Mi-am luat la revedere de la parinti, apoi am iesit pe usa. Deja ii vedeam pe gemeni pe trotuar. M-am indreptat spre ei si le-am zambit. Jose, facuse ochii mari cand ma vazuse. Stiam ca rochia e un pic cam scurta, dar imi placea modelul. Neagra si cu trandafiri. In dreptul sanilor avea doua cupe, iar bretelele erau subtiri, deci nu era nevoie de sutien. In picioare aveam niste platforme negre, dar aveam balerini de schimb la mine. Nu-mi plac tocurile, dar le port pentru a-mi face intrarea.
Rose purta o rochie din denim cu maneci scurte, iar partea de sus avea nasturi si guler exact ca o camasa. In picioare avea niste platforme, nu foarte inalte, cu material de blug pe ele. Jose era imbracat in blugi si o camasa alba.
-Lucas nu a aparut?ii intreb eu.
Mi-au negat din cap. De obicei Lucas nu intarzie. Le-am facut semn sa astepte, iar eu m-am indreptat spre casa lui. Am sunat la usa, iar dupa cateva clipe, o fata mi-a deschis usa. Am avut intentia sa plec, crezand ca am gresit casa, dar nu asta facusem. Am studiat-o mai bine pe acea fata si daca nu era satena, ar fi fost copia fidela a Ameliei. Ma privea incruntat, deci nu era Amelia, pentru ca ea imi zambea mereu.
-Lucas este?intreb eu aproape soptit.
-Aici, aud o voce mai groasa din spatele fetei.
M-am uitat peste umarul ei si l-am vazut imediat pe Lucas. Zamebetul imi aparuse pe chip, iar tipa se uita ciudat la mine. Lucas s-a strecurat afara din casa si m-a luat in brate. Nici cu tocurile nu eram cat el. Am lasat putin capul pe spate, iar el si-a lipti buzele de ale mele intr-un pupic.
-Ai luat cadoul?intreb eu.
-Da, spune el aratandu-mi punga din mana. Noi plecam. Pa, spune el facandu-i semn fetei din usa. Aaa. Ea e sora mea, Chloe, imi spune mie. Chloe, ea e iubita mea, Jennifer.
M-am uitat catre sora lui si am putut sa vad un mic zambet in coltul gurii. Eu i-am zambit larg si am murmurat un „incantata", apoi am plecat. Gemeneii deja se urcasera in masina lor, iar eu cu Lucas in a lui. A pornit masina si a iesit pe strada, iar Jose ne urma.
Cand am ajuns pe strada casei lui Justin erau cateva masini parcate. Am lasat-o si noi, apoi ne-am dat jos. Am pornit spre intrare. Am sunat la usa si imediat Justin ne-a deschis. I-am urat imediat cu totii „La multi ani!". Ne-a poftit inauntru, apoi si-a deschis bratele larg. Purta un tricou negru pe care scria „Nu toata lumea arata asa de bine la 18 ani.". Eu si Lucas am inceput sa radem. Oare de la cine primise tricoul? Lucas i-a dat cadoul din partea noastra. A dat mana cu Lucas, iar pe mine m-a pupat pe ambii obraji. Gemenii i-au dat si ei cadoul.
A asezat cadourile pe canapea in living, apoi l-am urmat pana in curtea din spate, unde erau restul. O sa fie multa lume si imi e putin rusine. Nu sunt obisnuita cu prietenii lui Lucas si Justin si mai ales cu echipa de fotbal. Baietii aia se uitau mereu ciudat la mine si Mady.
-Serviti-va singuri, ne spune el.
M-am uitat in jur si am putut sa vad cateva fete cu rochile pana sub fund si foarte decoltate. Pentru o secunda ma simteam ca una dintre ele, cu rochia mea scurta, dar apoi privirea mi s-a fixat pe o coada de par blond. Parul strans sus lasa la iveala rochia de un roz pal cu spatele gol. Niste platforme cu pietricele in picioare. Cunosteam acele incaltari.
Mi-am smuls mana dintr-a lui Lucas si m-am indreptat spre fata blonda. Cele doua tipe cu care vorbea s-au uitat peste umarul ei la mine. Blonda s-a intors si ea si am vazut acei ochii mari si caprui. Un zambet mi-a apar pe chip.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...