Gözde, Murat'ın kucağına çıktı ve boynuna öpücükler kondurdu. Kalçasının okşandığını hissedince gülümseyerek inledi ve Murat'ın dudaklarına dudaklarını bastırdı. Ellerini nereye koyacağını bilemedi ve güldü. Sonra öpmeye devam etti.
Murat, Gözde'nin elbisesini yukarı doğru sıyırdı ve ardından külotunu çıkarıp attı. Sonrasında Gözde'yi altına aldı ve gözlerinin içine baktı.
"İyi ki bugün evde kalmak istememişim. Dışarıya çıkmaya üşenseydim senin gibi bir güzelliği göremeyecektim."
Gözde, gülümsedi ve "iyi ki..." diye yanıt verdi. Murat'ın gömleğinin düğmelerini birer birer çözdü. Ardından gömleği ve atleti çıkardı. Murat'ın boynuna öpücükler kondurdu.
"Bu kadar yavaş olmak zorunda mıyız?"
"Tabiki de. Uzun süre sabredilen her şey iyidir."
Murat, güldü ve "haklı olabilirsin." dedi. Sonra Gözde'nin dudaklarını göğsünde hissetti.
Gözde, Murat'ın ellerini tuttu ve göğsüne öpücükler kondurmaya devam etti. Sonrasında kasığına indi ve erkekliğini eline aldı. Yavaşça okşayarak iyice sertleştirdi. Akabinde ayağa kalktı ve Murat'a arkasını döndü.
"Ne oldu Gözde?"
"Senin de biraz hareketli olmanı istiyorum. Her şeyi benden beklememelisin."
Murat, "peki." dedi ve arkadan Gözde'ye yaklaştı. Kalçasına bir tokat attı ve avuçladı. Boynuna öpücükler kondurdu.
Gözde, başını geriye doğru çevirdi ve Murat'ın dudaklarına yapıştı. Murat ise Gözde'nin dudaklarını yiyip bitirdi ve kalçasını elbisesinin üzerinden okşadı. Arkadan aletini sürttü bir süre ve sonra tek eliyle elbisesini yukarı doğru sıyırdı. Sonra elini Gözde'nin kalçasının arasında gezdirip kızlığına doğru indirdi.
Gözde, inleyerek "işte böyle!" dedi.
"Beni ayakta becermeni istiyorum, domaltarak!"
Murat, inleyerek "istediğin gibi yaparım!" dedi ve Gözde'nin kalçasına bir tokat attı. Beş parmağının izi de ortaya çıktı.
Gözde, iyice eğildi ve erkeğini içine davet etti. Akabinde içinin yavaşça doldurulmasıyla inledi.
Murat, bir yandan git gel yaparken bir yandan da Gözde'nin bacaklarını okşadı. Önce yavaş yavaş, sonra hızlı ve sert bir şekilde gidip geldi. Ellerini önce kalçasına, sonra beline götürdü. Belini sıkıca kavrayıp aletini dibine kadar soktu. Sonrasında küçük ama dik göğüslerine uzandı ve onları avuçlayıp okşadı.
"Şimdi yatağa yat!"
Murat, yavaşladı ve kendini geri çekti. Sırıtarak Gözde'ye baktı.
"Kontrolü sen almak istiyorsun sanırım?"
Gözde, "kesinlikle." diye yanıt verip Murat'ı itekledi ve onu yatağa düşürttü. Akabinde üzerine çıkıp aletinin üzerine oturdu. İleri geri hareket ederek Murat'ın dudaklarına gömüldü. İnleyerek güldü ve sonra ellerine uzanıp tuttu. Aletinin üzerinde zıplamaya başladı.
Murat, başını geriye yasladı ve tavana bakarak inledi. Parmakları Gözde'nin parmaklarıyla iç içe geçmişken göz ucuyla Gözde'ye baktı ve onun inleyerek güldüğünü ve âdeta zevkten kudurduğunu fark etti. Bu sırada kendisi de zevkten kuduruyordu ve birden "geliyorum, çekil!" diye inledi.
Gözde, âdeta bir tavşan gibi zıplarken başını iki yana sallayıp "ıı!" dedi. Murat'ın ellerini bıraktı ve göğsüne bastırdı ellerini ve aynı anda boşaldılar.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.