-Egy levél - mondtam, amikor kivettem a dobozból egy borítékot.
-Ennyi? - kérdezte Maya.
-Igen - feleltem, miután újra megnéztem.
-Ezért cipeltem ezt a nagy dobozt? - akadt ki - Ezek után remélem valami értékes dolog van benne - dünnyögte, miközben kinyitotta a borítékot, amit odaadtam neki.
-Mi az? - kérdeztem.
-Egy meghívó holnap estére - válaszolt - Egy bálra - nézett rám, miközben visszaadta a levelet.
-A harmadik kulcs - mondtuk Nate-el egyszerre.
-Milyen harmadik kulcs? - kérdezte Maya.
-Nemrég kaptunk egy levelet, és a papíron három kis rajz volt. Három kulcsról. Ebből arra következtettünk, hogy összesen három kulcsot kell megtalálnunk. Ebből már kettő megvan, csak egy hiányzik. Valószínűleg ezen a bálon fogjuk megtalálni, mint az előző kettőt - magyaráztam Mayának.
-Á, értem - bólintott - És mi lesz, ha megtaláljuk harmadik kulcsot?
-Na ez egy jó kérdés. Fogalmam sincs.
***
Másnap este éppen a bálra készülődtem. Már annyi ilyen eseményen voltam, hogy kezdtem megszokni.
Most már előre megnéztük a kiírást, és örömmel állapítottuk meg, hogy ezúttal fejenként két plusz lehet vinni; így hát az én kísérőim Eleanor és Maya lesznek, Nate-é pedig Cole.
Ezúttal is előálltunk egy tervvel, viszont most már harmadjára nehezebb dolgunk lesz, ugyanis már felismerhetnek minket. Simán megeshet, hogy az egyik múltkori őr ott lesz, és emlékszik majd arra, hogy mi voltunk azok, akik lesokkolták őket. Valamint ezen kívül már más elterelési módszert is kell alkalmazni, mivel már nem biztos, hogy bevennék Maya és Eleanor egy újabb előadását.
Így hát már tegnap rögtön elkezdtünk tervezni, (hogy hogy jutunk be a kulcshoz) amint hazaértünk.
-Ezt meg honnan szerezted? - kérdezte Cole Mayától, tegnap délután fél négykor. Az asztalon a bál helyszínének a tervrajza állt.
-Van egy építészmérnök ismerősöm - felelte Maya - Ő tervezte az épületet.
-Hát persze, hogy van erre is egy ismerősöd. Őt épp honnan ismered?
-Az unokatesómmal járt egy egyetemre anno. Voltam párszor bulizni velük.
-Nem túl nagy ahhoz a korkülönbség? - vonta fel Cole a szemöldökét.
-Annyira nem vészes. Nem olyan rég végeztek az egyetemen. Nem érződik, hogy idősebb. Jól kijövünk.
-Jól kijöttök - ismételte meg Cole.
-Igen.
-Mit mondtál, hogy is hívják?
-Nem mondtam - felelte Maya - De egyébként David.
-David - ismételte meg ezt is, mire Eleanorral összenéztünk.
-Igen.
-Oké - szólt közbe Nate - Szívesen beszélgetnék még erről a Davidről, de most már ideje lenne a tervvel foglalkozni.
-Oké, igen. Szóval itt lesz a bálterem... - kezdte Maya, mire Cole közbeszólt:
-Honnan tudod, talán David mondta? - kérdezte gúnyosan.
-Nem, hanem szimplán csak az a legnagyobb helyiség az épületben, így logikusan ott lesz - nézett rá Cole-ra Maya.
-Aha.
-Oké, szóval szerintem lehetne az, hogy lekapcsoljuk az áramot - szólaltam meg, visszatérve a tervhez - Valószínűleg itt vannak a kapcsolók - mutattam egy kisebb helyiségre - Valamelyikőnk bemegy oda, és lekapcsolja az egész épületben az áramot. Jó esetben maga Luc fog odamenni, hogy megnézze mi történt, addig mi pedig be tudunk menni ide - mutattam rá a tervrajzra - Ahol a harmadik kulcsot tartják. Ez tűnik a legeldugottabb helynek mind közül, szóval gondolom itt lesz a széf - tettem hozzá.
-Ez jó terv, viszont nem biztos, hogy lesz elég időnk - szólalt meg Nate - Odamegy Luc, visszakapcsolja a kapcsolót, és kész is. Nem tart sokáig.
-Igaz.
-Meg tudom úgy csinálni, hogy egy ideig ne lehessen visszakapcsolni az áramot - mondta Cole - Kiskoromban nem csak széfeket tanultam meg feltörni, hanem néha azzal szórakoztam, hogy lecsaptam az áramot, és utána mindig minimum egy órába telt visszaállítani.
-Érdekes gyerekkorod lehetett - jegyezte meg Maya.
-Oké - folytattam - Szóval akkor Cole, Maya és Eleanor elmennek, és csinálnak valamit az árammal. Amint az egész épület sötétségbe borul, én és Nate elindulunk a széf felé. És Cole is, miután már kész van, mivel ugyebár ő a széfnyitó. Maya és Eleanor itt lesznek - mutattam a vezetékek melletti szobára. - Innen jó esetben látni fogják Luc-ot, de ha nem, akkor is hallani fogják a léptei alapján, ha esetleg elindulna felénk. Ti lesztek az őrök - néztem rájuk, mire bólintottak - Már kétszer is sikerült betörnünk a „páncélterembe”, szóval szerintem most is menni fog. Magunkkal visszük Maya sokkolóit, és akkor könnyű dolgunk lesz. Miután megvan a kulcs, elhúzunk onnan, mielőtt még visszajönne az áram, és fel se tűnik nekik, hogy ott jártunk. Legalábbis amíg az őrök fel nem ébrednek. De az nem számít, mert mi akkor már rég nem a bálon leszünk - fejeztem be.
-Jól hangzik - bólogattak.
-Hát igen - sóhajtottam - Remélem minden a terveink szerint fog alakulni.
Hát, majd meglátjuk.
Sziasztok!
Bocsi, hogy mostanában nincs olyan sok rész. Igyekszem majd gyakrabban hozni a részeket ;)
xx Hanna
أنت تقرأ
Ellenségből szövetséges
عاطفيةAvery Myers nyomozói családban nőtt fel, a felmenői mind kémek és nyomozók voltak. Jelenleg az apjáé az egyik legnagyobb nyomozói vállalat a világon. Viszont van még egy nyomozó család a városban, akikkel mindig is riválisok voltak. Ennek a családna...