Rochia mea neagra. Preferata mea. Si pot sa zic si preferata lui Lucas. Imi placea extrem de mult, pentru ca mi se mula perfect pe corp. Dressuri de culoarea pielii si ghetele cu toc in picioare. Mi-am luat geaca de piele si geanta si am iesit pe usa. Am coborat scarile, mi-am luat la revedere de la parintii si Emily, si dusa am fost.
Racoarea serii m-a izbit din plin, dar am zambit cand l-am vazut pe Lucas in capatul aleii. Am mers spre el si l-am sarutat. Cand m-a departat, am putut sa vad cum privirea lui ma scaneaza. Am simtit cum ma inrosesc, dar bine ca prin lumina slaba a felinarului nu vedea.
-Ti-am zis sa nu te faci prea frumoasa ca poate te fura cineva, spune el serios.
I-am zambit larg facand pe nevinovata. M-a tras spre el si m-am afundat in pieptul lui. Bratele lui ma inconjurau si simteam numai caldura in corpul meu. Tot acest moment a fost distrus de niste faruri puternice si un claxon. Ne-am indreptat privirea cu ochii mijiti spre masina si ne-am dat seama ca era Justin. Am putut sa vad pe cineva pe locul pasagerului, dar nu-mi dadeam seama cine e. Lucas si cu mine ne-am urcat in spate. M-am seriat cand l-am vazut pe Justin pe locul pasagerului si un baiat mai micut la volan.
-Hei, ii saluta Lucas, iar cei doi ii raspund.
-Jennifer, el e fratele meu mai mic, Luke. Luke, ea e iubita lui Lucas, Jennifer.
-Buna, spune Luke privindu-ma prin oglinda retrovizoare.
I-am zambit timid si am murmurat un buna. A pornit masina si ne-am indreptat spre apartamentul in care statea Mady.
-Luke e sofer in seara asta. Ce ma bucur ca in sfarsit si-a luat carnetul si il pot tine pe post de sofer, spune Justin razand.
Am ajuns repede in fata blocului si deja am vazut-o pe Mady pe geam. A deschis usa din spate si s-a urcat, iar eu am ramas la mijloc. Justin a facut prezentarile in timp ce Luke conducea. Am privit-o pe Mady si parea foarte abatuta. Am sunat-o dupa ce ajunsesem acasa, dar nu-mi raspunsese, iar eu am insistat si ea mi-a dat mesaj cu „Nu vreau sa vorbesc despre asta.", si astfel am lasat-o in pace. Ma enerva putin ca nu voia sa-mi spuna ce are si ma simteam prost pentru ca aveam impresia ca nu are incredere in mine. Purta o pereche de blugi stramti, un top albastru si geaca. In picioare avea niste cizme scurte cu toc.
Am ajuns repede la casa unde se tinea petrecerea. Era o casa mare si ultima de pe strada, iar vecinii erau la mare departare. Deci nu o sa avem treaba cu politia in caz ca deranjam pe cineva. Luke a oprit masina si am coborat. Muzica deja se auzea, iar prin geamuri se vedeau deja adolescentii care dansau. Lucas m-a luat de mana si am pornit spre intrare. Mady era in urma mea, iar Justin si Luke ultimii. Am sunat la usa si imediat cineva ne-a deschis. Mi se parea cunoscut tipul. Cred ca-l vazusem prin scoala.
-Salut, spun baietii.
-Hei. Vad ca ati adus si fete, spune el zambind facandu-ne loc sa trecem pe langa el. Eu sunt Aiden.
-Ea e Jennifer, iar ea Madison, spune Justin.
-Ma puteam prezenta si singura, spune Mady nervoasa, apoi pleaca de langa noi.
Toti 5 am ramas cu gurile cascate si ne uitam dupa ea cum se pierde in multime. Wow. Cum am mai zis... e mai rau ca in acea perioada a lunii. Am oftat, apoi l-am privit pe Aiden zambind. Era inalt, par castaniu si ochii verzi. Si-a atintit si el privirea asupra mea si a zambit.
-Distrati-va, ne spune el apoi pleaca.
Am ramas acolo toti 4, pana niste baietii au venit si au inceput sa vorbeasca cu Lucas si Justin. M-am dat mai in spate departandu-ma putin de Lucas. Acesta imi daduse drumul la mana si ma simteam putin ciudat. Nu mai fusesem niciodata la o petrecere de genul.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomansaToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...