Yorumlarınızı bekliyorum...bu arada Tim'i sevmeyenler seviniyor ama Tim, hakkında bilmedikleriniz var öğreneceksiniz zamanı geldiğin de iyi okumalar :)
Yüreğimin sızısı beynime vuruyordu sanırım...nefesim kesiliyor ve göz yaşlarım istemsizce akıyordu. Derin bir nefes aldım rahatlamaya çalıştım. Bunu başaramayacaktım bunu biliyordum. Şuan yatağımdaydım. Jacob, bizimkilere her şeyi anlatmıştı. Aria ve İra evi temizlemişlerdi ve Dallens'da bıçağı ortadan kaybedecekti. Bunları yapmamaları gerekirdi,ama yapmışlardı. Derin bir nefes aldım ve doğruldum yataktan. Daha sonra ayağımı yataktan aşağı sarkıttım ve ayağa kalktım. Çorapsız ayaklarımı yumuşak halıya sürte sürte dolabımın önüne geçtim, ve dolabı açtım. İçinden defterimi çıkardım ve defterimin arasından Tim, ile olan fotoğraflarımı çıkardım. Bir damla yaş düştü gözlerimden resimin üstüne. Elim ile sildim. Ve fotoğrafta onun olan kısmı sanki kokusunu içime çeker gibi öptüm.
'S-sen' dedim boğazım düğümlendi konuşamadım. Onu öldürmüş müydüm? Kendi ellerim ile...
'Julia!' diyerek odaya dalan Jacob'a döndü bakışlarım.
'Şey, özür dilerim ben...kapı kırık ve açık olduğu için bir anda daldım' dedi ve bakışları ellerimdeki fotoğraflara kaydı.
'Sorun değil' diyerek fotoğrafları eski yerine koydum ve dolabıma yerleştirdim.
'Bir sorun mu var?' dedim ellerimi göğsümde kenetleyip,Jacob'a bakarak.
'Elbiselerini çıkar'
'Anlamadım?' dedim şaşkınca.
'Şey! yani öyle çıkarma çıkar ama ben çıkınca çıkar yani Julia--'
'Jacob!' dedim ve şaşkınca bana bakakaldı.
'Nefes al ve şimdi söyle ne diyorsun?' Yutkundu ve konuştu.
'Elbiselerini yakmamız gerek, senin Tim, ile bağlantının hiç bir şekilde olmaması lazım. O geceye ait hiç bir şey kalmamalı'
'Elbise kolay, asıl zor olan o kız' dedim Jacob, anlamamış olduğunu her haliyle belli ediyordu.
'O kız?'
'Anlattım ya Tim'in yanında bir kız vardı, işte o kız Tim'in ortadan kaybolduğunu anladığın da direk beni suçluyacak.'
'Off!' diyerek duvara bir yumruk attı Jacob, sinirden.
'Sakin ol' dedim önüne geçerek ve yumruk yaptığı elini tuttum.
'Geçecek. Biz neler atlattık bunu da atlatacağız değil mi?' dedim gözlerine bakarak. Gülümsedi.
'Atlatacağız' diyerek belimden tutarak beni kendine çekip sarıldı. Kollarımı onun boynuna doladım. Jacob'un yanındayken kendimi güvende hissediyordum. Hiç bir şey bana zarar veremezmiş gibi hissediyorum. Bu güveni Tim'de hiç hissetmemiştim, onda hissetmek için nelerimi vermezdim...
Jacob'dan ayrıldım ve konuştum.
'Ne yapacağız?'
'Bilmiyorum' dedi gözlerime bakarak.
'Ama ben bunu halledeceğim tamam mı?'
'Nasıl?' Bana doğru bir adım daha attı ve aramızdaki bütün mesafeyi kapattı.
'Sen bunları düşünme' diyerek alnımdan öptü. Başımı salladım.
...
Aradan dört saat geçmişti ama Jacob, hala ortada yoktu meraktan ölüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKAO: İntikamın Sızısı 3
Mystery / ThrillerSKAO serisi... Serinin 3. kitabıdır. Bu kitabı okumadan önce 1. ve 2. serisini okumanızı öneririm. Hayatımızın belirli zamanlarında insanların bize ne yapacaklarını söyledikleri anlar olur. Ancak eğer aklınız var ise size söyleneni değil,kendi canın...