51. rész

1.9K 101 16
                                    

-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!

Reggel arra ébredtem, hogy valaki a fülembe ordít. Kinyitottam a szememet, mire négy arcot pillantottam meg: Mayáét, Eleanorét, Colét, és Nate-ét.

-Mi a...? - dörzsöltem meg a szememet, hogy egy kicsit magamhoz térjek. Őszintén szólva, annyira belemerültem a nyomozásba, hogy teljesen elfeledkeztem a születésnapomról.

-Kelj fel, Avery, megyünk reggelizni! - mondta Maya izgatottan.

-Mennyi az idő? - kérdeztem, a hirtelen ébresztéstől még mindig egy kicsit sokkban.

-9 óra múlt pár perce. Szóval ne lustálkodj, hanem öltözz fel, mert vár a szülinapi reggelid! - csapott a takarón keresztül a lábamra, miközben azon gondolkodtam, hogy Maya hogy tud mindig ilyen energetikus lenni. És a mindig alatt azt értem, hogy még hajnali 4-kor is.

Pár perc alatt elkészültem (kivételesen nem tartott olyan sokáig), majd együtt elindultunk reggelizni.

Cole vezette az autót, mellette Nate ült, hátul pedig mi hárman lányok.

-A mai nap a szülinapos választja ki, hogy mit hallgassunk - szólalt meg Cole - Mit szeretnél, Avery?

-Ezt most komolyan meg kell kérdezned? - kérdeztem vissza.

Nem is kellett mást mondanom, Cole rögtön berakra Lanától a Pretty when you cry-t.

Elmosolyodtam, majd mind az öten elkezdtünk énekelni, annak ellenére, hogy rajtam kívül csak Eleanor, meg esetleg Maya hallgat Lanát. Szimplán csak annyiszor hallották már nekem köszönhetően ezt a dalt, hogy kívülről tudják az egész szöveget.

Épp vége lett a számnak, amikor Cole megállt a kocsival.

Kinéztem az ablakon, mire újra elmosolyodtam. A kedvenc reggelizőm előtt parkoltunk le.

Kiszálltunk, majd bementünk a helyiségbe, és le is ültünk arra a helyre, ahová általában szoktunk, ha ide jövünk reggelizni.

-Azt mondtad, hogy ma megyünk el a motoros rokonodhoz - hajoltam oda a mellettem ülő Nate-hez.

-Menjünk inkább holnap - nézett rám - A mai nap szóljon inkább csak rólad, és ne a nyomozásról.

-Oké - mosolyodtam el.

***

Délután elmentünk moziba, és megnéztük azt a filmet, amit én már régóta akartam, majd utána a többiek kitalálták, hogy menjünk el egy szórakozóhelyre, ha már egyszer szülinapom van.

Este 9 után értünk oda körülbelül, és már viszonylag sokan voltak.

Odamentünk a pulthoz, és mindannyian kértünk valamit inni, majd Eleanor és Maya el is húztak a tánctérre. Vagyis inkább csak Maya húzta Eleanort.

-Mi is megyünk? - nézett rám Nate, mire bólintottam.

Mi ketten, valamint Cole is  odamentünk a lányokhoz, majd mind az öten táncolni kezdtünk.

Nate hirtelen a kezét a derekamra rakva magához húzott, és a fülemhez hajolt.

-Hogy telik a születésnapod, Myers?

Kiabálnia kellett a hangos zene miatt, hogy értsem mit mond.

-Jól - feleltem mosolyogva.

-Sajnos most egy ideig nem mondhatom majd egy vita közben, hogy nekem van igazam, már csak azért is, mert idősebb vagyok - ingatta a fejét.

-Jaj, de rossz neked! Mondjuk igazából ha a napokat nézzük, akkor továbbra is idősebb vagy - gondoltam át.

-Most, hogy mondod, tényleg! Végül is az is elég.

Rájöttem, hogy kár volt eszébe juttatnom, hogy nem csak az évek, hanem a napok is számítanak, mert most lesz egy új indoka vita közben.

-Nem, inkább visszaszívom, az nem számít.

-Ebből már nem mászol ki, Myers - vigyorgott, mire megforgattam a szemeimet.

Még letáncoltunk 1-2 számot, majd én és Maya elmentünk még egy italért, miközben a többiek ott maradtak a tánctéren.

-Meghívlak - mondta Maya, amikor éppen ki akartam fizetni az italomat. - Elvégre neked van a szülinapod.

Elvettük a két felest a baristától, koccintottuk, majd egyszerre lehúztuk a kis poharak tartalmát.

Maya elnézett a tánctér felé, majd a fejével az egyik irányba bökött.

-Kivel táncol Cole? - kérdezte. A szememmel követtem az ő tekintetét.

-Fogalmam sincs. Nem ismerem. Gondolom csak egy random lány - vontam meg a vállamat.

-Aha.

Maya nem fordította el a tekintetét róluk, így egy ideig én is néztem, ahogy táncolnak.

Cole keze a lány derekáról egy kicsit lentebb tévedt.

-Én iszok még egyet - szólalt meg Maya hirtelen. - Te kérsz?

-Aha - feleltem. Ha már egyszer szülinapom van.

Lehet, hogy kár volt kimennünk a tánctérről, ugyanis nem nagyon mentünk vissza. Cole végig azzal a lánnyal táncolt, Nate meg Eleanor meg összebarátkoztak két korunkbelivel, és velük táncoltak. Nate, és néha Eleanor is, intettek párszor, hogy menjünk oda, de csak azt tátogtuk, hogy majd később.

Mind a ketten túl voltunk már pár italon, én azzal az indokkal, hogy születésnapom van, Maya meg... hát, igazából azt nem tudom, hogy ő miért is ivott ennyit.

Hirtelen megjelent Eleanor és Nate előttünk.

-Gyertek már egy kicsit táncolni, egész végig itt ültök! - kérlelt Eleanor, miközben kicsit ki volt fulladva az ugrálástól. Nate a kezébe nyomott egy poharat, mire ő ki is itta a tartalmát.

-Myers, mennyit ittatok ti Mayával? - nézett rám fürkészően Nate. Hát persze, hogy rögtön meg tudta állapítani, hogy részeg vagyok.

-Lényegtelen - legyintettem, miközben a kezem lendületétől majdnem leestem a székről. - Gyere! - pattantam fel - Táncoljunk! - húztam magammal Nate-et a tánctérre. - Maya, gyere te is! - kiabáltam, mire ő is felállt, és magával rángatta Eleanort.

Hirtelen tele lettem energiával, és Mayával egyszerre kezdtünk el ugrálni, tulajdonképpen nem is a dal ritmusára.

-Myers, kicsit lassabban pattogj, nem tudlak követni - szólalt meg Nate.

-Béna vagy - legyintettem, miközben pont az ellenkezőjét tettem annak, amit kért.

-Myers...

Elengedtem Nate kezét, majd inkább megfogtam Mayáét, és együtt elkezdtünk ugrálni körbe-körbe.

-Ezek megőrültek - hallottam Eleanor hangját, bár az arcát nem láttam a gyors forgás miatt.

-Lányok, el fogtok esni - szólalt meg Nate. Ha józanok lettünk volna, egy kis forgás nem ártott volna. Viszont a pár italnak köszönhetően az egyensúlyunk kissé elhagyott minket, így egyszerre vágódtunk el a földön, és pont egy nagyobb baráti társaság közepén landoltunk.

Ellenségből szövetségesWhere stories live. Discover now