-Fugi!tipa Mady.
Am deschis ochii repede si am putut sa-i vedem pe cei doi cum vin dupa noi. Nu aveam de gand sa mai stau inca o data locului si sa fiu supusa tratamentului. Imi fusese de ajuns. Cine m-a pus sa vin cu nebunii acestia doi in vacanta? Asta nu e vacanta.
Nici nu mi-am dat seama cand m-am ridicat de pe sezlong si o luasem la fuga in partea opusa a marii. Mady era in fata mea si alerga cat o tineau picioarele. Cand nu am mai simtit nisip sub picioare m-am oprit. Mi-am pus mainile pe genunchi si incercam sa-mi recapat respiratia. Am auzit respiratia lui Mady. Am intors putin capul si am vazut-o asezata pe jos.
-Credeam ca o sa ma relaxez, spune ea si ia o gura mare de aer, dar cu astia doi n-am nicio sansa, expira ea.
-Adevarat, o aprob eu.
-Ce sportive s-au facut fetele, aud vocea lui Justin in apropiere.
M-am intors cu fata spre ei si se indreptau razand spre noi. Am avut intentia sa fug din nou, dar m-am prabusit la pamant langa Mady. Eram de dimineata pe plaja, iar cum ieseam pentru 2 minute din apa, prea minunatii nostri iubiti veneau dupa noi si ne bagau cu forta in apa. Lumea se uita la noi ca la masini straine. Si chiar eram ca niste masini straine. Stateam pe plaja privata a unui hotel, chiar daca nu eram cazati in hotel. Tata il cunostea pe proprietar si aveam voie la piscina sau pe plaja. Si casa era aproape de hotel. Cam 200 de metri.
-Deci ma jur ca o sa plecati de aici fara unele parti ale corpului, spune Mady printre dinti si foarte nervoasa. Puteti sa nu va mai comportati ca doi copii de 5 ani si sa ne lasati sa ne relaxam si bronzam? Si Luke e mai matur decat voi doi la un loc!tipa ea.
Asta m-a lasat si pe mine fara cuvinte. Cum am mai zis... Madison nervoasa poate sa te bage in sperieti. Ma si mir ca a suportat pana acum. Baia neasteptata de aseara, plus toate baile fortate de azi. Imi ajunsese si mie, dar nu aveam curajul si cuvintele ei ca sa reactionez.
-Cred ca are dreptate, spune Lucas.
M-am uitat la el si chiar parea ca ii pare rau. Acei ochii albastri erau tristi. Nu-mi placea sa-l vad trist. M-am ridicat de pe platforma de lemn si m-am apropiat de Lucas. Mi-am pus mana pe umarul lui si l-am privit cu o expresie de copil mic care vrea sa-si ceara iertare.
-Normal ca are dreptate, imi schimb eu imediat starea intr-una serioasa. Si o sa o ajut cu cel mai mare drag.
M-am ridicat pe varfuri si l-am pupat rapid pe buze. Mainile lui au ajuns pe talia mea si m-au ridicat pana nu am mai simtit pamantul sub picioare. Mi-am incolacit picioarele in jurul abdomenului lui, iar mainile lui au ajuns pe fundul meu. Nu rateaza nicio ocazie sa-mi atinga fundul.
-Impacati si tu iubita, spune Lucas catre Justin apoi plecam.
Ne-am intors la sezlonguri si m-a pus incet pe el. Ziceai ca sunt din portelan si avea grija sa nu ma sparga. Acele schimbari bruste de comportament. A vrut sa se ridice, dar eu nu-mi dadeam drumul stransorii mele cu picioarele. I-am zambit jucaus. A mijit ochii apoi s-a lasat peste mine pe sezlong si a inceput sa ma sarute apasat. Eram zdrobita de greutatea lui, dar imi placea. Imi placea ca pielea mea sa se lipeasca de a lui si sa-i simt caldura corpului. In ciudat faptului ca afara erau peste 30 de grade, as fi stat lipita de el mereu. Bazinul lui s-a impins in bazinul meu, astfel partile noastre intime au fost foarte in contact, dar despartite de materialul costumului de baie. Acest gest m-a facut sa gem in gura lui. Imediat s-a departat si mi-a zambit pervers.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...