Atentie, atentie! Capitolul acesta contine descrierea scenei intime dintre Jennifer si Lucas.
Dupa amenintarea lui Lucas, „Sa nu va prind acasa in urmatoarele 2 ore", am putut sa plecam linistiti spre casa, fara sa primim intrebari. Adevarul e ca eu am stat cu capul in pamant de rusine. Am crezut ca Lucas o sa ma duca acasa cu viteza luminii, dar m-am inselat amarnic. Degetele noastre erau impleticite si mergeam incet pe strazile slab luminate. Niciunul dintre noi nu vorbea. Eu spusesem ce aveam de zis, iar Lucas a spus totul prin amenintarea lui. Si ar fi fost ciudat sa vorbim despre ce o sa urmeze, pe strada, cand o gramada de baietii intre 15 si 30 de ani ma priveau insistent.
Am ajuns in 10 minute acasa. Lucas m-a lasat pe mine sa intru prima si el inca mai statea in prag cand m-a intrebat:
-Esti sigura ca vrei sa facem asta?
Vocea ii era slaba si i se citea ingrijorarea. Nu ma fortase niciodata mai mult decat am vrut. In micile lui jocuri cu corpul meu, nu a intrecut masura, iar eu nu am zis niciodata stop. Eram fericita ca el nu ma forta si ma astepta. Imi demonstra ca-i pasa de mine si ma iubeste.
-Foarte sigura, spun eu cu incredere in voce.
Un zambet i-a aparut pe chip, apoi a intrat in casa si a incuiat usa. Deja ma descaltasem de sandalele cu putin toc, iar dupa ce si-a lasat si el adidasii, s-a apropiat de mine. Mi-am incolacit mainile dupa gatul lui, tragandu-l sa-l sarut. M-a ridicat, astfel incolacindu-mi picioarele in jurul lui. Ma saruta la fel ca la bar, dupa ce-i batusem apropoul. A pornit din loc si a luat-o pe scari. A intrat in camera noastra, inchizand usa.
S-a aplecat incet cu mine, pana spatele meu a atins cearceaful. Mi-am desfacut cele doua stransori din jurul lui, iar el s-a ridicat in picioare. A scapat repede de tricoul lui, in timp ce eu m-am tras spre mijlocul patului. Ma obisnuisem deja sa-i vad corpul bine lucrat. Stateam in fund in mijlocul patului, iar el a venit in dreptul meu. Si-a lipit buzele de ale mele, iar de data asta sarutul era unul bland. A pus mainile pe marginea bluzei, ridicand incet de ea. Ne-am indepartat din sarut, doar cand mi-am tras bluza peste cap.
In timp ce ma saruta pe gat, m-am lasat incet pe spate si am inceput sa-i mangai abdomenul. Ii cunosteam fiecare adancitura. Era incordat. Din cauza a ce va urma sau pentru a nu se lasa cu toata greutatea pe corpul meu? Cate putin din ambele cred. Mainile mele au ajuns in dreptul pantalonilor. Am desfacut nasturele cu o singura mana, iar el a marait si m-a muscat incet de gat. Am gemut, apoi el s-a ridicat scotandu-si pantalonii. A dus mana pe elasticul fustei si a tras incet de ea, mangaindu-mi in acelsi timp pielea. Simteam ca iau foc dupa atingerile lui delicate. A aruncat-o pe jos, apoi s-a pozitionat din nou peste mine.
-Sigur?ma intreaba el inca o data.
Fruntile noastre erau lipite si ii vedeam ochii albastrii prin putina lumina care era in camera de la lampa de pe masa. N-am zis nimic, dar mi-am incolacit picioarele in jurul lui si mi-am lipit bazinul de al lui. A zambit multumit, apoi m-a sarutat scurt pe buze si si-a continuat tratamentul pe gatul si pieptul meu. Cand a ajuns intre sani, mi-am arcuti involuntar spatele, iar mainile lui cautau sa-mi desfaca sutienul. Am inceput sa rad incet cand mi-am dat seama ca nu-l gaseste, iar acesta s-a oprit, uitandu-se la mine confuz.
-Aici, spun eu ducandu-mi mana in fata, intre cele doua cupe ale sutienului.
Am desfacut mica capsa din fata, astfel dezgolindu-mi sanii. Era pentru prima oara cand ii vede liberi. In joculetele de pana acum, ramasesem mereu cu lenjerie pe mine. A facut ochii mari, apoi mi-a indepartat sutienul de tot. A inceput sa-i sarute usor, cum facea de fiecare data cu pielea vizibila, iar gemete involuntare imi ieseau pe gura. Ii puteam simti zambetul pe pielea mea incinsa.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...