Am iesit cu greu din stransoarea lui Lucas, dar macar nu l-am trezit. Am iesit incet pe usa, apoi am coborat scarile. Am mers in bucatarie si am luat sticla de apa din frigider. Aveam gura foarte uscata. Am baut un pahar imediat. Era rece, ce bine. Cand am iesit din bucatarie, am auzit un zgomot. Un ciocanit. M-am uitat spre usa, dar imi era prea frica sa ma apropii. Am dat sa urc pe scari, dar din nou acelasi sunet. M-am uitat pe unul din geamurile din living si am vazut un chip. Acel cineva mi-a zambit. Am aprins becul in living si am putut sa-l vad mai bine. Era Aaron. Ce cauta aici? Daca s-a intamplat ceva cu Mady? El era prieten cu Zack. Am crapat putin usa, iar el mi-a zambit.
-Buna, spune el.
-Aaa... buna. Ce cauti aici?il intreb eu cu jumatate de voce.
-Mi-a zis Zack ca Madison a plecat. Sper ca nu e din vina noastra sau ceva.
-Aaa... Nici nu stiu. S-a certat cu mine si Justin. Dar totul a inceput de cand l-a intalnit pe Zack, apoi de la intalnirea pe plaja.
A lasat privirea in jos, gandindu-se. Eu inca stateam cu usa crapata si imi vedea doar fata. Eram imbracata cu tricoul lui Lucas si chiloti. Nu puteam sa ma afisez asa in fata lui.
-Esti fiica lui Daniel?intreaba el dintr-o data.
Am amutit. Il cunostea pe tata? Am aprobat din cap, iar el s-a uitat putin confuz, dar mi-a zambit.
-Tata il cunoaste. Credeam ca are doi baieti. Nu stiam nimic de vreo fata.
-Nici el nu stia nimic de mine pana in noiembrie anul trecut. Poveste lunga, spun eu dand din umeri.
Am deschis mai mult usa, lasandu-mi corpul la vedere. A facut ochii mari cand m-a vazut si am avut instinctul de a inchide usa, dar el a pus piciorul. Si-a mutat privirea in ochii mei si atunci am observat ca ii avea albastri. Oh, pe bune? Toti tipi pe care-i intalnesc au ochii albastri? Asta e deja ciudat.
-In seara asta e luna plina, spune el dandu-se cativa pasi in spate si uitandu-se spre cer.
Am facut cativa pasi in fata, iesind din casa ca sa o pot vedea. Am ridicat privirea si am putut sa o vad. Era asa de mare si lumina marea. Am simtit mainile lui Aaron pe talia mea si m-a tras spre el. M-am izbit de pieptul lui tare. Am avut intentia sa tip, dar palma lui mi-a acoperit gura. Ce naiba?! Cu mana libera, mi-a inconjurat abdomenul si m-a ridicat. Picioarele mele nu mai atingeau pamantul. Deja ma panicasem. Nu trebuia sa ies din casa. Nu trebuia sa-i deschid.
Am inceput sa dau din picioare ca disperata, dar el nu avea nicio reactie. A coborat scarile de pe veranda, si a mers pana unde era garajul. M-a lipit de zid cu spatele si am putut sa-i vad fata. Imi zambea foarte diabolic. Mainile imi erau blocate la spate, iar tot corpul imi era presat de al lui.
-Vrei sa fii fata cuminte si sa ma lasi? Sau mergem pe varianta dura?intreaba el.
Sangele deja imi inghetase in vene, iar aerul mi se oprise in plamani. Eram panicata. Era cu mult mai puternic decat Andy. Nu puteam sa-l dobor. Mi-a eliberat gura, dar imediat buzele lui le-au atacat pe ale mele. Am vrut sa tip, dar astfel i-am dat oportunitatea sa-mi descopere gura deschisa. Ma saruta asa de brutal. Am simtit mana lui cum i s-a strecurat pe sub tricou. A slabit putin stransoarea si astfel a ajuns la sanul meu. L-a framantat in mana, iar eu am icnit de durere. Era asa de brutal.
-Lasa-ma, spun eu slab, iar lacrimile au inceput sa-mi curga pe obraji.
Eram asa de panicata, incat nu mai aveam pic de putere in corp. S-a departat mai mult de fata mea si a negat din cap, apoi mi-a zambit diabolic. Si-a lipit din nou buzele de ale mele, iar mana lui imi atingea sani si abdomenul. Limba lui imi asalta fiecare particica a guri. Am strans dintii, incercand sa-l musc. L-am muscat putin, dar degetele lui mi-au strans soldul. Am icnit de durere.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomantizmToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...