Am auzit alarma telefonului si am tresarit. Am dat cu mana pana s-a oprit, apoi m-am infasurat mai bine in patura. Nu vreau sa ma scol. Am oftat, apoi m-am ridicat din pat. Am mers la baie si mi-am facut rutina de dimineata. Dupa ce m-am spalat pe fata, m-am chinuit putin sa-mi pun lentilele. Da... acum port lentile. Mi se parea asa de ciudat sa ma vad fara ochelari, dar totusi imi placea ce vad.
M-am dus la dulap si mi-am luat pe mine exact ce mi-a indicat Mady sambata. Dupa sesiunea de cumparaturi, a venit la mine si m-a ajutat sa-mi aranjez hainele si o parte din cele vechi mi le-a aruncat. Deci chiar sunt o noua Jennifer. Blugi, o bluza gri cu alb foarte moale si calduroasa, geaca de piele si noile ghete. Mi-am luat o esarfa si mi-am pus-o la gat. M-am privit in oglinda si am ramas wow. Nu-mi venea sa cred ca cea din oglinda sunt chiar eu. Mi-am luat geanta, apoi am coborat la bucatarie.
Mama si Emily erau deja la masa si mancau. Lily mi-a dat si mie o farfurie si m-am asezat langa ele. Mi-am pus lapte in cafea si m-am apucat sa mananc.
-Unde e tata?intreb eu.
Mama s-a uitat confuza la mine si parca nu-i venea sa creada.
-Daniel, explic eu.
-Stiu. Doar ca am ramas putin socata ca i-ai zis tata. A trebuit sa plece mai devreme.
-Si eu cu ce merg la scoala?intreb eu speriata. Nu am timp sa merg cu autobuzul.
-Stai calma. A vorbit cu, aaa, Lucas sa te duca.
Am inceput sa tusesc pentru ca ma inecasem cu mancare cand am auzit ce a zis mama. Ce? Nu vreau sa merg cu Lucas la scoala. Nu vreau sa-l vad. Dar nu aveam incotro. Ori cu el, ori intarziam. Mi-am terminat micul dejun in liniste. Deja ziua mea era groaznica. Si nici nu am ajuns la scoala. Dupa ce am terminat de mancat, m-am ridicat. Mama i-a dat geaca lui Emily pe ea si i-a pus ghiozdanul in spate. Am luat-o de mana si am pornit spre usa. Am pasit pe alee si chiar atunci am auzit un motor de masina. M-am uitat in dreapta si am vazut cum o masina iese de pe alea casei lui Lucas. A oprit in fata mea, iar eu am deschis usa din spate. Emily s-a urcat salutandu-l pe Lucas. Am intrat si eu si am inchis usa. Am vazut cum Lucas s-a uitat la mine prin oglinda retrovizoare si i se citea uimirea pe fata.
-Pornim azi?intreb eu deja satula de holbatul lui.
A calcat pedala si am pornit la drum. Am mers putin, apoi am oprit in fata gradinitei lui Emily. M-am dat jos si am condus-o pana la intrare de unde a luat-o o educatoare.
-Sa fii cuminte, ii spun eu facandu-i cu mana.
M-am intors la masina lui Lucas si cand am vrut sa deschid usa din spate era blocata. Lucas mi-a facut semn spre locul de langa el. Oh pe bune? Nu aveam nici cel mai mic chef sa ma contrazic cu el in acel moment, asa ca m-am dus pe locul din fata.
-Poti sa nu te mai holbezi si sa pornesti odata?
A intors capul in fata si a pornit masina. Eu stateam si ma uitam plictisita pe geam si nu ma simteam in largul meu langa el.
-Ce schimbare, spune el in timp ce conduce. Au disparut ochelarii si pot sa jur ca acestea sunt haine noi.
-Ai o vedere buna, spun eu ironic.
-Esti suparata pe mine?
-Wow. Si te duce si capul.
-Jenny, imi pare rau. Mi-ai citit biletelul?
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...