye ve bacaklarını okşamaya başladı. Elini bir bacağında gezdirdi, bir kalçasını avuçladı ve tutkuyla öpüştüler.
"Altımda bir sertlik mi hissettim ne?"
Cengiz, güldü ve "sana kalktı!" diye yanıt verip tekrar dudaklarına yapıştı Melike'nin. Uzun bir müddet öpüştüler ve sonunda Melike Cengiz'in üstündekileri hızlıca çıkardı. Ardından kucağından kalktı ve önün diz çöküp altındakileri çıkardı. Erkekliğini eline alıp Cengiz'e baktı. "Çok sıcak." dedi.
"Bu sıcaklığı içinde hissetmelisin bebeğim."
Melike, güldü ve Cengiz'in erkekliğini öptü. Sonrasında başını emdi ve hepsini hızlı hızlı ağzına alıp çıkardı.
Cengiz, inleyerek başını arkaya doğru attı ve Melike'nin başına bastırıp onu nefessiz bıraktıktan sonra Melike, nefes nefese Cengiz'e bakı. Gülümseyerek "beğendin mi?" diye sordu.
"Hem de çok bebeğim."
Cengiz, öne doğru eğildi ve Melike'nin çenesini parmaklarıyla tutarak dudaklarına bir öpücük bıraktı. Sonrasında ayağa kalktı ve onu kucağına alıp masaya oturttu. Ardından kızlığını okşamaya başladı ve aynı zamanda alt dudağını emdi. Onu öptükçe öptü ve okşadıkça okşadı. Ardından iki parmağını içine sokup çıkarmaya başladı. Bir süre sonra hızlandı ve Melike Cengiz'in ağzının içine doğru inledi. Sonrasında dudağını geri çekti.
"Aah! Çok iyisin Cengiz!"
Cengiz, güldü ve parmağını geri çekti. Melike'nin bacaklarına öpücükler kondurdu ve sonra kızlığına çıktı. Öpücükler kondurdu ve sonra dil darbeleri attı.
Melike, inleyerek başını geriye doğru attı. Bu sırada Cengiz ile Melike'nin seviştiğini fark eden Gözde, "aşağı inmesek daha iyi olur." dedi ve Murat'ı elinden tutup onu misafir yatak odasına doğru sürükledi.
Melike, ellerini Cengiz'in başına bastırdı ve yüksek bir inilti kopardı. Parmaklarını saçlarında gezdirdi.
Cengiz, dudaklarıyla Melike'nin klitorisini buldu ve emdikçe emdi. Melike'yi iyice ıslattı ve ayağa kalktı. Melike'nin bacaklarını tutarak dudaklarına yapıştı. Akabinde Melike'nin sütyeninin kopçasına uzandı ve onu çözdü. Sonra çıkarıp kendi arkasına doğru fırlattı. Böylelikle sütyen orta sehpanın üzerine düştü. Cengiz, Melike'nin memelerini avuçladı ve ikisine de ve tam orasına öpücükler kondurdu. Akabinde önce sağ memesini emip dişledi, sonra aynı işlemi sol memesine uyguladı.
Meike, bu sırada gülerek inliyordu ve bir süre sonra "içime gir artık!" diye inledi. Tam bu esnada Cengiz'in aletini içinde hissetti. Bir kesik inleme çıktı ağzından ve tekrar dudakları Cengiz'in dudaklarıyla kapandı.
Cengiz, Melike'nin seksi bacaklarını okşayarak ileri geri hareket etti. Dilini dışarıya çıkardı ve Melike'nin diline değdirdi. Hem alt hem üst dudağını sömürüp çenesine bir öpücük kondurdu. Ardından boynuna indi ve bu süre zarfında bacaklarını okşayıp yavaşça içine girmeye devam etti.
Melike, bacaklarını Cengiz'in beline doladı ve "koltuğa mı geçsek?" diye sordu. Sormasıyla birlikte Cengiz, Melike'yi kucağında koltuğa taşıdı. Melike'nin bacakları belinde kalmaya devam ederken kendisi de onun içine girmeye devam etti. Boynunu bir vampir gibi sömürdü ve içine sert girmeye başladı. Dibine kadar soktu erkekliğini.
Melike, bir çığlık attı ve sonrasında Cengiz içine girdikçe kesik kesik kesik inledi. Cengiz de inleyerek Melike'nin boynuna öpücükler kondurdu. Sonra tekrar dudaklarına yapıştı ve yiyişerek ve inleyerek orgazm oldular.
Cengiz, rahatlayarak gülümsedi ve Melike'nin alnına bir öpücük kondurduktan sonra ayağa kalktı. Diğer koltuğun üzerine katlanıp koyulmuş olan iç çamaşırları, şortu ve tişörtü giydi. Sonra Melike'ye baktı.
"Burada bekle bebeğim. Ben birazdan geleceğim."
Melike, kollarını geriye doğru attı ve ellerini arkada kavuşturup "peki canım." dedi. Cengiz'i merdivenlerden çıkarken izledi ve bir iç çekti.
Cengiz yukarı çıktıktan sonra açık olan misafir odasında Murat ile Gözde'yi öpüşürken gördü fakat hiç görmemiş gibi yaparak kendi yatak odasına girdi. Hızlıca bir sabahlık aldı ve sonra aşağıya indi.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.