45

524 2 1
                                    

12 Mayıs 2023 10.00

"Cengiz, yarın gideceksiniz. Her şeyin hazır mı?"

Cengiz, gülümseyerek Melike'nin dudaklarına bir öpücük kondurdu ve "hazır hayatım. Sabah erkenden yola çıkacağız." dedi.

"Ama orada seni özleyeceğim ben."

"Ben de seni özleyeceğim ama kısa süreliğine gidiyorsun sonuçta."

Cengiz, "öyle." dedi ve Melike'nin boynuna öpücükler kondurdu. Sonra gülümseyerek yüzüne baktı.

"İşten kaçta çıkarsın?"

"Bugün hem öğlen programım hem gece programım var. Yani sabah uğurlamaya gelemeyeceğim kuzum."

"Peki öğlen programından sonraki boşlukta ne yapıyorsun?"

Melike, "bir planım yok." dedi ve Cengiz'in aletini pantolonunun üzerinden okşadı.

"O boşlukta beni çatur çutur sikmeni istiyorum!"

Cengiz, inledi ve "seni bağırta bağırta sikeceğim!" dedi.

"Aslında şimdi de sikebilirim."

"Maalesef şimdi olmaz tatlım. Vaktim yok."

Cengiz, gözlerini devirdi fakat sonra "peki öyle olsun." deyip Melike'yi birkaç kez öptü.

"O zaman öğleden sonra görüşürüz."

Melike, gülümsedi ve "görüşürüz." deyip Cengiz'i birkaç kez öptü. Sonrasında evden çıkıp işine gitti.

12 Mayıs 2023 14.00

Cengiz, telefonunu torpidodan aldı ve arabadan çıkıp kapıları kilitledi. Sonrasında yavaş adımlarla binaya ve sonrasında da asansöre girdi. Asansör ile Melike'nin ofisinin bulunduğu kata çıktı ve ardından asansörden çıkıp Melike'nin ofisine girdi.

Melike, sol bacağını öne doğru atmış, sağ bacağını geriye çekmiş ve gülümseyerek Cengiz'e bakıyordu. Üzerine kırmızı bir bluz ve siyah kısa ve dar bir etek giymiş, çorap giymemişti. Kırmızı, uzun topuklu rugan ayakkabı tercih etmişti ve bu haliyle Cengiz'e çok seksi görünüyordu.

Melike, işaret parmağıyla Cengiz'i kendisine çağırarak sağ bacağını sol bacağının üzerine attı. Ardından üstteki bacağını sallamaya başladı.

Cengiz, Melike'ye yaklaştı ve elini dizinin üzerine koyup "çok seksisin!" dedi. Dizini okşamaya başlayarak dudaklarına yapıştı. Alt dudağını sömürdü ve dilini çıkarıp Melike'nin diliyle buluşturdu. İnleyerek boştaki elini Melike'nin yüzüne götürdü ve yanağını okşadı. Ardından "inanılmaz bir şeysin var ya!" diyerek boynuna gömüldü. Bacağını baştan ayağa okşayarak boynuna öpücükler kondurdu ve emdikçe emdi. Sonrasında Melike'nin yüzüne büyük bir şehvet ve ihtirasla baktı.

"Seni öyle bir sikeceğim ki birazdan... zevkten uçacaksın!"

"Haydi ne duruyorsun? Sik o zaman!"

Cengiz, Melike'nin işveli bakışı karşısında sırıttı ve "sakin!" dedi. Yüzüne hafifçe bir tokat attı ve yüzünü tutup tekrar dudaklarına yapıştı. Bacaklarını ayırmasını sağladı ve iki bacağını da baştan ayağa okşadı. Sonrasında sağ ayağındaki ayakkabıyı çıkardı ve ayakkabı yere düşerek ayağını okşadı. Alt dudağını sömürmeye devam etti ve sonra üst dudağını iki dudağının arasına alıp emdi.

Melike, bacaklarıyla Cengiz'in belini sıvazladı ve şehvetle yiyişmeye devam ettiler. Dilleri buluştu ve birbirini sardı.

Cengiz, bir süre sonra dudağını geri çekti ve Melike'nin yüzüne baktı. "Sana bayılıyorum." diyerek yanağına hafifçe bir tokat daha attı.

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin