Suçlu Hazlar XLIII

722 52 15
                                    

Herkese Merhabalar 🌸✨

Yine ve yeniden kötü haberlerle beraberiz. Wattpad, Play Store'dan kaldırılmış durumda. Bu da demek oluyor ki uygulamanın kapatılmasına karşı gerçekleştirdikleri tutum, kalıcı. Wattpad tarafının Türkiye'deki okuyucuları görmezden gelmelerine karşılık olarak elimizde yapabileceğimiz hiçbir şey kalmadı. Bir uygulama, farklı alanlarda gerçekleşen birçok şey gibi hukuka aykırı olacak şekilde kapatıldı ve insanlar bunu unutmaya yüz tuttu. Sanki söz konusu olan tek şey, bir uygulamaymış gibi ne bir haberci ne de bir milletvekili konuşmuyor. Bu durumda bende dahil olmak üzere buraya emek vermiş birçok kişi, daha hikayelerini anlatamadan yok sayıldı. Bir önceki bölümde yayınevlerinin tutumundan bahsetmiştim. İşin özü bundan sonra ne olacak hiç bilemiyorum dememle sonuçlanıyor. 

Suçlu Hazlar'ın finaline çok az kalmış durumda. En geç 4-5 bölüm sonra finaldeyiz ve burası da final olduktan sonra sizlere ulaşabileceğim, VPN kullansanız bile yeni yazabileceğim kurgular hakkında bilgi verebileceğim hiçbir platform kalmıyor. O yüzden burayı okumanızı önemli. Eğer bu evren hakkında ya da taslaklarda duran tarihi kurgudan fantastiğe kadar çeşitlenen kurgularımı takip etmek, kalemimin devamını okumak istiyorsanız beni buradan ya da Instagram hesabımdan (vivianshares) takip etmeniz hayati. Bu isteğimi yabana atmamanız benim için ve burada yazmam için ciddi manada çok önemli. Normal şartlarda bu isteği bir rica, destek olarak istiyordum fakat şu anda bir iletişim yolu bulma çabasıyla dile getiriyorum. O nedenle bunu bir düşünmenizi isterim :) Önem arz eden tek şey, sizlere ulaşabileceğim bir iletişim kanalının olması. (Tercihen Instagram çünkü Wattpad duyuru kısmının VPN kullandığımız için arada kaynayıp gitme durumu var.) Bu konudaki fikirlerinizi benimle paylaşırsanız, çok sevinirim. 

Buraya dek okuduğunuz, bana eşlik ettiğiniz için de çok teşekkür ederim. Umarım güzel bir bölüm olmuştur, keyifli okumalar...




***

Maria Başer.

"Şuraya da bir imza," asistanım Şirin'in gösterdiği yere onuncu imzamı da atarken bıkkın bir nefes koyuverdim. Bir avukatlık bürosuna sahip olmanın çok daha eğlenceli ve aksiyonlu olacağını düşünmüştüm ama yine ve yeniden yanılmıştım. Aylar önceki büyük başarım, hayatım boyunca istediğim her şeyin kapısını sonuna dek açtı. Artık genç ve deneyimsiz bir avukat değilim. Aksine ülkenin en büyük ailelerinden birini kurtaran bir avukatım. O gün dileyebileceğim her şeyi kazandığımda, kaybettiklerimin acısı hala tazeydi. Cihan, düşündüğüm adam değildi. Ve en kötüsü de bunu inkâr etmeye bile çalışmamasıydı. Ona hesap sorduğumda, bir şekilde açıklamasını istediğimde sadece susmuştu. Her zamanki gibi konuşan ben, sessizliğe bürünen o oldu. Halbuki sadece tek seferlik olsa bile tüm konuşmayı onun yapmasını ne çok isterdim...

Açıklasaydı bir şeyler değişir miydi? Cevabım o zaman kesinkes bir hayırdı. Çünkü onlar ömrüm boyunca değer verdiğim herkesi uzaklaştırmıştı. Doğa artık yoktu, Alin benimle görüşmemek için elinden geleni ardına koymuyordu. Yapayalnızdım. Prangalarımdan kurtulduğum ilk an, yalnızlık birer kelepçe oldu.

"Her şey yolunda mı?" dedi, Şirin'in nazik sesi. İrkilmeme engel olarak bakışlarımı onunla buluşturdum.

"Önümüzdeki duruşmayı düşünüyordum," diyerek küçük bir yalan attığımda, hukuk dördüncü sınıf öğrencisi olan asistanım destekleyici bir biçimde gülümsedi.

"Sizin altınızdan kalkamayacağınız bir şey değil. Eminim ki Hâkime Hanım, savunmanızı yerinde bulup o pislik adama hak ettiği cezayı verecek."

Suçlu Hazlar (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin