Am simtit o atingere delicata pe mana si am intors privirea. Tremuram. La propriu. Imi era frica sa intru din nou in scoala. Era Andy. Si acum Justin stia ca sunt cu Lucas. Urma sa fie o zi de scoala grea. Dar trebuia sa ma tin tare. Lucas ma privea si imi zambea discret. Stia ca am o dispozitie proasta.
-O sa fie totul bine. Nu las pe nimeni sa-ti faca ceva rau, spune el.
L-am privit in ochii aceia minunati si am zambit. Mereu e langa mine si ma sprijina. M-am apropiat de el si l-am sarutat scurt. Nu-mi pasa daca eram in curtea scolii, la el in masina. Oricum Justin stie si o sa dea de stire in toata scoala. Am coborat din masina si ne-am indreptat amandoi spre scoala. Eram unul langa altul, dar nu ne tineam de mana. Eu stateam cu capul in jos. Imi e frica.
-Ne vedem mai incolo, imi spune Lucas si se desparte de mine.
Am mers la dulapul meu si acolo era Mady. Mi-a vazut fata abatuta, dar ea doar mi-a zambit. Mi-am luat cartea din dulap, apoi am mers spre clasa. Speram sa nu ma intalnesc cu Andy sau Justin. Nu as fi putut sa ma confrunt cu ei la ora asta matinala.
Am pasit ezitand in cantina, dar zambetul lui Mady m-a mai incurajat. Jumatate de zi trecuse cu bine. Fara urma de Andy sau Justin. Nici pe Lucas nu-l mai vazusem pentru ca stiam ca era cu Justin. Adica sper... sa nu-i fi creat probleme daca sunt iubita lui.
Am mers si ne-am luat mancare, apoi ne-am indeptat spre o masa din colt. Nu am mai luat-o pe mijlocul cantinei, astfel incat sa nu trecem pe langa masa cu probleme. Am privit la un moment dat spre acea masa si i-am intalnit privirea lui Lucas. Am zambit, iar el mi-a intors zambetul. Apoi am putut sa vad zambetul ironic al lui Justin. Am intors privirea instant si am mers spre masa.
M-am asezat alaturi de Mady si cand am privit mancarea, am avut o senzatie de greata. Acea privire a lui Justin imi taiase pofta de mancare. Lucas inca mai statea la masa cu el, deci nu o sa strice prietenia cu el... dar cu mine cum ramane? Daca are de ales intre mine si Justin? Nici nu vreau sa ma gandesc la asta. Sau la raspuns. Pe mine m-a intalnit de curand, iar pe Justin il stie de mult timp. Plus ca poate sa aiba orice fata, dar pe Justin nu-l mai poate avea.
-Ma duc la baie, spun eu catre Mady.
Nici nu a apucat sa comenteze, ca eu deja m-am ridicat si am plecat. Am iesit pe usile cantinei si m-am indreptat spre baie. Am intrat intr-o cabina si m-am lipit de usa. Ma muscam de limba doar ca sa nu izbugnesc in plans. Daca Lucas a facut deja o alegere? De aceea statea cu Justin la masa.
Nu plange! Nu plange!imi repetam in minte. Nu acum si nu aici. Am timp acasa. Am iesit din cabina si m-am privit in oglinda. O fata simpla, cu un chip abatut si parul desfacut acoperindu-i marginile fetei. Ce naiba a vazut Lucas la mine? Sunt multe fete mai frumoase ca mine.
Am iesit din baie si m-am dus la dulap ca sa-mi iau cartea pentru ora care urma. Mai aveam pauza, dar nu ma intorceam in cantina. Holurile erau pusti. Mi-am bagat cartea in geanta si am inchis dulapul. Cand m-am intors am vazut un trup langa mine. Am ridicat privirea si am incremenit pe loc. Acei ochi caprui ma priveau cu ura. In acest moment as prefera sa se uite Justin ironic la mine, decat Andy nervos.
-Buna scumpo, spune el ranjind.
Am inghitit in sec si nu am avut puterea sa zic nimic. Imi era prea frica de el dupa ce am vazut de ce e in stare. Inima imi batea cu putere, iar eu aveam impresia ca nu mai stiu sa respir.
-Ai amutit? Ce s-a intamplat cu tine? Ti-a facut cineva ceva?
-De parca nu ai stii, spun eu printre dinti.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...