အပိုင်း - ၃၄ ( Zawgyi )

35 0 0
                                    


" ဟာ.. ဒီမိုးကေတာ့ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ဆိုလုပ္ၿပီ... "

" ဟုတ္ပါ့ဟယ္... ေက်ာင္းစတက္တဲ့ရက္ေလးမွာ လွလွပပေလးျပင္ဆင္ ေက်ာင္းဆင္းတဲ့အခ်ိန္ ကိုလူပ်ိဳ တစ္သိုက္ကိုအထာေပးၿပီးငမ္းျပစ္မလို႔ဟာ.. ခုေတာ့ျဖင့္ မိုးကတအုန္းအုန္းနဲ႕ လူေတြကလည္း တ႐ုန္း႐ုန္းကိုျဖစ္လို႔... "

" အမယ္ေလးေနာ္.. ညည္းကလည္း အဲ့ကိစၥပဲေခါင္းထဲထည့္မေနနဲ႕... အခုႏွစ္ေယာက္လုံးကထီးမပါဘူး ဘယ့္ႏွယ့္လုပ္ၾကမတုန္း... "

" အိုေတာ္.. တို႔ခ်ည္းပဲအျပစ္မတင္နဲ႕ေလ ေယာင္းမကလည္း... တို႔ႀကံပါ့မယ္... "

ဂ်ိန္း!!

" အမယ္ေလး! ဘုရား ကိုလူပ်ိဳနဲ႕ညား!! "

" ဟယ္... မိန္းမ လန့္လို႔ဘုရားတတာေတာင္ ကိုလူပ်ိဳကပါေသးတယ္။ တကယ္ပါပဲ ႀကံမယ္ဆိုလည္း ျမန္ျမန္ေလးႀကံပါေတာ့ဟယ္... အေဆာင္ကို မိုးတ႐ြဲ႐ြဲ ႂကြက္စုတ္ႂကြက္ျပတ္ကေလးလို ငါမျပန္ခ်င္ဘူး... "

" ... ေဟာ.. ဟိုမွာေတြ႕လား.. "

" ဘာရီးလဲ... "

ျဗန္း!

" အာ့.. ေယာင္းမ ဘာလို႔ရိုက္တာလဲ.. "

" အေရးထဲ နင္ကလူပ်ိဳငမ္းေနတာကိုဟဲ့.. အဲ့ေတာ့ မွတ္ေလာက္သားေလာက္ေအာင္ တစ္ခ်က္ဗ်င္းေပးလိုက္တာ ဘယ္ႏွယ့္ရွိစ... "

" ဘယ္ကသာ.. မငမ္းပါဘူး ေယာင္းမကလည္း.. အဲ့တာ တို႔ျမန္မာစာက ပထမႏွစ္ေလးေတြေလ။ ႐ုပ္ေလးကလည္း ခ်စ္စရာေကာင္းေတာ့ သေဘာမေနာလည္းေကာင္းမွာဟ.. ေဘးမွာလည္း သူငယ္ခ်င္း မ်က္ႏွာျဖဴဘိလပ္သားေလးလည္းရွိေတာ့... ထီးတစ္ခုေတာ့ပိုေနမွာ.. တို႔အကူအညီသြားေတာင္းရင္ သူတို႔ ထီးငွားေပးေလာက္တယ္ေလ.. အဲ့တာျပတာကို ထင္ခ်င္ရာဇြတ္ထင္ၿပီး ရိုက္ရသလားလို႔... "

" အို.. တို႔လည္း သိမွမသိပါပဲေလ။ ေနာက္ေန႕က် ေတာင္းပန္တဲ့အေနနဲ႕ မုန့္ေကြၽးပါ့မယ္ေတာ္.. အခုေတာ့ ကေလးေတြမသြားခင္ သြက္သြက္ကေလး သြားေမးၾကရေအာင္.. "

......
......

" ဟိတ္! ေကာင္ေခ်ာေလး "

" ... "

" ဟိတ္.. မင္းကိုေခၚတာ အေခ်ာေလးရဲ႕ "

" ကြၽန္... ကြၽန္ေတာ္လား... "

ရင်ခွင်ရိပ်မြုံ ( Ongoing ) Where stories live. Discover now