В болничния коридор
Ерик приключи с документите и с широка усмивка ги подаде на една от сестрите.Ерик: Ето, готово. Мисля, че свърших перфектна работа, но, честно казано, ако всички сестри тук са като вас, ще си намеря болница за постоянен адрес.
Сестрата: (усмихвайки се) Благодаря за комплимента. Това го чувам по-често, отколкото си мислите.
Ерик: Ама едва ли с такъв ентусиазъм! Може би, за да поддържаме "професионалната връзка", трябва да ми дадете номера си?
Сестрата: (гледайки го закачливо) Вие сте упорит, а? Добре, но само ако е за професионални случаи.
Тя записа номера си на листче и му го подаде.
Ерик: (доволно) Повярвайте ми, професионализмът е моята запазена марка.
В болничната стая
Ерик влезе и завари Дилън, който държеше ръката на Явора, гледайки я загрижено.
Ерик: (иронично) Какво гледаме тук? "Титаник 2: Болничната сага"?
Дилън: (сериозно) Мълчи, Ерик.
Ерик: Ей, само се шегувам. Но наистина, толкова ли е страшно?
Дилън: (не изпускайки ръката на Явора) Никой няма право да я наранява, дори тя самата.
Ерик: Добре, добре. Просто ти казвам, че изглеждаш като герой от драма.
Телефонът на Явора започна да звъни, привличайки вниманието им. На екрана се изписа "Моята красавица".
Дилън: (гледайки телефона с присвити очи) Кой, по дяволите, е това?
Той вдигна и постави разговора на високоговорител.
Дилън: (студено) Кой се обажда?
Петя: (изненадано) Това не е гласът на Явора! Кой сте вие?
Ерик: (усмихнат) А ти коя си, загадъчна дама?
Петя: Аз съм Петя, братовчедка ѝ. А вие кои сте?
Дилън: (по-меко) Аз съм Дилън, а този досадник до мен е Ерик. Явора е в болницата, но вече е стабилна.
Петя: (загрижено) къде е Явора,защо не ми вдигна тя
Дилън: Явора е в болница.
Петя: (притеснено) Болница? Какво ѝ е? В коя болница сте? Идвам веднага!
Ерик: (изненадан) Чакай малко, как така идваш?
YOU ARE READING
ЛЮБОВ ИЛИ КРУШУМ
RomanceЯврора 16г момиче,мило,скромно,невинно,живее с баба си и майка си, в малък град,но съдбата я брача в Коста Рика Дилън,27г мъж,груб,доминиращ, егоцентрък,няма емоция,получава каквото иска има 2 незаконни клуба,занимава се с незаконни неща,има няколко...