Stateam in patul lui Lucas uitandu-ma la filmul care se incarca pe laptop. Lucas era la bucatarie si pregatea niste floricele. Ii acceptasem propunerea sa ne uitam la un film. Era singur acasa, parintii lui fiind la cina cu parintii mei. Si preferam sa-mi petrec timpul cu el decat sa stau singura in camera. Cred ca spunandu-ne povestile de viata ne-a facut sa ne apropiem mai mult.
Am auzit un claxon care m-a facut sa ma trezesc din ganduri. M-am ridicat din pat si m-am uitat pe geam, dar privelistea era din spatele casei. M-am asezat din nou in pat asteptandu-l pe Lucas. Cat ii ia sa faca niste floricele? M-am uitat la telefon si am vazut ca e putin trecut peste 8. Oare la cat vin parintii?
Am auzit niste pasi pe hol si am zambit ca in sfarsit vine Lucas. Am auzit pe cineva cum a strigat „Nu!", apoi usa s-a deschis. Am incremenit cand l-am vazut in dreptul usii, iar el a fost la fel de surprins sa ma vada. Un zambet cam diabolic i-a aparut pe chip. Inima imi batea cu putere. Ce cauta el aici?
-Pe cine avem noi aici, spune Justin ranjind.
Stateam incremenita in pat si il priveam. In spatele lui a aparut Lucas care era si el speriat si i se citea putina nervozitate pe chip. Justin a inceput sa se apropie de mine.
-Las-o in pace, ii zice Lucas.
-Ce cauta aceasta faptura la tine in pat? Lucas, ai ceva sa ne zici?il intreaba Justin cand se aseaza pe pat la un metru de mine.
Ochii lui albastri ma studiau si ma simteam stanjenita pentru ca eram imbracata in pijamale. Pijamale roz cu floricele. Voiam sa fug din camera, dar in acelasi timp imi era frica sa ma si misc. Eram prinsa.
-Lucas, ai amutit?il intreaba ironic Justin.
-Locuieste in casa de langa mine. Parintii noastri sunt la un restaurant, iar mama a invitat-o pe la noi. Si a trebuit sa fiu dragut, spune el serios.
Am simtit cuvintele lui ca un cutit in inima. Minte! Doar ca sa-si pastreze reputatia in fata lui Justin. Am simtit lacrimi in ochi. Chiar credeam ca poate fi diferit de restul, dar e tot un fitos. M-am ridicat din pat si am simtit mana lui Justin pe talia mea. M-am intors cu fata spre el, iar palma mea a facut contact cu obrazul lui. Au!
Mi-a dat drumul si am putut sa plec din camera. Lucas nu schitase nimic cand am trecut pe langa el. La parter am dat peste alti 2 baieti care se uitau uimiti la mine. Am iesit pe usa si am alergat spre casa mea. M-am oprit in mijlocul drumului dandu-mi seama ca mi-am lasat hanoracul si telefonul pe patul lui Lucas. Oh nu! Eu nu ma mai intorc acolo.
Am intrat in casa si prima directie a fost camera mea. Am inchuita usa si am inceput sa plang. De ce trebuie sa fiu eu mereu ceea ratata si pacalita in aceasta viata? Nu trebuia sa raman la el. Si cuvintele lui... m-au durut si ranit.
Am deschis ochii repede si am fost orbita de lumina din camera. I-am inchis la loc intorcand capul cu fata la saltea. Imediat mi-am dat seama ce s-a intamplat cu o seara in urma si m-am ridicat brusc din pat. M-am frecat la ochii, apoi mi-am luat ochelarii din pat. Ii aruncasem aseara cand plangeam. Atentia mi-a fost acaparata de hanoracul si telefonul meu care erau pe fotoliu. Ce? Cine mi le-a adus? Cand? A fost Lucas aici?
M-am dus si l-am luat si am vazut ca aveam mesaje de la Mady. Ma intreba la cat vreau sa ne intalnim. Ce bine ca-mi pusesem cod la el si Lucas nu a putut sa intre pe el. M-am dus la baie si mi-am facut rutina de dimineata. Am coborat la bucatarie si l-am vazut pe Daniel la masa.
-Buna dimineata, spune el cand ma vede.
-Buna dimineata, spun eu deschizand frigiderul.
CITEȘTI
Totul se schimba
Любовные романыToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...