7 Mayıs 2023 11.00
"Cengiz Bey, istediğiniz değişim, ekleme vesaire var mıdır?"
"Evet var ama şu sıralar biraz beklesin!"
"Hay hay efendim!"
"Hasan, rica edeceğim benimle beyli meyli konuşma. Arkadaş sayılırız biz."
Hasan, gülümsedi ve "tamamdır." dedi.
"Yapılacak başka bir şey var mıydı Cengiz?"
"Hayır, her şey hallolmuş gözüküyor."
"Tamam, ben çıkıyorum o zaman?"
Cengiz, gülümsedi ve "tabi." diye yanıt verdi. Ardından dizüstü bilgisayarını açtı. Hasan ofisten çıktıktan sonra kapı kapandı ve Cengiz, birkaç cümle yazdı. Saatine baktı ve sonra birkaç cümle daha yazdı. Yaklaşık otuz saniye sonra kapı çalındı ve Cengiz "gir!" diye seslendi. Böylelikle içeri Melike girdi.
"Selam aşkım."
Cengiz, gülümsedi ve "selam bebeğim." diyerek ayağa kalktı.
Melike, kendi etrafında döndü ve "nasıl olmuşum?" diye sordu. Bu sırada Cengiz hayranlıkla ona bakıyordu.
Melike, dizine kadar inen fakat geniş ve uzun yırtmaçlı, dar ve siyah bir elbise giymiş, onun üzerine siyah bir ceket giymiş. Ayağına ise yüksek topuklu bir siyah ayakkabı giymiş, çorap giymemişti.
Melike, topuklu ayakkabılarının tak tak ses çıkarması eşliğinde Cengiz'e yaklaştı ve âdet olduğu üzere tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladılar. Cengiz vakit kaybetmeden Melike'nin kalçasını avuçladı. İyice yoğurdu ve tokatlar atıp aynı zamanda okşadı. Devamında bir bacağını aldı ve havaya kaldırıp ayağından dizine kadar okşadı.
"Bebeğim, hemen sevişecek miyiz? Yoksa seni daha sonra mı sikmemi istersin?"
Melike, azgınlıkla inledi ve ardından güldü. Geri çekilip üçlü deri koltuğa oturdu. Ayaklarını da sehpaya uzattı.
"Yalnız o sehpa yeni. Ayağını uzatmasan iyi edersin."
"Uzatırsam ne yaparsın? Pataklar mısın beni?"
Cengiz, Melike'nin şuh bakışlarıyla tekrar azdı ve gülümseyerek "hayır." deyip önünde diz çöktü. Ayaktan dize kadar öpücükler kondurdu. Sonra ayakkabısını çıkardı ve parmaklarıyla topuklarına da öpücükler kondurdu.
"Aah, evet!"
Cengiz, sırıtarak Melike'ye bakarak "bu sana yapacaklarımın henüz başlangıcı." dedi ve tüm ayak parmaklarını emdi ve bütün yaptıklarını diğer ayağına da uyguladı. Ardından iki bacağını dize kadar okşayıp öptü.
"Ihmm, dudakların mükemmel!"
Cengiz, gülümsedi ve Melike'yi ayağa kaldırdı. Bu sefer sol bacağını tutup kaldırdı ve bacağını okşarken bir yandan da dudaklarına yapıştı ve kalçasını avuçladı. Parmaklarını yırtmacına götürdü ve kulağına eğilip "yırtmacını genişleteyim mi?" diye fısıldadı.
"Ihhmm! Ne istersen yap bana!"
Cengiz, sırıttı ve geri çekilip Melike'yi ters çevirdi. Masaya domalttı ve kalçasını tokatladı. Sonrasında kendi üzerindekileri çıkarttı önce ve ardından Melike'nin ceketini çıkardı. Elbisesini yukarı doğru sıyırdı. Akabinde alından külotunu dizine kadar indirdi.
"Evet, domaltarak sik beni!"
Cengiz, güldü ve Melike'nin kızlığını önce yavaş, sonra sertçe okşadı. Önce bir, sonra iki, sonra üç parmağını içine soktu. Sertçe sokup çıkarttı ve Melike'yi sertçe inletti. Sonra erkekliğini içine soktu ve ileriye hareket ederek inledi. Melike'nin kalçasını tutup tokatladı. Ardından hızlandı ve Melike'yi inletti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.