С Ерик влязохме в клуба, носейки стоката с нас. Този бизнес винаги изискваше внимание и прецизност, и знаех, че с Ерик се разбираме без излишни думи. Настанихме се на бара, поръчах по едно за нас, а адреналинът от сделката все още пулсираше във вените ми.
Докато си говорехме за плановете напред и как точно да пласираме стоката, усетих как една от стриптизьорките започва да ми се натиска. Усмихваше се съблазнително,хапеше ухото ми съблазнително, ръцете й бавно плъзнаха по рамото ми, а след това към панталоните ми, погледът й беше приковаващ. Тя явно не разбираше кога нещо не е на място, защото опитите й да привлече вниманието ми точно в този момент бяха направо жалки.
Ерик се усмихна лукаво, очевидно намираше цялата ситуация за забавна.
– Сякаш някой има фенка – подхвърли той, докато се смееше под мустак.
Погледнах я студено и се извърнах обратно към Ерик.
– Върви си върши работата, – изръмжах й тихо, без да откъсвам поглед от него. – Имам по-важни неща в момента.
Тя сякаш се обиди, но това не ме интересуваше.
Прибрах се късно – беше около два сутринта, и усещах леко замайване от питиетата в клуба. Нощите като тази с Ерик ме натоварват, но в същото време, това си беше част от живота ми – всичко, което съм изградил, стоеше зад тези сделки, адреналина, контрола. И все пак нещо ме притегляше обратно към дома.
Когато влязох, къщата беше тиха и спокойна. Навсякъде беше тъмно, но някак усещах нейното присъствие, сякаш Явора беше все още тук, в една от стаите. Дали щеше да разбере, че съм се прибрал късно и с повече от нужния алкохол в кръвта?
Станах с замаена походка,с мисълта да си ида в стаята..но плановете ми се промениха когато видях ,че вратата на Явора беше леко открехната...отворих и видях Явора да спи по корем и само по бельо...
По-дяволите...НЕ МАМКА МУ.... fuck,това което видях..ми въздейства и то пресилено,членът ми се поду,полсираше,имах чувството че ще се пръсна,болката в слабините ми ПО-ДЯВОЛИТЕ,КАК МИ СЕ ИСКА ДА Я ИЗКУЧКАМ,КАК МИ СЕ ИСКА ДА Я ХВАН ЗА СЛАДКОТО МАЛКО ДИБЕ И ДА ВКАРАМ ЧЛЕНА СИ В НЕГО,ДА Я ЧУКАМ ТАЛА ЧЕ НА СЛЕДВАШИЯ ДЕН ДА НЕ МОЖЕ ДА СТАНЕ...но трябваше да се въздържа.....SHIT не можех...тъкмо да вляза и тя се събуди,видя ме че съм разрошен,пиян,с червени очи,мокър,с бутилка в рака,тя се притесни-"всичко наред ли е Дилън,какво ти кма добре ли си".
Сякаш забрави как изглежа,хвана ме и ме сложи да легна събу ми обувките,ризата погледна ме-"Какво пак не е наред,че така да се натряскаш,това ли е психолога ти алкохола? Мисля че трябва да го уволниш"-каза с насмешка и ирония,зави ме и тъкмо да стане аз я спрях дръпнах я върхо мен след това я обвих с раце и заспах.
YOU ARE READING
ЛЮБОВ ИЛИ КРУШУМ
RomanceЯврора 16г момиче,мило,скромно,невинно,живее с баба си и майка си, в малък град,но съдбата я брача в Коста Рика Дилън,27г мъж,груб,доминиращ, егоцентрък,няма емоция,получава каквото иска има 2 незаконни клуба,занимава се с незаконни неща,има няколко...