Дилън
Бавно отключих вратата на имението си, придържайки жената до мен с уверена ръка. Беше нова в клуба, но вече знаеше какво очаквам. Докато преминавахме през просторния хол, пълен с черни кожени мебели и тъмни декорации, тя не сваляше поглед от мен. Обожанието в очите й беше почти досадно, но понякога това си имаше своето предимство.
Веднага щом затворих вратата зад нас, усетих ръцете й на раменете си, пръстите й се плъзгаха по ризата ми, която разкопчах с рязко движение. Тя беше от онези, които не губят време – харесваше ми това. Устните й се впиха в моите, докато се придвижвахме към спалнята, която беше в другия край на етажа.
Докато вече ръцете ни се бяха преплели, а въздухът между нас беше почти нажежен до крайност, телефонът ми иззвъня рязко. Замръзнах за миг, раздразнението ме заля като вълна. Кой, по дяволите, си позволяваше да ме прекъсва?
„Изчакай“, казах ѝ с рязък тон и измъкнах телефона от джоба си, поглеждайки екрана. Беше директорът на училището, което спонсорирах.
Поех дълбоко въздух, за да сдържа гнева си, и отговорих.
„Какво има, че ме търсиш по никое време?“ – попитах, гласът ми звучеше студено и рязко.
„Господин Дилън, извинявайте за безпокойството, но има малък проблем. Момичето, което наскоро приехме… Явора. Няма налични места за нея в общежитието,“ обясни директорът.
Търпението ми беше на ръба, но реших, че това е шансът ми. „Е, добре. Ще кажете на нея и на семейството ѝ, че ще бъде осигурено алтернативно настаняване. В моята къща,“ наредих, без да оставям място за възражения.
„Разбира се, господин Дилън. Ще уредим всичко както поискате.“
Затворих телефона и го хвърлих настрани, погледнах към жената до мен, която ме чакаше нетърпеливо.
„Сега, къде бяхме?“
Дилън я погледна със студено самочувствие, оставяйки я да чака в напрежение след разговора по телефона. Той се приближи към нея и прекара ръка по линията на врата й, като я привлече по-близо към себе си. Очите им се срещнаха за миг – неговите студени и преценяващи, нейните изпълнени с нетърпение и желание. В следващия миг устните им се срещнаха, жадни и настоятелни.
Езиците им се преплетоха, търсещи надмощие в неравен ритъм. Дилън я хвана здраво за кръста и я притисна към себе си, като ръцете му се плъзнаха надолу и се задържаха здраво. Той прокара пръсти през косата й и я хвана в юмрук, накланяйки главата й назад, за да се наведе към врата й, оставяйки бавни, властни целувки.
Целувайки врата й толкова грубо и жадно оставяйки белези по него,той плъзна рака към женственоста й ,бръкна в бельото и започна да си играе с китара й с кръгови движение,да търка ,тя стенеше,след това той вкара пръст в нея а тя просто извика,"ммм..Дилън-о дилън...."Той изкара пръста си от влагалището й след което я накара да клекне,махна коланът си,разкопча си панталона след това членът му се показа...огромен полсиращ ,Дилън беше толкова възбуден,и за един мик той го вкара в устата й,тя го пое едва едва но след няколко,тласкания и задаваща се от члена му тя свикна с дължината му и я пое целия.
Дилън я кана за косата вдигна я и я хвърли в леглото настани се между нея и вкара члена си рязко тя изпищя"ДИЛЪН,-ОХХХХХ ДА! ДИЛЪН,ЩЕ СВЪРША ДИЛЪН АХ!" крещеики името му и искайки още след 1 час и двамата свършиха едновременно....
YOU ARE READING
ЛЮБОВ ИЛИ КРУШУМ
RomanceЯврора 16г момиче,мило,скромно,невинно,живее с баба си и майка си, в малък град,но съдбата я брача в Коста Рика Дилън,27г мъж,груб,доминиращ, егоцентрък,няма емоция,получава каквото иска има 2 незаконни клуба,занимава се с незаконни неща,има няколко...