(II) Capitolul 1

2.6K 142 1
                                    

Mi-am imbratisat parintii strans. Era prima oara cand plecam de langa ei. Si prima oara in cei 17 ani ai mei in care plecam de langa mama. M-am aplecat spre sora mea, Emily, si am pupat-o pe obraz. Era trista ca plec. O iubeam si ma iubea si nu am stat despartite niciodata.

-Ma intorc repede, pitic, ii spun eu zambind. Sa ai grija de tine si de mami si tati, ok?

-Ok, spune ea si se arunca in bratele mele.

Mainile ei micute ma strangeau de gat. Of! Surioara mea. Am cuprins-o cu bratele, apoi m-am ridicat in picioare. S-a incolacit de mine si chiar credeam ca nu o sa ma lase sa plec. Sper sa nu planga, ca poate ma face sa ma razgandesc.

-Haide Emy, aud glasul mamei. Jenny o sa se intoarca repede. Si o sa-ti aduca jucarii noi.

Am simtit-o cum a tresarit in bratele mele. A slabit stransoarea, apoi tata s-a apropiat si a luat-o din bratele mele. Mi-a zambit trist si am putut sa vad lacrimile din ochii ei mici si verzi. Am simtit niste maini pe umerii mei. Am facut un pas in spate, iar bratele acelea puternice m-au cuprins strangandu-ma la piept. Cred ca acesta e un semn de „te iau cu mine, chiar daca sora ta plange".

-Sa aveti grija de voi si sa fiti cuminti, ne ureaza mama.

-Asa o sa facem, spunem noi la unison.

Ne-am intors amandoi si ne-am urcat in masina neagra din strada. Le-am facut cu mana pe geam, apoi Lucas a pornit motorul si am plecat. Si incepe vacanta. Mult asteptata vacanta.

-Esti in regula?ma intreaba el.

-Da. Saraca Emy.

-Ii mai ia Daniel o papusa noua si uita, spune el razand.

Am mijit ochii spre el si mi-am tuguiat buzele, dar apoi am inceput sa rad. Avea dreptate. Emily putea fi mituita imediat cu o jucarie noua. Daniel o iubea la nebunie, chiar daca nu era fiica lui naturala, si mereu ii cumpara jucarii.

Am oprit in fata blocului in care statea Madison. Deja era jos si ne astepta cu bagajele. Lucas s-a dat jos si a ajutat-o sa le puna in portbagaj, iar ea s-a urcat pe bancheta din spate. I se putea citi entuziasmul pe chip. Era asa de nerabdatoare si ea. Chiar mai rau decat mine. Ma impacasem cu ea repede si am iertat-o pentru acele cuvinte adresate. Am inteles-o ca era suparata si geloasa. Chiar il placea pe Justin, iar cand a vazut ca danseaza cu mine la acea petrecere s-a enervat foarte rau. E cea mai buna prietena a mea inca din generala. Nu pot sa arunc prietenia noastra la gunoi din cauza unui baiat.

Am pornit spre urmatoarea destinatie, inainte sa pornim in calatorie. Am ajuns repede la casa lui Justin. Da... Justin a ajuns sa-mi fie prieten. Inca era rautacios uneori, dar nu poti sa te schimbi total in cateva luni. Era prieten bun cu Lucas si iubitul lui Madison. Da... Mady si Justin. Pana la urma au ajuns sa fie impreuna. Cine ar fi crezut? Eu in niciun caz, dar totul e posibil.

I-am vazut pe cei doi frati cum au iesit din casa, iar parintii lor erau in usa. Lucas s-a dat jos sa aranjeze bagajele. Eram doua fete... 10 zile. Da-ti seama ca ne luasem bagaje cat pentru o luna. Dupa ce le-au aranjat, toti 3 s-au urcat in masina. Lucas la volan, iar Justin si Luke de o parte si de alta a lui Mady.

-Sunteti gata de distractie?intreaba Justin.

-Normal, spunem restul.

-La drum, spune Lucas pornind masina.

Si uite asa pornim spre cea mai frumoasa vacanta din viata mea. Si prima chiar. 4 ore in masina pana la destinatia finala. Sa speram ca o sa treaca repede pentru ca de abia astept. Simt ca ard de nerabdare pe scaun.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum