-Oké - fújtam ki a levegőt lassan - Elmondom. Csak ne bántsd őt.
Luc elemelte a kezét Nate nyaka elől, ezzel jelezve, hogy nem bántja, feltéve ha elárulom neki a kulcsok hollétét.
-Csupa fül vagyok - mosolygott. Legszívesebben letöröltem volna a vigyort a képéről.
Nate folyamatosan a fejét rázta, ezzel jelezve, hogy ne válaszoljak Luc-nak.
-Szóval... - kezdtem, majd amikor hátraléptem egy lépést, felbotlottam Cole-ban, és elterültem a földön.
Luc felsóhajtott.
-Kelj fel Avery, és folytasd a mesélésést.
Úgy tettem, ahogy kérte, és felálltam.
-Szóval? - vonta fel a szemöldökét.
-Itt vannak nálam - feleltem halkan - Mind a három.
-Csodás - csapta össze a tenyerét elégedetten - Akkor át is adhatod őket.
Odamentem hozzá, mire ő kitartotta felém a kezét, várva a kulcsokat.
-Remélem most örülsz - dünnyögtem.
-El sem tudod hinni, hogy mennyire - vigyorgott - Na? - vonta fel a szemöldökét.
-Itt van - nyújtam be a zsebembe.
Luc nem tudhatta, hogy mi van benne. Ugyanis az előbb nem véletlenül estem el, hanem szándékosan. Amikor elterültem Cole mellett, titokban kivettem a zsebéből a sokkolót, mielőtt még felálltam volna.
-Tessék - húztam ki a zsebemből a sokkolót, majd mielőtt még Luc felfoghatta volna, hogy mi történik, lesokkoltam.
Miután Luc elájult, gyorsan odaszaladtam Nate-hez, majd először a szájáról, majd pedig a kezéről vettem le a ragasztószalagot.
-Szép volt, Myers - dicsért meg, mire elmosolyodtam. - Bevallom, egy pillanatra még én is elhittem, hogy odaadod neki a kulcsokat, miközben tudtam, hogy egyébként nálam van a másik kettő.
-Szóval hihető volt az alakításom? - kérdeztem.
-Igen. Ügyes voltál - adott egy puszit az arcomra - Nem olyan egyszerű ám Avery Myerst csapdába csalni - mosolygott.
-Na, tűnjünk el innen - mondtam.
Egyszerre indultunk el, majd torpantunk is meg.
-Cole.
Ő továbbra is a földön feküdt elterülve, és szerencsétlent majdnem ott hagytuk.
Nagy nehezen felnyaláboltuk Cole-t, majd úgy hagytuk el a szobát, hogy én a lábánál, Nate pedig a karjánál fogva húzta. Túl nehéz volt ahhoz, hogy felemeljük. Még Nate legendás izmai sem bírták.
-Gyere, Myers! - bíztatott Nate, amikor fél úton megálltam.
-Jövök - sóhajtottam. Konkrétan már a derekam és a kezem is leszakadt Cole cipelésétől. Tudtam, hogy az az ember nehezebb, aki nincs eszméletenél, de nem gondoltam volna, hogy ennyire. Főleg, hogy Cole a normál súlyú emberekhez tartozott, egyáltalán nem volt több a súlya az átlagnál.
Amikor végre megpillantottam Mayát és Eleanort, felcsillant a szemem. Az övéké pedig kikerekedett, amikor meglátták, hogy az eszméletlen Cole-t cipeljük.
-Jézusom, mi történt Cole-al? - kérdezte Maya aggódva, amikor letettük a földre őt.
-Luc lesokkolta bosszúból - feleltem.
-És te meg hol voltál? Az arcoddal mi történt? - fordult Nate felé.
-Luc lekötözött egy székhez, és ki akarta szedni belőlem, hogy hol vannak a kulcsok. Nem válaszoltam, ezért behúzott párat - mesélte.
-Jézusom - mondta Maya és Eleanor egyszerre.
-Most már húzzunk innen. Mielőtt még Luc és a gorillák felébrednek - szólaltam meg.
-De hogy vigyük ki Cole-t feltűnés nélkül? - kérdezte Maya.
-Húzzunk rá egy zsákot - mondta Eleanor.
-Persze, aztán majd azt hiszik megöltünk valakit!
-Csak vicceltem, nyugi! - vágta rá Eleanor.
-Ja jó.
-De egyébként fogadjunk, hogy van nálad zsák.
-Igen, van. De abban maximum pár darab krumpli férne bele. Vagy esetleg Cole feje.
Miközben ők a zsákról beszéltek, én felidéztem magamban az épület tervrajzát, amit tegnap megpróbáltam a lehető legjobban a fejembe vésni.
-Mi az, Myers? - kérdezte Nate, kezét a vállamra téve.
-Gondolkozok. És úgy rémlik, mintha a tervrajzon láttam volna egy hátsó kijáratot valahol. Csak nem emlékszem, hogy hol.
-Ja, a tervrajz? - szólalt meg Maya - Az itt van nálam. Elhoztam.
-Mi? És még csak most mondod?! Én nem tudtam elhozni, mert nincs a ruhámon zseb.
-Én beraktam a táskámba.
-Hát persze. A Hermione-táska - bólintottam - Na mutasd azt a tervrajzot.
Maya elkezdett kutatni a táskájában.
-Egy pillanat - mondta - Ezeket meg tudjátok fogni? - kérdezte, majd sorra adta a dolgokat a kezünkbe, amik nem a tervrajz voltak: Egy tollat. Egy csomag zsebkendőt. A telefonját. Töltőt. Tükröt. Mini zsákot. Kisbicskát. Ragasztószalagot. Zseblámpát. Rágót. Kutyakaját. Csavarhúzót. Hűtőmágnest. Kötelet. Játékautót. Képkeretet. Egy kanalat. Szemüvegtörlőt. És végre a tervrajzot.
És ez mind elfért abban a kis táskában.
És egyébként Maya nem is szemüveges.
Visszaadtuk neki az összes tárgyat, amit abból a mini táskából vett ki, majd kinyitottam a tervrajzot.
-Oké. Először egyenesen kell menni, majd aztán le kell fordulni balra. Elvileg ott lesz a kijárat - mondtam - Fogjuk Cole-t, és menjünk.
Négyen már egy fokkal könnyebb volt őt cipelni, de még egyszer így is bevertük véletlenül a lábát a falba.
Amikor végre odaértünk a kijárathoz, Nate a könyökével lenyomta a kilincset, és kinyitotta az ajtót. Szerencsére nyitva volt.
Mire odaértünk az autóhoz, már mind a négyen szidtuk Luc-ot, amiért lesokkolta Cole-t, és nekünk kell cipelni.
-És most mi legyen, rakjuk be a csomagtartóba, vagy mi? - kérdezte Eleanor.
-Szerintem próbáljuk meg berakni a hátsó ülésre - szólalt meg Maya.
Eleanor és Maya beültek hátulra, és az ölükbe fektettük Cole-t.
-Remélem most nem találkozunk rendőrrel - jegyezte meg Nate.
Én és Nate beültünk előre, majd becsuktuk magunk mögött az autó ajtaját.
-Na. Húzzunk innen.
YOU ARE READING
Ellenségből szövetséges
RomanceAvery Myers nyomozói családban nőtt fel, a felmenői mind kémek és nyomozók voltak. Jelenleg az apjáé az egyik legnagyobb nyomozói vállalat a világon. Viszont van még egy nyomozó család a városban, akikkel mindig is riválisok voltak. Ennek a családna...