-Vrei sa faci asta?ma intreaba mama calm.
Stateam intinsa pe patul meu si ma uitam pe tavan. Nu stiam ce sa fac... Era o sansa la fericire pentru mine si familia mea, dar imi era frica. De cand ma stiu am crescut in acest mediu cu mama si apoi a aparut Emily. Oare pot sa trec peste noapte in alt mediu? Sunt facuta pentru bogatie? Sau sunt o „sarmana" cum ma numesc colegii.
Comparam toate avantajele si dezavantajele. O sa am ce imi doresc, dar nu stiu daca pot sa ma adaptez. Dorinta mea inca de mica, era sa traiesc intr-o casa mare si sa am tot ce-mi doresc. Cand eram mica asociam asta cu dorinta de a fi printesa. Acum pot sa fac asta. Sa-mi indeplinesc visul. Tatal meu, pe care l-am intalnit azi, imi promisese asta.
M-am ridicat in fund pe pat si am vazut-o pe mama stand pe scaunul de la birou. Si ea se gandea. Si ea avea de facut o alegere... dar astepta parerea mea. Voia ca eu sa fiu fericita. Dar eu voiam ca mama mea sa fie fericita.
M-am ridicat din pat si m-am dus langa ea. Si-a ridicat privirea spre mine si puteam sa vad lacrimile pe care le avea in coltul ochilor. Nu-mi placea sa o vad pe mama plangad. Nu suportam idea ca mama mea sa fie nefericita. Era cel mai de pret lucru din viata mea si merita sa fie fericita. Si ea ma facea pe mine fericita.
-Mami, spun eu incet. Accept propunerea lui Daniel. Dar numai daca e valabil sa vi si tu cu Emily.
Un zambet imens a aparut pe fata mamei. S-a ridicat si m-a imbratisat. Ma tinea strans la pieptul ei si ii simteam inima cum bate de emotie. Prin cate a trecut ca sa-mi fie mie bine, merita si ea sa fie fericita odata.
-Multumesc draga mea. Ma bucur ca vrei sa-i dai o sansa. Si normal ca o sa vin si eu si Emily. Asa a fost propunerea.
-Vreau sa fii fericita. Si ai fost cand erai langa el. Mai vreau sa vad momente din acestea.
-Ma duc sa-l sun, spune ea si ma pupa pe frunte.
Totul s-a intamplat asa de repede. Ma simteam bulversata de toate evenimentele din ultimele 2 zile. Sambata a fost ziua mamei, intalnirea cu tatal meu adevarat, care nici nu stia ca existam, iar azi, luni, sunt in fata casei lui. E ora pranzului, dar deja ma simt epuizata. Ieri si azi dimineata a trebuit sa ne strangem lucrurile din apartament, pentru ca ne mutam cu Daniel.
Ne-a propus sa ne mutam cu el, cand a auzit ca nu o ducem foarte bine, iar mama se chinuie sa ne intretina. Si stiam ca vrea sa o faca fericita. Vedeam in ochii lui ca o priveste cu drag. Cred ca sentimentele lui pentru ea nu disparusera. Asta deduceam eu din comportamenul lui. Mama era foarte fericita in preajma lui.
-Ati ajuns, spune Daniel iesind pe alee.
Purta o pereche de blugi si un tricou bleumarin. Ne-a zambit si a imbratisat-o pe mama. Ne-a facut semn sa-l urmam in casa. Am plecat de langa duba care ne transportase lucrurile si am intrat in casa. Un micut hol era la intrare, iar in fata putin in dreapta se vedea o canapea, iar drept in fata o masa mare.
-Aici este un mic birou al meu, spune Daniel indicandu-ne o usa din dreapta.
Imediat dupa ea am ajuns intr-un living imens. Doua canapele si doua fotoli din piele de culoare bej, o masuta din lemn in mijloc si o plasma imensa pe perete. Cand am vazut semineul am zambit. Numai in filme vazusem. In stanga erau scarile care duceau la etaj. In fata era o masa mare din lemn cu 8 locuri. Pe un perete se afla un dulap si se puteam vedea vasele din portelan. In stanga se vedea o imensa bucatarie, cu un blat in mijloc. Erau 4 taburete inalte pe o latura. Se vedeau 3 usi, una in fata si 2 pe lateral.
CITEȘTI
Totul se schimba
Lãng mạnToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...