57. rész

1.5K 96 8
                                    

Este 11-kor Nate-el éppen az ágyon fekve beszélgettünk, amikor megcsörrent a telefonom.

-Ki az? - kérdezte Nate.

-Maya - feleltem, miközben felvettem a telefont.

-Szia - szólt bele Maya rögtön - Nate ott van veled? - kérdezte hirtelen.

-Öhm... igen.

-Akkor hangosíts ki - kérte.

-Oké - tettem meg, amit kért - Na? Mi az? - érdeklődtem.

-Oké, szóval kábé fél órája hívott az az ember, akit megkértem, hogy olvassza meg a vasat...

-Fél tizenegykor? - szólt közbe Nate.

-Igen, ő leginkább este szokott dolgozni, de ez most nem lényeg. Szóval. Ott tartottam, hogy hívott, hogy kész van, és mehetek a rúd tartalmáért, azért a kis cuccért, ami csörgött. És... tudjátok mit? Inkább lefotózom, és elküldöm, hogy mi volt benne.

Egy percre kiléptem a hívásból, és megnéztem Maya üzenetét. A képen egy - nem is tudom milyen anyagból készült - kis oroszlán szobor volt. Megmutattam Nate-nek a képet, de ő sem tudta ezt a tárgyat hova tenni.

-Ennyi? Nem volt benne semmi más? - kérdeztem Mayától.

-Nem.  Tudjátok, hogy mire jó ez?

-Fogalmunk sincs. Mindegy, holnap majd azért elmegyek érte, hátha élőben tudok vele valamit kezdeni.

-Oké.

-Köszi a segítséget.

-Nincs mit. Sziasztok - köszönt el.

-Szia.

Miután letettem a telefont, Nate-el csak bámultunk egymásra.

-De jó - szólalt meg Nate először - Újabb dolog, amivel nem tudjuk, hogy mit kezdjünk.

-Mehet majd a kulcsok mellé - dünnyögtem.

-Ja.

Elterültem az ágyon, majd a következő pillanatban eszembe jutott valami.

-Nate - szólaltam meg.

-Hm?

-Még nem is fürödtünk.

-Tényleg. Kezded te, vagy menjek én? - kérdezte.

-Menj.

Amíg Nate fürdött, addig Mayával és Eleanorral beszélgettem, akik azzal piszkáltak, hogy már lassan össze is költözhetnénk Nate-el, annyira sokat vagyunk együtt.

Avery: Azért nem vagyunk egész nap együtt. Ha 0-24-ben látnám, már vagy szakítottam volna vele, vagy öngyilkos lettem volna.

Eleanor: Hallottuk ezt már párszor, de így, hogy már egy pár vagytok, végképp nem tudod beadni, hogy Nate téged valaha is idegesített vagy idegesít.

Maya: Igen. Tudjuk, hogy imádod ezt az állandó piszkálódást.

Nem tudtam nem mosolyogni, hiszen tényleg nagyon szerettem, amikor idegesítettük

egymást

-Most éppen engem szidsz, Myers? - hallottam meg Nate hangját a fülemtől egy méterre.

-Jézusom! - ijedtem meg - Te mikor jöttél be, és mióta olvasgatod a hátam mögött, hogy mit írogatok?

-Pár perce - felelte mosolyogva.

-Te hülye vagy.

-Hiába mondod, tudom, hogy úgyis imádsz. Hisz Eleanor megmondta! - vigyorgott, mire finoman fejbe vágtam. - Myers! - nézett rám mérgesen.

-Igen? - pislogtam ártatlanul, miközben ő a fejét ingatta, próbálva visszatartani a mosolygást.

Nate nyomott egy puszit az arcomra, majd mondta, hogy mehetek fürödni.

Bementem a fürdőszobába, és miután végeztem a tusolással, éppen át akartam öltözni, de sikeresen beleejtettem a vízbe a pizsamámat, ami így teljesen elázott.

-De jó - motyogtam, a kezemben az ázott ruhát tartva.

Amikor bementem Nate szobájába egy szál törülközőben, és felmutattam neki a vizes pizsamát, rögtön mondta, hogy vegyek ki a szekrényéből magamnak ruhát.

Kiválasztottam egy pólót meg egy nadrágot, levettem a törülközőt, felöltöztem, aztán leültem Nate mellé az ágyra.

-Mit csináltál? - kérdezte, miközben az ölébe húzott.

-Beleejtettem a vízbe - feleltem, miközben Nate a hajammal játszadozott.

Végigsimított az oldalamon, és benyúlt a felsőm alá, miközben lenézett a számra.

-Mondhattad volna, hogy fölöslegesen öltöztem fel - mosolyogtam.

-Gondolhattad volna, hogy csak udvariasságból mondom, hogy vedd fel az egyik pólómat - suttogta a fülembe - Legfőképp akkor, amikor elkezdtél előttem átöltözni.

Megint elmosolyodtam, majd ráhajolva a szájára, újra és újra megcsókoltam.

-Emeld fel a kezed - suttogta, mire úgy tettem, ahogy kérte.

Lehúzta rólam a pólót, és végigcsókolta a bőrömet. Először a vállamat, majd a kulcscsontomat, aztán a mellkasomat.

Finoman ledöntött az ágyra, és levette először magáról, majd rólam a maradék ruhadarabokat.

Odahajolva hozzám folytatta amit elkezdett, és ezúttal a combomat hintette be lágy csókokkal.

Kicsit meghúztam a haját, mire valami morgást hallatott. Aztán amikor megéreztem a nyelvét, lehunytam a szemem, és élesen beszívtam a levegőt, miközben Nate nevét mondogattam.

Ellenségből szövetségesWhere stories live. Discover now