Selammm
Üç aycik bir zaman atlaması yapalım mı ?
Yapalım yapalım..
&__________________________
Gün batarken yeni yeni serinlemeye başlayan havayla derin bir nefes aldım yemin ederim Urfa sıcağı bir başkaydi..
Allah'ım affet bir daha evde kalmaktan sıkıldığımi söylemiycem uslu uslu evimde oturcam yemin ederim..
Neden mi Urfadayiz..Off çok uzun bir mesele değilde benim anlatmaya halim var mı bir sorun ya benim gibi 8. Ayının sonunda olan biri neden evinden kilometrelerce uzakta..
Sebebi kaynım Fırat sağ olsun iki ay daha sabredemedi ve Miran' i ikna etti kızı istemeye gitmek için eee benide Diyarbakır da bırakmayacağına göre geldim buraya gebe halimle..
Kızı almıştık şükür ki.. Sıkıntısız olmuştu eee Miran Karan in kardeşi istiyor kızını tabiki reddetmezler..
Off kizada hiç ısınamadım...Benden büyük ve biraz kibirli gibi bilmiyorum ısınamadım işte..
Büyümüş karnıma koydugum tabaktan dilimlenmiş şeftalileri alıp yerken bir anda heryer duman altı olmuştu..
Öksürük krizi tutarken havadaki toz gözüme kaçmıştı ki buda tabiki ağlamama sebep olmuştu ..
Baran: Anaaaa
Ne ana ne !? Heryeri toz duman ettin salak !
Baran : Ya enişte bir dur acil durum
Ne oldu de hele off o arabayı sana verdiği için Miran'ı varya ..
Naparsin gülüm ha naparsin ayrıca öküz sana demedim mi şu arabayı düzgün sür diye ezeceksin birini mal!
Avluya girişiyle laf atması bir olmuştu kocamın... Üstündeki beyaz gömleğin açık olan düğmelerinden gördüğüm teniyle yaşlı gözlerimi silip etrafımdaki dumanı dağıttım elimle ..
Mirannn ! O üstündeki beyaz gömlek mi ?Sen sabah beyaz gömlek mi giydin birde açmışsin bağrını!
Miran yakalandığını fark ettiğinde ki o yüz ifadesine bürünmüştü yine..
Yavrum vallahi siyah kalmamıştı yikamamislar. Birde arabada açtım düğmeleri oda araba çok ısınıyor biliyon mu ondan yemin ederim.
Beyazın arasında görünen esmer teni ağzımı sulandiriyordu ama artık yapamazdık yasaktı..
İyi kapa şimdi hizmetliler iner avluya..Eee Baran senin derdin neydi senin yüzünden şeftalim bile toz oldu.
Sözümü dinleyip açtığı düğmeleri kapadığında rahat bir nefes vermiştim.
Baran: Şikayet etme iki dakika enişte ya zaten dertliyim..
Ne derdin var oğlum söylede halledelim..
Baran : Abi mektuplaştigim oğlani istemeye geleceklermiş..Off öleceğim ya verirlerse Agir'imi...
Mektuplaştigim oğlan mi ? İsteme mi? Ne diyordu bu salak doğurganim biriyle mi konuşuyormuş yoksa?
Ne oğlanı oğlum kimin oğlu ne istemesi düzgünce anlat lan!
Mirana hak vererek başımı sallarken merdivenlerden inen anam söylenmeye başlamıştı..
Delal: Ula deli hamilenin bulunduğu ortamda yapılacak işmi bu ya hasta olursa he !
Baran : Anaaaa ana onu alacaklar ana sen burda toz derdindesin anaaaa
Delal: Ne diyor bu deli kimi alacaklar oğlum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantastikköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...