Amikor hazamentem, az első dolog amit megnéztem, a pendrive volt.
Még nem volt kész. Viszont a csík, ami azt mutatta, hogy még mennyi van hátra, már majdnem félig betöltött. Hátha kész lesz mire hazaérünk a clubból.
Végül úgy döntöttem, hogy mielőtt még elkezdenék készülődni, eszek valamit; ezért felálltam a laptoptól, és lementem a konyhába.
***
Este 9-kor már mindannyian ott álltunk a club előtt.
Bementünk, viszont a biztonsági őrrel volt egy kis probléma, mert a táskáink ellenőrzése során talált Mayánál egy csavarhúzót. Először nem akart minket beengedni, de utána sikerült meggyőznünk, hogy Maya már csak ilyen, mindenféle hülyeség van nála, néha például feszítővas vagy egércsapda.
Végül nagy nehezen beengedett minket, viszont előtte elvette Mayától a csavarhúzót.
Sikerült megvenni a jegyünket, és most már ténylegesen bejutottunk a clubba.
-Miért hoztad el a csavarhúzódat? - kérdeztem Mayát.
-Elfelejtettem, hogy ebben a clubban mindent ennyire komolyan vesznek, és még a táskáinkat is átnézik - felelte. Azt már végül meg se kérdeztem tőle, hogy egyáltalán miért gondolta úgy, hogy neki hoznia kell csavarhúzót egy buliba. Szerintem ő maga se tudja a választ.
-Halljátok, most lehetőleg ne igyátok le magatokat annyira, mint múltkor - szólt Nate nekem és Mayának.
-Nem emlékszem, hogy ilyesmi történt volna... - mondtam, és bár iróniának szántam, attól függetlenül részben igaz volt, mert volt egy kis emlékezet kiesésem a piától.
Nate felmutatta két ujját, és először saját maga felé tartotta őket, majd felénk, ezzel jelezve, hogy rajtunk tartja a szemét.
-Na, koccintunk egyet Nate-re? - kérdezte Cole, mire mindannyian bólintottunk.
Hm, Nate pont most mondta, hogy ne rúgjunk be. Na mindegy, egy ital senkinek sem fog ártani. Vagy még akár kettő sem.
Odamentünk a pulthoz, és kértünk mindannyian egy felest, majd leültünk egy asztalhoz.
-Nate-re - mondtuk egyszerre, miközben felemeltük, aztán összekoccintottuk a poharainkat, majd lehúztuk a tartalmát.
-Hé - jött oda hirtelen egy kicsit kétes kinézetű pasi, és hajolt bele konkrétan Maya arcába - Jössz velem táncolni?
Látszott Mayán, hogy nem igazán akar menni, viszont nem tudja, hogy mondjon nemet.
-Bocsi, de barátom van - hazudta végül.
-Igen? - kérdezte egyszerre a fiú és Cole is.
Elkerekedett szemekkel néztem a Maya mellett ülő Cole-ra, majd megrúgtam a lábát az asztal alatt, hogy vegye már az adást. Cole rám nézett, és úgy tűnt, mint akinek leesik a dolog.
-Igen - felelte határozottan Cole, majd átkarolva Maya nyakát magához húzta őt, majd megpuszilta az arcát, jelezve, hogy ő lenne az a „barát".
-Hát jó - dünnyögte a pasi, majd megfordult, és ott hagyott minket.
-Köszi, hogy falaztál nekem - mondta Maya Cole-nak, miközben láttam rajta, hogy egy kicsit elpirul.
-Bármikor - mosolygott rá Cole.
Pár perc múlva egy újabb pasi jött oda hozzánk, és ő most ezúttal Eleanort kérte fel táncolni. Ő már az előzővel ellentétben normálisnak tűnt, ezért Eleanor elment vele.
-Remélem nem jön ide még egy fiú, és kér fel ezúttal téged - dünnyögött Nate.
-Akkor te úgyis elküldöd innen - mondtam.
-Igaz - bólintott - Szóval felőlem jöhet, úgyis elintézem - vonta meg a vállát.
-Cuki vagy, amikor előjön a védelmező éned - mosolyogtam.
-Pedig ponthogy nem az a célom, hogy cuki legyek.
-Oh, nem úgy értettem, hogy a fiúkkal vagy cuki - ráztam meg a fejem - Ha bárki bepróbálkozik nálam, szinte meg tudnád ölni őket a szemeiddel. Viszont amikor nekem mondod az ilyen dolgokat, az aranyos.
-Ja, akkor oké - bólintott - Reméltem is, hogy látszik a tekintetemen a „mindjárt megöllek" nevű érzelem - mondta, aztán egy pillanatra úgy nézett ki, mint aki elgondolkozik. - Myers - szólalt meg hirtelen - Nem akarok féltékeny és birtokoskodó lenni, ugye tudod? - kérdezte hirtelen.
-Hát persze, hogy tudom - nyugtattam meg.
-Csak annyira... annyira gyönyörű vagy - nézett a szemembe - És amióta itt vagyunk, már vagy 3 pasit láttam úgy nézni rád, amit jobb is ha nem láttál. Egyszerűen tudom, hogy mit gondolnak ilyenkor. És ez annyira, annyira ellenemre van. Egy nőben nem képesek mást látni a testükön kívül, és ez annyira felbosszant, hogy...
-Nate - szóltam közbe.
-Hm?
-Ezt most miért mondod el nekem?
-Nem tudom, csak... nem akarom, hogy azt érezd, nem vagy szabad mellettem.
-Dehogy hiszem azt - nyugtattam meg - Semmi ilyesmi gondolat még csak meg sem született a fejemben. Nem tudom, hogy honnan veszed.
-Akkor jó - mosolyodott el, majd rám nézett, és tekintetét mélyen az enyémbe fúrta.
Ahogy a kék szemeibe néztem, hirtelen elfogott az érzés, hogy mennyire szeretem Nate Torrest.
A szemem sarkából láttam, ahogy Maya és Cole felállnak és elmennek táncolni, miközben én odahajoltam Nate-hez és megcsókoltam.
-Szeretlek - mondtam a homlokomat az övének támasztva.
Egy pillanatig azt hittem, hogy nem is hallotta a hangos zenétől, de aztán a fülemhez hajolt, és azt mondta, hogy ő is engem, mire elmosolyodtam.
A fejem a vállára hajtottam, és mélyen beszívtam az illatát, miközben éreztem, ahogy a lehelete a nyakamat csiklandozza.
Nate egy kicsit elhajolt tőlem, majd kinyújtotta felém a kezét.
-Megyünk táncolni? - kérdezte, mire bólintottam, majd a tenyerem az övébe csúsztattam, és hagytam, hogy felhúzzon az asztaltól.
YOU ARE READING
Ellenségből szövetséges
RomanceAvery Myers nyomozói családban nőtt fel, a felmenői mind kémek és nyomozók voltak. Jelenleg az apjáé az egyik legnagyobb nyomozói vállalat a világon. Viszont van még egy nyomozó család a városban, akikkel mindig is riválisok voltak. Ennek a családna...