2 Mayıs 2023 19.00 İstanbul
Cengiz, ceketini sırtına geçirdi ve Melike'ye baktı. Akabinde gülümsedi.
Melike; üzerine ne bol ne dar, dizinin biraz üstünde son bulan, kısa kollu, bağrını açık bırakan lacivert bir elbise giymişti.
"Tamam, ben hazırım."
Melike, gülümsedi ve "ben de." diye yanıt verdi.
"Çıkalım mı o zaman?"
"Çıkalım kuzum."
2 Mayıs 2023 20.25
Cengiz, "işte geldik!" dedi ve Melike'nin elini tuttu.
Melike, etrafına şaşkın şaşkın bakındı. Deniz kıyısındalardı, boğazı görüyorlardı ve yemek yenilebilecek bir yer değildi burası.
"Ben anlamıyorum. Burada nerede yemek yiyeceğiz. Haydi seyyar satıcı olsa neyse diyeceğim de o da yok. Aklından neler geçiyor yine?"
Cengiz, bıyık altından güldü ve saatine baktı. Tam bu sırada iki kişi bir masa ve birer tabura ile yanlarına geldiler. Masayı bırakıp geri döndüler.
Melike, Cengiz'e şaşkınlıkla baktı ve onun "oturalım mı?" dediğini işitince gülümseyerek "oturalım." diye yanıt verdi. Ardından taburelere oturdular. Birkaç dakika sonra da çay servisi yapıldı. Cengiz tekrar saatine baktı.
"Çayımızı içerek bekleyelim bir müddet. Sonra da güzel bir yemek yiyelim."
Melike, gülümsedi ve "olur." diye yanıt verdi. Ardından çaylarını içtiler ve sonrasında Cengiz tekrar saatine baktı. Tam bu sırada bir yat göründü ve yat, kıyıya yaklaştı.
Cengiz, Melike'ye baktı ve "haydi!" diyerek başıyla yatı işaret etti.
Melike, gülümsedi ve "bu kadar çok kazandığını bilmiyordum." dedi.
"Hayır hayatım, o kadar çok kazanmıyorum. Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama yazarlar çok kazanmaz. Sadece yüksek oranda prestij kazanır. Şöyle söyleyeyim kısacası, bazı arkadaşlarım var, bana yardımcı olmayı kendilerine görev biliyorlar."
Melike, "mafya babası gibi konuştun." dedikten sonra gülümsedi ve yata adımını attı. Ardından Cengiz ile birlikte yukarı çıktı.
Cengiz, gülerek "ne alakası var?" dedi ve oturması için Melike'nin sandalyesini çekti. Ardından kendisi de karşısındaki sandalyeye oturdu. "Hareket edebiliriz kaptan!" diye seslendi. Böylelikle yat hareket etti.
Cengiz, ceketinin iç cebine baktı ve gülümsedi. Ardından gülümsemeye devam ederek Melike'yi dinledi.
"Alakası şu ki tatlım: biraz gizemli konuştun. 'Yakınlarım var.' filan derken böyle bir hava sezdim."
Cengiz, güldü ve "sen öyle diyorsan..." diye yanıt verdi. Bir süre daha sohbet ettiler ve sonrasında yat boğazın ortasında durdu. İki üç dakika sonra da yemek servisi yapıldı.
Cengiz, şarabından bir yudum içti ve etinden bir parça koparıp ağzına attı. Ardından bir yudum şarap daha içti.
"Bu güzel akşam yemeğini neye borçluyuz acaba?"
Cengiz, gülümsedi "yine sabırsızsın." dedi.
"Sorunun cevabını birazdan öğrenirsin bebeğim."
"Anlıyorum, yine gizemli olasın geldi senin."
Cengiz, güldü ve bir lokma daha yiyip bir yudum daha içti.
"O değil de Gözde ile Murat'ın son durumları nedir?"
"Murat salınmış ama Gözde'yi hâlâ içeride tutuyorlar. Evde bir miktar uyuşturucu bulunmuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.