45

527 67 71
                                    

Selamün aleyküm gencolar

Ayhhh bebek geldi bebek

Lee Ho yu kimler bilir?

Onun sayesinde o kadar çok sahne varki aklımda off çok duygusal..

Kendi çocuğum olmuş gibi hissediyorum.. Ağlıycam..

60 oy 70 yorum
_______________

Miran Karan dan..

Oğlum..Benim güçlü oğlum..Minicik eliyle işaret parmağimi sarmalayip ağzına götüren oğlum..

Çok korkmuştum onlara birşey olacak korkusuyla nefes alamamiştim resmen..

Seyrek saçlarını usulca okşadıgimda kırpaşmişti kucağımda düşecek diye korkarken Selim desteklemişti eliyle başını geriye düşmesini engellemişti.

Sakin ol Miran.. Telaş etme hisseder ağlamaya başlar..Seside pek kuvvetli zaten maşallah.

Kinayeyle söylendiğinde oğlumun sanki onu onaylamak istercesine bağrışı güldürmüştü.

Bak hele daha bir günlük bile değil cevap vermelere başladi paşam.

Beni rahatlatmak için takıldığının farkındaydim benim rahatlatmam gerekirken o beni rahatlatıyordu..

Teşekkür ederim Selim..Baharım..Bana babalığı tattirdigin için teşekkür ederim..

Gülümsemesi büyürken elini kaldırıp yanağımda akıp giden yaşları sildi.

Babamız pek duygusal oğlum ha benide ağlatmak gibi bir derdi var herhalde..Bende teşekkür ederim ağam ömrünü ömrümle birleştirdiğin için..

Benimle dalga geçiyordu..
"Bakiyorumda oğlumuzla iyi takım oldun şimdiden Selim bey..Haa Selim canın yanıyor mu legenlerde hep kanlı bezler gördüm.."Endişeyle baktığımda bakışları önce üstündeki çarşafı bulmuştu ardından bana döndüğünde durgun yüzünde içimi rahatlatmak isteyen bir gülümseme belirdi.

Birşey yok kocacım bir dünya geliyor tabiki illaki kanama olacak ama iyiyim korkma biraz ağrım var ama iyi olacağım ..

Başımı salladım usulca biz konuşurken oğlum kucağımda uykuya dalmıştı bile beyaz bir sıvıyla kaplıydı heryeri kitapta okuduğum şey miydi? Presenta bağışıklığı için bir süre kalmalıydi diye okumuştum.

Selim uyuyan oğlumuza bakıp gülümsedi " Erken diye çok korkmuştum ama iyi Miran çok şükür." Evet benimde tahminimden daha iyiydi oğlumuz ama yinede bir kalbine neyin baktırmak gerekirdi..

Hele bir dinlenin siz ben doktor çağırttım zaten gelecekler en geç yarın öğlene doğru.

Hem seni hem oğlumuzu bir güzel kontrol edecekler tamam mı gülüm dinlen sen.

Başını usulca sallayıp gözlerimin içine baktı yorgundu gözleri haliyle yorulmuştu canı çok yanmışti.. Çığlıkları kulagimdaydi hala..

Oğlumuzun adını koymayalim mi Miran? Beklemeye gerek yok bence yoksa sen anaya mi soralım dersin ?

Aklıma bile gelmemişti ya bu hengamenin içinde isimini okumak kulağına...

Yok gerek yoktur..Anama sorduydum geçen ama onun istediği bir isim yok bize bıraktı..

Gülümsedi anamla aralarının iyi olması beni mutlu ediyordu hemde çok mutlu ediyordu..

Peki ya senin aklında birşey yok mu ? Senin koymani istiyorum.

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin