78. rész

683 53 4
                                    

Maya kezdte a gurítást, és eltalált 10-ből 5 bábut.

-Na, egész jó - jegyezte meg Eleanor.

Ezután a fiúk jöttek, és amíg Cole volt a soron, odamentem Mayához, és a fülébe suttogtam:

-Mit mondott az előbb Cole?

-Megkérdezte, hogy biztos el akarok-e menni Lucassal randizni. És hogy nem muszáj, ha nem akarok, mert most már úgyis megkaptuk a pályát.

Elmosolyodtam, majd megkérdeztem, hogy erre ő mit mondott.

-Hát... azt, hogy most már elmegyek vele, mert nem akarom becsapni - felelte.

-Ez jó - bólogattam - Nem mondtad, hogy azért mész el, mert elszeretnéd. Így nem gondolja azt, hogy tetszik neked Lucas. Ami jó. Viszont mégis elmész, ami miatt meg féltékeny. Ami szintén jó.

-Nem gondolod, hogy...

-Avery! - szólt rám Eleanor.

-Mi az? - kaptam felé a fejem.

-Te jössz.

-Nem úgy van a sorrend, hogy Maya, te, majd én? - kérdeztem összezavarodva.

-De. És már voltam - felelte.

-Akkor Nate...

-Én is - vágta rá - Csak nem figyeltél.

-Oh.

A kezembe vettem egy golyót, majd elgurítottam, és... eltalálta az összes bábut.

Eleanor, Maya és én egyszerre kiáltottuk fel örömünkben.

-Na ez legalább kompenzálja azt, hogy az előbb nem figyeltél, és valamit sutyorogtatok Mayával, engem meg kihagytatok.

-Gyere ide - mondtam, majd a fülébe súgtam, amit Maya mondott nekem.

Eleanor elmosolyodott, majd ránézett Mayára, aki csak a szemét forgatta, amiért róla beszéltünk.

***

Elég gyorsan elszaladt a bowlingozással az idő, és hirtelen már csak azt vettük észre, hogy 5 percünk maradt hátra.

Az állás 161-151 volt. És mi álltunk nyerésre.

-Na, te jössz - mondta Cole Nate-nek.

Nate a kezébe vette a golyót, és elgurította. Csak egy bábut talált el.

-Nem hiszem el! - kiáltott fel Cole - Hogy lehetsz ennyire béna?

-Most mi bajod van? - fordult felé Nate.

-Az, hogy miattad állunk vesztésre! És most ahelyett, hogy felhoznád az elmaradásunkat, elvesztegeted a maradék időnket az ilyen dobásokkal mint ez!

-Mi az, hogy miattam állunk vesztésre?!Amúgy is hogy ha te meg annyira jó vagy ebben a játékban, akkor miért aggódsz? Következőnek dobsz egy 10-eset, és máris jók vagyunk!

-Ja, utána te meg dobsz egy új egyeset, és utána az én dobásom kárba veszik!

-Hát ezek hülyék - jegyeztem meg, leginkább csak magamnak, aztán a kezembe véve egy golyót, gurítottam egyet. Eltaláltam 7-et, mire Maya és Eleanor elégedetten bólintottak.

-Te jössz - mondtam Cole-nak. Először meg sem hallotta, ezért megismételtem magam, mire végre abbahagyta a kiabálását Nate-el, és a kezébe vett egy golyót.

Ellenségből szövetségesWhere stories live. Discover now