Гледна точка Явора
Когато сложих Дилън на леглото, всъщност исках да изляза от стаята, за да не го разсейвам, защото знаех, че е пиян и вероятно ще спи дълбоко. Чувствах се странно в този момент, защото не бях сигурна дали искам да остана до него, дали искам да съм там, когато той не е напълно себе си.
Но преди да стигна до вратата, той ме дръпна. Без да кажа нищо, просто ме издърпа назад и ме накара да легна до него. Тялото му беше топло и силно, а присъствието му в момента ми беше странно успокояващо. Усетих, че не мога да изляза от стаята, че сякаш някаква сила ме задържа тук, с него, дори ако и не бях сигурна как се чувствам.
Просто легнах до него,но точно тогава усетих нещо твърдо на дупето си..."мамка му"помислих си ох не ,дилън беше възбуден аз се изчервих това ами е за пръв път какво да правя,започнах да треперят да дишам сякаш не ми стига кислород...бях неподвижна сякаш ако мръдна членът му че изкочи пред мен...не след дълго просто спрях да мисля за това макар че усешах твърдината ми просто се притиснах повече към него сякаш ми харесваше и без да кажа нищо, скоро след това затворих очи, чувствайки как той леко се сгушва в мен. Всичко беше спокойно, може би за първи път от дълго време, и за момент не се чувствах толкова сама. Сънят ни погълна и всичко останало престана да има значение.
Дилън
Дилън се събуди, усещайки топлината на тялото й до себе си. Когато отвори очи, осъзна, че я е прегърнал - едната му ръка беше на гърдите й, а другата обвита около тялото й. Чувстваше се странно уязвим, като в същото време и удовлетворен, защото тя беше толкова близо. Сутринта тя изглеждаше невероятно красива, въпреки че беше в само бельо. Спокойствието в нея, с леко разпиляната й коса, я правеше още по-привлекателна.
невероятно на нея. Тя беше красива по начин, който не можех да обясня, а всичко в мен се преобърна, когато я гледах. Не можех да отхвърля това чувство, че тя беше моето нещо, нещо, което съм свикнал да притежавам, но изведнъж се оказах в състояние да я разглеждам, както никога преди.
YOU ARE READING
ЛЮБОВ ИЛИ КРУШУМ
RomanceЯврора 16г момиче,мило,скромно,невинно,живее с баба си и майка си, в малък град,но съдбата я брача в Коста Рика Дилън,27г мъж,груб,доминиращ, егоцентрък,няма емоция,получава каквото иска има 2 незаконни клуба,занимава се с незаконни неща,има няколко...