44

399 65 130
                                    

Helloooo

Valla birşeyler olacak gibi

Agir Dağıstanlı ismi için çok düşünmedim eğer birinin kurgusundansa lütfen söyleyin değiştiririm ama öyle çokta önemli bir karakter değil açıkçası..

Ki Miran Karan da çok yaygın kullanılan bir karakter ismi..

60 oy ve 80 yorum

Neyse başlayalım

___________________________________

Yorgunca avludaki sedire oturup konak ahalisine baktım istemeye gidilecekti ve üç dört tepsi baklava yapılmıştı..

Ağrıyan sırtıma elimi atıp ovalarken karnıma arada vuran sancılarla nefes almaya çalışıyordum..

Tamam oğlum sakin oğlum..

Noldu gülüm sancin mi var ?

Miran in sorusuyla Baran in bakışları bana dönmüştü çocuk yeterince gergindi zaten benim yüzümden daha da gerilmesindi..

Yok ağam..Tekme atıyor oğlumuz ondan..

Baran in rahatlayan yüzüyle gülümsedigimde Miran pekde inanmış durmuyordu..

Sabah doktor olaydı da gösterebilseydik keşke böylede nolcaği belli değil gitmesek mi?

Haber yolladık bir kere Miran hem baksana Baran ne kadar heycanlı..Gidelim iyiyim ben..

Miran emin olamıyor gibiydi e haliyle sabah sancılarla uyanmıştım oda halimi görmüştü..

Hadi kocacım hazırladığım çantayı aldın mı yanina ?

Evet koyduk bagaja da niye aldın yanına tonla şeyi?

Gerekli sen çok sorgulama hadi gidelim, Delal ana nerde?

Delal : Geliyorum oğlumda Ayşe de gelecekmiş Fırat 'in sözlüsü onu bekleyelim hele..

O ne alaka?

Firat istedi ailesindende izin almışlar birşey olmaz.

Huzursuzluk çıkarmasaydi bari..Uyuz şey. İstemede bile bir garip havası vardı zaten sanki küçük dağları o yaratmış gibi..

Miran şuradaki suyu versene boğazım kurudu..

Bana uzattığı suyu içerken Fıratlarda gelmişti onlar hoşbeş ederken yine lavabom gelmişti.

Nereye Selim..

Tuvalete gidecem iki dakika Miran..

Ayşe'nin burun kıvırışını görsemde umursamadan işimi görmeye gitmiştim hamilelikle sık tuvalete çıkma derdi getirmişti..

Hızlıca elimi yüzümü yıkayıp karnıma biraz masaj yapıp gittim yanlarına .

Delal : Selim vallahi sen doğuracak gibi yürüyorsun ...

Ana sakın yok öyle birşey !?Baksana Baran ne kadar heycanlı şu geceyi atlatalim isterse eve döndüğümüz gibi gelmeyi seçsin oğlum gikim çıkmaz..

Delal : İnşallah öyle olurda sen her ihtimale karşı yanına aldın değil birşeyler..

Valla ana aldım da inşallah ihtiyaç olmaz..

Başını sallayıp beni onaylarken Ayşe yanımızda bitmişti tabi.

Ayşe: Nasılsın Selim , bebek iyidir inşallah

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin