Dupa ce am privit rasaritul, ne-am bagat din nou in pat si am adormit in timp ce Lucas se juca in parul meu. Nu suportam ca cineva sa-mi atinga parul, dar el era o exceptie. Am inceput sa ma foiesc cand soarele imi deranja somnul. Prin foitul meu, l-am sculat si pe Lucas. El s-a dus sa faca micul dejun, in timp ce eu am facut un dus rapid. Cand imi aminteam de seara trecuta simteam fiori pe sira spinarii. Nu regretam nimic. Ma simtisem excelent.
M-am imbracat cu pijamalele, fiindu-mi prea lene sa ma gandesc la tinuta de azi. Am coborat la bucatarie si am zambit cand am vazut ca aveam cafeaua pregatita. M-am asezat pe scaun, iar Lucas mi-a adus imediat un croissant cu unt. S-a asezat si el langa mine, cu cafeaua si cornul lui. Am mancat incet si simteam cum cafeau ma trezeste din oboseala acumulata. Dupa ce am terminat de mancat, am strans eu vasele si le-am pus in chiuveta sa le spal.
-Restul nu s-au trezit?il intreb eu pe Lucas in timp ce spalam cana.
S-a apropiat de mine si i-am simtit mainile pe talia mea. Si-a pus barbia pe umarul meu. Buzele lui moi mi-au atins delicat obrazul.
-Niciun semn de viata din partea lor, dar i-am auzit azi-noapte cand au venit. Cred ca era 3.
-Oh! Cred ca s-au distrat daca au venit atunci.
-Asta trebuie sa ne spuna ei.
Mi-a sarutat portiunea de gat de sub ureche. M-am cutremurat la atingerea lui. Deveneam si mai sensibila la orice atingere de-a lui, dupa seara trecuta. M-a intors cu fata spre el, iar eu aveam spuma pe maini de la detergent. A luat un prosop si mi le-a sters, apoi mainile lui au ajuns pe talia mea, apoi fundul meu pe blatul mobilei. Ochii nostri erau la aceeasi nivel acum. S-a lipit de mine si ii simteam partea intima lipita de ea mea. Mi-am incordat muschii bazinului, iar el a simtit. Mi-a zambit jucaus, apoi mi-a atacat buzele. Imi explora toata gura, de parca nu ar cunoaste fiecare milimetru din ea. Mainile lui imi mangaiau pielea spatelui pe sub maieu, iar ale mele se jucau in parul lui.
-Nu va ajunge camera? Acum ati trecut in bucatarie?aud o voce adormita.
Lucas s-a despartit de mine si s-a intors. Atunci am putut sa-l vad pe Justin, care arata ca dupa razboi. Avea doar boxerii pe el, parul ciufilit, iar de cearcane nici nu mai vorbesc. A venit langa noi, dar nici nu ne-a privit. Si-a luat o cana din dulapul de langa noi, apoi si-a turnat cafea din filtru. S-a asezat la masa si a inceput sa bea din cana. Mai aveam putin si cadea cu capul pe masa. Ce naiba au facut astia pana la 3 noaptea?
Am auzit niste pasi indreptandu-se spre bucatarie. Imediat a aparut si Mady, cam in aceeasi stare, doar ca ea era mai imbracata decat Justin. Avea si ea parul in toate partile si era prima oara cand o vedeam asa.
-Oh, pe bune? Nu mai avem voie nici in bucatarie, pentru ca hormonii vostri sunt prea nesatisfacuti?intreaba ea cand ne vede pozitia.
L-am impins incet pe Lucas si m-am dat jos. Am iesit din bucatarie, vazand ca cei 2 nu sunt intr-o stare prea buna in dimineata asta. M-am trantit pe canapea, fiind atenta la sunetele ce veneau din bucatarie. Ceasca luata, cafea turnata, asezat pe scaun.
-Cred ca sunt mahmuri, ma trezeste vocea lui Lucas in urechea mea.
S-a asezat langa mine, iar eu mi-am pus capul pe pieptul lui, iar el m-a strans in brate. Priveam pe fereastra si vedeam marea. Voiam sa merg la plaja si nu aveam de gand sa astept dupa domnii mahmuri. L-am tras pe Lucas de mana ca sa mergem in camera. Pe scari am dat nas in nas cu Luke. Era si el obosit, dar nu arata asa de rau ca ceilalti. Cel putin el ne-a murmurat un „Neata", in loc sa faca glume pe seama noastra. Am intrat in camera si mi-am cautat haine in dulap. Costumul de baie albastru si o rochita alba. Am dat sa ma schimb in camera, dar am auzit oftatul lui Lucas.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...