Гледна точка Дилън:
Докато слизаше по стълбите след освежаващ душ, Дилън я видя в кухнята - Явора стоеше до плота, облечена в снежнобял анцуг с къс топ и късо горнище, което идеално подчертаваше фигурата й. Косата й падаше свободно на раменете, а лицето й беше свежо и озарено, сякаш беше готова да завладее света. Изведнъж той усети, че неволно я оглежда твърде дълго и че тя забелязва погледа му.
"Закуска само за мен?" - вдигна леко вежди той, опитвайки се да прикрие изненадата си с обичайната нотка на сарказъм.
"Да," отвърна тя спокойно, но с искричка в очите. "Днес е първият ми ден в училище, няма как да пропусна сутрешната подготовка."
Дилън се подсмихна, но не можа да скрие лекото си раздразнение - имаше усещането, че Явора за пореден път контролираше ситуацията. Въпреки че уж беше в неговия свят, тя намираше начин да го изненада. И, без да иска, започна да забелязва колко добре й стоеше този бял спортен екип.
"Сериозно ли мислиш да отидеш така облечена?" - попита той, опитвайки се да не издаде твърде много от мислите си. "Твърде... красиво е. Съмнявам се, че съучениците ти ще могат да се съсредоточат."
"Това е само анцуг, Дилън," каза тя, с леко подигравателна усмивка. "Не виждам нищо нередно."
Той я наблюдаваше как довършва последните детайли по закуската, и за първи път се улови, че мисли дали няма да я загуби – поне като присъствие в дома си.
Гледна точка Дилън:
Докато Явора сервираше закуската, Дилън се облегна назад, неволно наблюдавайки всяко нейно движение. Тя сякаш имаше усет за всичко – всяка чиния, всяка подредба. След като му сервира, Явора му каза строго: „Чиниите в мивката, и не пускай водата – като се прибера, ще се заема сама.“ Взе чантата си и напусна къщата, оставяйки след себе си нежен аромат на свежи цветя. Дилън проследи стъпките й до прага и се спря, докато вратата се затваряше.
YOU ARE READING
ЛЮБОВ ИЛИ КРУШУМ
RomansaЯврора 16г момиче,мило,скромно,невинно,живее с баба си и майка си, в малък град,но съдбата я брача в Коста Рика Дилън,27г мъж,груб,доминиращ, егоцентрък,няма емоция,получава каквото иска има 2 незаконни клуба,занимава се с незаконни неща,има няколко...