Capitolul 4

3.5K 170 6
                                    

Stateam in fata dulapului si nu stiam ce sa aleg. In seara asta venea la noi un prieten de-al lui Daniel impreuna cu familia lui. Si eu trebuia sa ma imbrac cat de cat frumos. Dar nu stiam ce sa port. Nu aveam cine stie ce haine si majoritatea erau blugi si tricouri. Am luat de pe umeras o rochie bleumarin cu niste floricele albe. O primisem cadou de la Mady de ziua mea.

M-am imbracat rapid, apoi m-am dus la baie sa-mi aranjez parul. L-am desfacut din coc si mi l-am pieptanat. Mici unduleuri mi se formasera pe el. M-am dat cu parfum, apoi am iesit din baie. Mi-am laut balerinii in picioare, apoi am coborat. Am mers in bucatarie si am vazut-o pe Lily gatind de zor. M-am asezat pe unul din taburete si o priveam. Era foarte de treaba si ma intelegeam cu ea. Si facea o mancare foarte buna.

-Ce frumoasa esti, spune ea zambindu-mi.

-Multumesc, ii raspund eu.

-Jenny, aud o voce.

M-am intors si am vazut-o pe Emily alergand spre mine. Avea pe ea o rochie roz pana la genunchi. In brate tinea o papusa care purta si ea o rochie roz. Parul ei blond era prins in doua codite. I-am zambit si m-am aplecat spre ea sa o pup. Imi iubeam sora foarte mult.

Am auzit soneria de la usa. Musafirii venisera. Am apucat-o pe Emily de mana, iar mama era langa mine. Purta o rochie verde inchis pana la genuchi si avea un bolero negru care-i acopera jumatate de brat. Era toata un zambet.

L-am vazut pe Daniel venind spre noi. Langa el era un domn la costum. Apoi am vazut in spatele lor o doamna roscata imbracata cu o rochie rosie care avea dantela neagra. Langa ea era un baiat. Cand acel baiat a ridicat capul, am incremenit. Parul acela ciufulit si ochii albastri. Cand m-a vazut, zambetul lui obisnuit a aparut pe buze. Purta niste blugi negri si o camasa bleumarin cu picatele albe.

Mana lui Emily care ma tragea m-a trezit din holbat. M-am aplecat spre ea, iar ea s-a apropiat de urechea mea.

-E baiatul care a cazut din copac?ma intreaba ea.

-Da, ii raspund eu uimita ca l-a retinut.

Ne-am indreptat spre cealalta familie, iar Daniel a inceput sa faca prezentarile. Ar fi trebuit sa-mi dau seama ca aceasta e familia care vine, cand Daniel a zis ca un prieten bun de-al lui. Cateodata ma gandesc ca nu sunt chiar asa de desteapta cum zic altii.

Ne-am asezat la masa, iar eu stateam in fata lui Lucas. Se uita la mine cu acea privire sireata. Incercam sa nu ma holbez la el, dar cand ma prindea ma rusinam si intorceam privirea.

Parintii nostri discutau intre ei despre munca. Daniel si Taylor, tatal lui Lucas, erau parteneri de afaceri. Mama lui Lucas, Amelia, era foarte draguta si ma complimenta pe mine si Emily intr-una.

-Nu v-am adunat in seara asta degeaba, spune Daniel razand. Vreau sa va zic ceva. Adica sa va zicem, spune el uitandu-se la mama.

Am simtit cum inima mi se opreste. Ma gandisem la aceea posibilitate si eram fericita, dar acum nu stiu ce sa simt.

-Eu si Janet am avut o poveste de dragoste foarte frumoasa in facultate. Dar din pacate nu s-a putut mai departe. Dar niciodata nu am uitat-o. Si am fost foarte norocos sa am intalnit-o. Mi-a fost frica sa o caut, pentru ca credeam ca are pe cineva. Dar acum, ca stam unul langa altul, vreau sa-i zic ca si dupa 17 ani eu o iubesc ca la inceput.

-Si eu te iubesc Daniel. Nu te-am uitat nicio clipa. Mai ales ca Jennifer imi aducea aminte de tine.

Daniel s-a apropiat de mama si i-a dat un pupic pe buze. Am zambit la aceasta imagine si ma bucuram. O vedeam in sfarsit fericita si asta conta. M-am ridicat de la masa si m-am dus intre ei. I-am imbratisat pe fiecare si am putut sa vad mici lacrimi in ochii mamei.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum