7 Mayıs 2023 19.00
"Bir kanıt bulabildin mi?"
"Hayır. Gözde bir kez bile uyuşturucuyla ilgili bir şey konuşmadı ben onun yakınındayken."
Naz, "peki." diye yanıt verdi ve ardından 5 tane küçük elektronik cihaz çıkardı çantasından.
"Bunları evin çeşitli yerlerine takmanı istiyorum."
Murat, cihazları aldı ve inceleyerek "bunlar ne?" diye sordu.
"Biz onlara böcek diyoruz. Dinleme cihazı yani. Bunları evinizin çeşitli yerlerine yerleştirmeni istiyorum. Odanıza, çalışma odasına, banyoya, salona ve bahçeye yani."
"Tamam, deneyeceğim."
Naz, tebessüm etti ve bacak bacak üstüne atarak kahvesinden zevkle bir yudum aldı.
"Sevgilinin uyuşturucu satıcısı olduğunu öğreneceksin yakında. Hiç bakma bana öyle. Dediklerime inanmıyorsun ama öyle. Yakında anlayacaksın sevgilinin nasıl biri olduğunu."
"Nasıl biriymiş? Anlatmaya ne dersin?"
"Yakında öğreneceksin ama kısa bir özet geçeyim: Gözde'nin bazı büyük satıcılarla bağlantısı var. Onlarla iş birliği yaptığından eminim ama kanıtım yok. Çok zor durumda kalmasam seni muhbirim olarak kullanmazdım."
"Bunlar önemli şeyler değil artık Naz. Çünkü bir şey çıksa da çıkmasa da Gözde'den ayrılacağım."
Naz, Türk kahvesinden bir yudum daha aldı ve sonra öne eğilip "ne oldu?" diye sordu. Bu sırada göğüs dekoltesi iyice belirginleşti.
Murat, gömleğin birkaç düğmesinin açık olması sebebiyle birazcık belli olan memelerini resmen bakışlarıyla yedi. Sonrasında bardağını eline aldı ve bir yudum çay içip Naz'ın yüzüne baktı.
"Ben Gözde'yi aldattım. Hem de yakın bir arkadaşı olan Dasha ile. Onu tanıyor musun?"
"Dasha'nın da kirli işlere bulaştığını düşünüyorum ama hem Gözde hem Dasha çok zeki kişiler. Arkalarında onları içeriye atabileceğim hiçbir iz bırakmıyorlar. Bu arada Gözde'yi aldatmakla operasyonu riske soktun."
"Kusura bakma, Dasha beni yoldan çıkardı."
"Kimin suçlu olduğu önemli değil. Olan olmuş bir kere. Sen kendini görevine vermeye bak!"
Murat, "peki." dedi ve çayını bitirdi. "Bana müsaade." diye ekledi.
"Tamam. Bundan sonra benimle burada değil dışarıda başkalarıyla iletişime geçeceksin. Daha doğrusu o seninle iletişime geçecek, sen ona edindiğin bilgileri ileteceksin."
Murat, başını aşağı yukarı salladı ve sonra böcekleri de alıp çıktı.
7 Mayıs 2023 21.00
"Hayatım, hazırlanmam lazım. On birde yayınım var."
Cengiz, sırıttı ve "biraz vaktin var." dedi. Melike'nin boynuna öpücükler kondurdu.
"Ama trafiği de hesaba katmamız lazım. Hem söz, yayından sonra bana istediğini yapacaksın."
Cengiz, tekrar sırıttı ve elini Melike'nin kızlığına götürüp "söz mü?" diye sordu. Melike de inleyerek "söz!" diye yanıt verdi. Böylelikle Cengiz Melike'yi serbest bıraktı ve gülümseyerek ona baktı.
"Çıkışta seni alırım o zaman."
"Tamam aşkım." dedi ve kollarını Cengiz'in omuzlarından sırtına sarkıttı. Çenesine bir öpücük kondurup "yine hangi planların var?" diye sordu.
"Bak hem vaktim az diyorsun hem beni azdırıyorsun, olmuyor böyle. Seni sikeceğim, sonra geç kalacaksın bak!"
Melike, güldü ve Cengiz'i dudağından öptü. Geri çekilip "ikiye kadar sabretmelisin hayatım." dedi.
"Tamam o zaman. O sırada ben de yeni romanım üzerinde çalışayım."
Melike, gülümseyerek "tamam." dedi ve Cengiz odadan çıktıktan sonra hazırlanmaya başladı. Cengiz ise odasına girdi ve masasının başına geçip romanını yazmaya hazırlanıyordu ki masanın üzerinde duran telefonu çaldı. Onu eline alıp ekranına baktı ve Gözde'nin aradığını gördü. Kulaklığını takıp açma tuşuna bastıktan sonra "alo?" dedi.
"Düğüne ne kadar var Cengiz?"
"Yarın gece birde. Bilirsin ben gece insanıyım. Düğünün de gecede olmasını isterim." "Tamam. Geç kalmazsın ama değil mi?"
Cengiz, bilgisayarındaki yeni Word belgesini açarken gülümsedi ve "kalmam." diye yanıt verdi.
"Benim kapatmam gerekiyor. Bir isteğin var mı?"
"Yine roman yazıyorsun değil mi? Ah senin yazma sevdan!.."
Cengiz, güldü ve "evet." diye yanıt verdi.
"Ne yapayım? Yazmayı seviyorum, bana iyi hissettiriyor."
"Tamam, sen yazmaya devam et. Ben de yatayım artık."
"Tamam, iyi geceler."
Gözde, iyi geceler diye yanıt verdi ve telefonu kapattı. Ardından içeriye dönmek için arkasına döndü ve döner dönmez Murat'ı görünce irkilip iki adım geri çekildi. Havuza düşmekten bir adım farkla kurtuldu.
"Aman sakin hayatım!.. Sen dışarıda ne yapıyorsun? Hava serin."
Gözde, sahte bir şekilde gülümsedi ve "yok, hava gayet güzel." diye yanıt verdi.
"Tamam o zaman. Ben de biraz dışarıda oturayım."
"Tamam, sen otur. Benim çalışmaya geri dönmem lazım. Bir on beş dakikalık işim kaldı. Onu da halledeyim yanıma gel, yani sürekli dışarıda oturup beni çok bekletme!"
Murat, göz kırpan Gözde'ye gülümseyerek baktı ve bir libido yükselmesiyle beraber iç çekti.
"Tamam hayatım. On beş dakika sonra yanındayım hemen."
Gözde, güldü ve ardından açık cam kapıdan içeri girdi. Murat ise kapının hemen solundaki koltuğa oturdu ve ayaklarını sehpanın üzerine uzattı. Çevre kontrolü yaptıktan sonra cebinden böceği çıkarıp saksının altına yerleştirdi. Ardından ayağa kalktı ve içeriye girdi.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.