(II) Capitolul 9

2.3K 113 1
                                    

Am auzit un ciocanit in usa si am tresarit. Eram acasa. Eram in camera mea, deci nu mi se putea intampla nimic rau. Am deschis usa si am vazut-o pe mama. Se uita la mine uimita, dar eu am imbratisat-o. Nu am fost niciodata plecata de langa ea atat de mult timp. Ii simtisem lipsa.

            -Mi-a fost dor de tine, spune ea.

            -Si mie, mami.

            A intrat in camera si ne-am asezat pe pat. Imi zambea, iar eu ma bucuram ca o am langa mine. Dar stiam ca o sa puna acea intrebare inevitabila. Orice parinte ar face-o. Mama a deschis gura, dar a fost intrerupta de vocea tatei.

            -Fata mea, spune el aprand in pragul usii.

            M-am ridicat de pe pat si m-am dus sa-l imbratisez. M-a cuprins cu bratele, iar atunci am inceput sa tremur. Tata era un barbat. In minte mi-a aparut imaginea cu Aaron si m-am tras repede din imbratisare. I-am zambit slab, apoi m-am asezat in pat langa mama. Tata s-a pus pe fotoliu. Se uita putin ciudat la mine, dar totusi imi zambea.

            -De ce ai venit mai devreme?intreaba mama.

            -Madison si Justin s-au despartit... Si ne-au cam stricat cheful... deci am hotarat sa venim acasa.

            -Oh. Trebuia sa nu-i bagati in seama si sa va distrati, spune tata.

            -Nu mai era acelasi lucru. Oricum, m-am distrat in cele cateva zile. Multumesc mult, tata.

            -Pentru nimic, draga mea. Eu am putin de lucru. Vorbim la cina mai multe.

            S-a ridicat si a venit spre mine. Am inceput din nou sa tremur cand m-a atins pe umeri. M-a pupat pe frunte, apoi a iesit din camera. Am oftat usurata. Cat o sa mai dureze aceasta teama? Si de ce imi e teama de tata? Si de Lucas?

            -E totul in regula?aud vocea mamei.

            -Da, spun eu repede. Sunt cam obosita.

            -Stii ca poti sa-mi spui orice.

            -Stiu, mama, spun eu uitandu-ma la ea.

            M-a mangaiat incet pe spate, apoi s-a ridicat de pe pat. A luat-o spre usa, iar in prag s-a oprit. A intors capul spre mine si mi-a zis:

            -Avem vecini noi. Casa de peste drum tocmai a fost cumparata. Si am vazut doi copii de varsta ta. Poate il iei pe Lucas si va duceti sa-i cunoasteti.

            I-am zambit si am abrobat. A iesit, inchizand usa in urma ei. M-am lasat pe spate in pat si am oftat. Scapasem de o serie de intrebari stanjenitoare. Sigur mama banuia ce s-a intamplat intre mine si Lucas. A fost de acord sa mergem la medic ca sa-mi dea anticonceptionale, deci asteapta sa-i dau vestea. Dar nu vreau sa ma intrebe despre aceasta experienta. A fost destul de ciudat, doar cand vorbeam despre viata sexuala.

            M-am ridicat din pat si am mers la fereastra. Am privit casa de peste drum. Deci acum cineva locuieste aici. Poate asa o sa-mi fac prieteni noi, care nu o sa ma judece pentru ca am fost odata saraca. Chiar atunci am vazut o masina oprind pe alee. De pe locul soferului a iesit un baiat, iar de pe celalalt am vazut o fata. Acea fata s-a uitat la casa mea, apoi s-a intors si a intrat in a ei. Baiatul a urmat-o.

            M-am dus la bucatarie si m-am asezat pe unul din tabureti. Lily statea cu spatele la mine si pregatea ceva.

            -Ce faci acolo?o intreb eu.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum