M-am strecurat din bratele lui Lucas si m-am dat jos din pat. M-am intins de spate, fiind amortita. Mi-am aranjat putin parul cu mainile ca sa nu mai stea in toate directile. Mi-am luat telefonul de pe noptiera, apoi am iesit din camera. Puteam sa aud apa curgand cand am trecut pe langa baie. Am coborat scarile si am mers la bucatarie. Voiam un pahar de apa, apoi ma intorceam in camera.
-Neata, aud o voce in spatele meu.
Am tresarit si m-am intors imediat. Un Justin la bustul gol si parul ciufulit si-a facut aparitia in bucatarie. Avea ochii intredeschisi, dar cand m-a vazut ochii i s-au deschis imediat larg. Un zambet specific lui i-a aparut pe buze si ma scana cu privirea. Am simtit cum tot sangele imi urca in obraji si am prins tivul tricoului traganul mai jos. Imediat a inceput sa rada.
-Nu te mai holba, spun eu cu asprime in glas.
-Nu te mai rusina asa. Cum am mai zis. Tricourile mele iti vin mai lungi ca unele rochii de ale tale. Inca mai tin minte rochia de la revelion, spune el inchizand ochii si un zambet ii apare pe buze.
-Ai o iubita. Nu mai visa la altele.
-Niciuna nu se compara cu Mady. Dar sunt baiat. Privesc si eu.
Mi-am dat ochii peste cap, apoi mi-am pus un pahar cu apa. Justin a intrat pe usa care ducea la baie. Am lasat paharul in chiuveta, apoi am dat sa plec. Imediat am auzit soneria de la usa.
-Cineva la usa, spun eu incat sa ma auda Justin.
-Deschide tu, aud vocea lui Justin.
-Sunt pe jumatate dezbracata.
-Spune-le ca vin imediat cu usa crapata.
Am oftat, apoi m-am indreptat spre usa. Nu avea vizor sau gemulet. Am crapat putin usa si mi-am scos capul. Am ridicat putin privirea si am simtit cum incremenesc dintr-o data. Doi ochi albastri ma priveau surprinsi. Un fior mi-a strabatut corpul, facandu-mi parul sa mi se ridice. Un tremurat inexplicabil mi-a acapart toate partile, iar ca prin instinct, m-am dat un pas in spate. Usa s-a deschis larg, aratandu-mi trupul celor doi indivizi din fata usii. Am privit din nou acei ochi de care ma temeam si privirea din acea seara a revenit. Cred ca tremuratul meu era evident.
-Ce dracu!il aud pe Justin.
Doua brate m-au cuprins, iar eu mi-am adancit capul la pieptul gol al lui Justin. Ii simteam incordarea din trup.
-Ce dracu cautati voi aici?
-Pe Ella. Stiu ca e aici, spune Zack nervos.
-Tu ca tu, dar dobitocul asta ce face aici?intreaba Justin cu asprime in glas.
-Ma bucur de priveliste, aud glasul ironic al lui Aaron.
Mi-am scos capul de la pieptul lui Justin si l-am privit. Ma privea asa de atent, incat simteam ca pielea ma arde. Amintirile mi-au revenit din nou in minte si simteam cum ma doare corpul din cauza stransorilor lui brutale.
-Sa vezi ce te bucuri tu de un ochi vanat, il ameninta Justin.
Dintr-o data am auzit niste cuvinte nu prea frumoase. In secunda urmatoare am vazut spatele lui Lucas. Am vazut pumnul lui lovind obrazul lui Aaron. S-a dat un pas in spate, punandu-si mana pe obraz. Imediat si-a revenit si a dat sa sara pe Lucas, dar Zack l-a oprit.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...