Son Söz

199 22 14
                                    

Son kez Suçlu Hazlar'dan herkese merhaba, 

Bu yolculuğu benimle beraber deneyimleyen herkese çok teşekkür ederim. Ben Cem ve Doğa'nın hikayesini yazarken hem çok eğlendim hem de fazlasıyla zorlandım. Etik anlayışıma çok ters, vermeyeceğim kararları veren bu karakterleri yazmayı çok sevdim. Onları ben kurgulamış olabilirim ama inanın ki zamanı geldiğinde, ne yapmam gerektiğini yine onlar söyledi. Final hakkında birbirinden çok uzak birçok fikrim, çizebileceğim yön vardı. Bu hikayenin bir de mutsuz sonu olduğunu, taslaklarda durduğunu rahatlıkla söyleyebilirim ama iş dünyayla paylaşmaya geldiği vakit; bir şeyler doğru hissettirmedi. Doğa ve Cem'i birbirinden mahrum bırakmak, onların hak ettiği bir şey değildi. Ben mutsuz sona gitmek istesem de Doğa izin vermedi ve günün sonunda böyle bir final ortaya çıktı. Umuyorum ki beğendiğiniz, sizi hayal kırıklığına uğratmamış bir finaldir. 

Doğrusunu söylemek gerekirse çok uzun bir süredir bu karakterlerle birlikteyim ve bırakmak hiç istemedim. Kendimi yazarken konfor alanımda hissettiğim bu kitabın yeri hep ayrı olacak. O yüzden bu güzel deneyimde bana destek veren, yorumlar atan; oy veren herkese minnettarım... Daha önce Wattpad'e devam edip etmeyeceğim konusunda kararsızlık yaşadığımdan bahsetmiştim. Bu konudaki kararım kesinleşti. 

Yazmaya devam edeceğim ancak şimdilik burada paylaşım yapmaya ara veriyorum. Ve bunun iki temel sebebi var: 

Birincisi, tahmin edeceğiniz gibi Wattpad'in kapalı oluşu. 

İkincisi, akademik hayatımın çok yoğun olması ve benim burayla akademik hayatımdaki dengeyi bir türlü tutturamamış olmam. Birinden biri elbette öne geçmek zorunda kalıyor ve benim şu anlık Wattpad'i ön plana alma gibi bir lüksüm yok. Burada yeni bir şeyler paylaşıp, okuyucuları aylarca yeni bir bölüm için ya da açıklama için bekletmek isteyeceğim son şey dahi olmaz. Sizlerin bana saygı duymasını istediğim kadarıyla bende sizlere saygı duymalıyım ve yukarıda yazdığım tavır, saygısızlıkların en büyüğüdür. 

Peki ne zaman yeni bir şey yayınlayacağım ve yayınlayacağım kitapların bir listesi var mıdır? Elbette var.

Haz Serisinin ikinci kitabı Kaybedilmiş Hazlar, Akın ve Ela'nın hikayesini anlatacak. Yayınlanma tarihi için 2025 Mayıs ayını verebilirim. O zamana dek zaman bulabildiğim her an yazmayı ve Mayıs'tan başlayarak Eylül ayına dek Kaybedilmiş Hazlar'ı paylaşmayı planlıyorum. Merak edenleriniz için Kaybedilmiş Hazlar'ın Trope Listesini aşağıya bırakıyorum: 

• Mahalle Kurgusu

• Hafıza Kaybı

• Bekar Anne

• Gizli Görev

• Boksör

• Mafya

• İlk Aşk

Gelelim bir diğer bahsetmek istediğim konuya. Bu kitabı yayınlarken bölüm sonlarında birden fazla çiftten bahsettim. Ve bu çiftler arasında ilerleyen süreçte kendine ait kitapları olacakların da listesini aşağıya bırakıyorum: 

• Cemre-Arden

• Alara-Orbey

• Defne-Savaş(Lise / Sporcu Kurgusu)

Kitabını kesinlikle yazmayı planladığım çiftler hakkındaki fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. 

Suçlu Hazlar'ı bırakmak da zorlandığımı defalarca kez dile getirdim. Onlardan hemen kopmaya hazır değilim ve açıkçası Özel Bölüm konseptine de pek soğuk değilim. Ancak Özel Bölümlerin gelmesi için sizden bir istek görmem önemli. O nedenle aşağıdaki satıra okumak, görmek istediğiniz özel bölümleri yazarsanız arasından kendimi yazmakta rahat hissettiğim bir bölümü sizlerle paylaşmayı çok isterim :) 

Özel Bölüm?


Sanırsam söylenecek her şeyi söyledim...Bana bu yolculukta eşlik eden herkese tekrardan bir kez daha teşekkür ediyorum ve Suçlu Hazlar hakkındaki son düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bu satırı buna ayırsak nasıl olur?

Kitaplarım hakkındaki gelişmeleri takip etmek isteyenleri Wattpad (vivianwine) ve Instagram(vivianshares) hesaplarıma davet ediyorum. 

Sizleri çok seviyorum, başka evrenlerde görüşmek dileğiyle 💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Suçlu Hazlar (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin