Capitolul 18

2.7K 158 1
                                    

Mai erau 2 zile pana incepea scoala. Nu voiam sa se termine vacanta. Imi placuse asa de mult sa petrec timp cu Lucas. Numai noi doi, fara sa ne ascundem de cineva. Ma indragosteam pe zi ce trece mai mult de el. Era grijuliu cu mine si-mi placea la nebunie.

-Jennifer, aud o voce din spatele usii. Tata asteapta.

-Imediat, ii raspund eu lui Ryan.

E a 3-a zi in care fiii lui Daniel stau aici. Maine urma sa plece si Daniel a vrut sa-si petreaca o zi dedicata lor. Mergeau la fotbal. Impreuna cu Lucas si Taylor. Iar Lucas a insistat sa vin si eu. Iar eu am insistat sa vina si Madison.

Mi-am luat vesta pe mine si adidasii in picioare si i-am facut semn lui Mady sa mergem. Am coborat amandoua la parter si l-am vazut pe tata si baietii in hol.

-Sa va distrati, ne ureaza mama inainte sa iesim pe usa.

Ne-am urcat toti in masina si am pornit spre un teren de sport acoperit. Se pare ca Lucas si tatal lui au plecat mai devreme. A trebuit sa stau putin pana sa ma hotarasc cu ce sa ma imbrac. Dar am optat pentru niste colanti negri, un tricou alb si un hanorac albastru.

Cand am ajuns in fata salii de sport, am ramas putin uimita de cate masini erau. Credeam ca o sa fim doar noi. M-am panicat putin, dar dupa am simtit mana lui Mady peste a mea. Mi-a zambit discret si mi-a facut cu ochiul. Macar o sa-l vad pe Lucas cum joaca fotbal.

Am coborat din masina si am intrat. Se auzea galagie dinspre teren. Tata ne-a indicat pe unde sa intram, iar ei s-au dus sa se schimbe la festiare. Am intrat pe unde ne-a indicat tata si ne-am indreptat spre niste locuri de stat. Era ceva lume in sala, dar nu-l vedeam pe Lucas. M-am asezat cu Mady pe primul rand si priveam in sala.

-Ne intalnim asa de des, aud o voce.

Am intors capul intr-o parte si am vazut doi ochii albastri care ma priveau. Zambetul lui siret era pe chip. Justin! S-a apropiat de noi si s-a asezat langa mine zambindu-mi in modul lui autentic.

            -Ai venit din nou cu Lucas? Ce apropiati sunteti in ultimul timp.

            -Am venit cu tata si cu fiii lui. Tu ce cauti aici?il intreb eu printre dinti.

            -Hmm... Lucas m-a chemat.

            Ce? De ce ar face asta? Daca e el aici, trebuie sa ne prefacem ca nu ne suportam. Plus ca Ryan si Austin stiu ca suntem impreuna. Daca spun ceva si isi da seama? O sa-l bat pe Lucas pentru asta.

            M-am uitat spre intrarea din teren si i-am vazut pe Lucas si Ryan. Lucas a intors privirea spre noi si s-a incruntat putin cand l-a vazut pe Justin langa mine. Stiu ca e gelos din seara de revelion, dar acum nu cred ca mai sunt protejata lui Justin. Sigur o sa faca misto de mine.

            -Eu plec, ma trezeste Justin din ganduri. Ne vedem dupa meci.

            S-a ridicat si s-a indreptat spre teren. Lucas inca ma privea, dar acum m-ai linistit pentru ca plecase Justin, dar eu il priveam urat. De ce l-a chemat pe Justin?

            -Esti bine?aud vocea lui Mady.

            Am intors privirea spre ea si se uita ingrijorata la mine. Cred ca vazuse ca sunt incordata. Ma cunoaste asa de bine.

            -Nu. Nu-l vreau pe Justin aici. Nu pot sa fac nicio miscare spre Lucas pentru ca ar afla ca suntem impreuna.

            -Eu tot nu inteleg de ce nu vreti sa va faceti publici? Ce e asa de rau in asta?

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum