-Az ajtókopogtatón a dísz egy oroszlán - mondta ki Nate.
-Igen. Egy oroszlán, ami tökéletes mása annak, amit még korábban találtunk a padlóban - tettem hozzá.
-Az lesz az a ház amit mi keresünk.
-Szerintem is - értettem egyet - Viszont... most már lassan lemegy a nap, szerintem már sötétedés után nem lenne előnyös odamenni.
-Igaz. Akkor mit szólsz, ha holnap reggel átmegyek hozzád, aztán együtt elmegyünk és megnézzük ezt a házat?
-Tökéletes - feleltem.
-Oké. Akkor mondjuk 11 körül ott leszek nálad.
-Oké.
-Szia - köszönt el, amikor hirtelen eszembe jutott valami.
-Várj - szóltam - Nate - mondtam halkan.
-Igen?
-Holnap lesz a szülinapod.
A vonal másik végén hirtelen csend lett.
-Oh. Tényleg. A nagy nyomozás közepette teljesen megfeledkeztem róla - mondta, mire felsóhajtottam. Ez az egy mondat hirtelen szomorúsággal töltött el.
-Figyelj, tudom, hogy most mindketten elsősorban anyáék megtalálására fókuszálunk, de... attól még nem szabad elfelejteni élni a saját életünket. Elvégre élete során egyszer lesz 20 éves az ember. Azt meg kell ünnepelni valahogy, nem?
Csak pár másodperc múlva válaszolt.
-Wow. Mikor cseréltünk szerepet? Nemrég még én mondtam neked, hogy ne gondolj 0-24-ben a nyomozásra, most meg te győzködsz engem - mondta meglepetten - Tetszik ez az új éned - tette hozzá.
-Nekem is - bólintottam, annak ellenére, hogy nem láthatta a telefonon keresztül. - Szóval mit szólsz ahhoz, ha a holnap délelőttöt a 4892-nek szenteljük, este pedig csinálunk együtt valami izgit a szülinapod alkalmából?
-Benne vagyok - felelte, mire elmosolyodtam.
-Oké. Akkor találkozunk holnap 11-kor.
-Holnap 11-kor - ismételte meg, majd pedig tette le a telefont.
***
Reggel, amikor kinyitottam Nate-nek az ajtót, rögtön a nyakába borultam.
-Boldog szülinapot! - kiáltottam, mire ő felnevetett, és szorosan magához ölelt.
-Köszönöm - suttogta halkan a fülemhez hajolva.
Egy pillanatra elhúzódtam tőle, hogy a szemébe nézhessek, majd pedig hosszasan megcsókoltam.
Amikor elengedtük egymást, Nate már ment volna a kocsihoz, amikor a karjánál fogva megállítottam.
-Várj - mondtam, majd pedig bementem a konyhába, és kihoztam onnan egy ajándékszatyrot. - Tessék. Ez a tiéd - nyújtottam át Nate-nek.
Belenézett a táskába, majd elmosolyodott.
A kedvenc parfüme volt benne, amit én nemrég sikeresen eltörtem. Meg akartam szagolni, de véletlenül leejtettem. Az üveg eltört, a tartalma pedig mind a földön hevert.
-Amikor azt mondtam, hogy te fogsz nekem újat venni, nem gondoltam komolyan - szólalt meg.
-Tudom. De én komolyan vettem - vontam meg a vállamat mosolyogva.
YOU ARE READING
Ellenségből szövetséges
RomanceAvery Myers nyomozói családban nőtt fel, a felmenői mind kémek és nyomozók voltak. Jelenleg az apjáé az egyik legnagyobb nyomozói vállalat a világon. Viszont van még egy nyomozó család a városban, akikkel mindig is riválisok voltak. Ennek a családna...