Явора довърши закуската и сервира я на Дилън, оставяйки чинията пред него. Наведе се леко, целуна го нежно по челото и с усмивка му пожела:
Явора: „Добър апетит, любов. Наслаждавай се."
След това се изкачи горе, за да се приготви за деня. Облече бяла къса блузка, обсипана със сини цветчета, която перфектно подчертаваше стегнатата ѝ фигура, слабата ѝ талия и елегантните извивки. Съчетанието с тесни светлосини дънки завърши визията ѝ до съвършенство.
Когато слезе обратно долу, Дилън вече беше приключил със закуската, но изражението му се промени, щом я видя - в очите му проблесна не само възхищение, но и ревност.
Дилън: (въздиша, оставяйки вилицата) „Така ли планираш да излезеш? Или ще сложиш още нещо, може би... яке? Палто? Бронирана жилетка?"
Явора: (усмихва се игриво, приближавайки се до него) „Ревността ти отива, Дилън. Но ако ще продължаваш така, може би ще те оставя да ме наблюдаваш от прозореца."
Той се изправи, хващайки я за кръста и привличайки я към себе си.
Дилън: (с тих, но твърд глас) „Ще ме накараш да си взема отпуск, за да тръгна след теб. А това няма да е добре нито за мен, нито за теб."
Явора се засмя, приближавайки устните си към неговите.
Явора: (шепне съблазнително) „Можеш да ме наблюдаваш, когато си пожелаеш, Дилън. Но знай едно - никой друг няма шанс."
Тя го целуна страстно, след което леко отхапа устната му, оставяйки го изненадан.
Явора: (с намигване) „Успокой се, лошото момче. Време е да тръгвам."
С тези думи тя грабна чантата си и излезе, оставяйки го да гледа след нея.
Дилън остана неподвижен за миг, после разтърка устната си и се засмя леко.
Дилън: (на себе си) „Каква жена... ще ме подлуди."
Остави мръсната чиния в мивката, след което се качи в стаята си. Облече черен панталон и бяла риза, която идеално подчертаваше мускулестата му фигура.
Погледът му в огледалото излъчваше увереност, но мислите му бяха при Явора.
Вече готов, Дилън излезе от къщата и се отправи към работното си място - сенчестия и таен стриптийз клуб, който управляваше с толкова хладнокръвие и власт, колкото ревността, която изпитваше към жената на живота си.
YOU ARE READING
ЛЮБОВ ИЛИ КРУШУМ
RomanceЯврора 16г момиче,мило,скромно,невинно,живее с баба си и майка си, в малък град,но съдбата я брача в Коста Рика Дилън,27г мъж,груб,доминиращ, егоцентрък,няма емоция,получава каквото иска има 2 незаконни клуба,занимава се с незаконни неща,има няколко...