M-am dat jos din masina lui Daniel in fata scoli. I-am facut cu mana si l-am urmarit cum a plecat. Am putut vedea cateva priviri spre mine cand m-au vazut ca ma dau jos dintr-o masina scumpa. Scoala aceasta era plina de elevi fitosi si cu bani, iar cei care nu aveau trebuia sa stea intr-un colt si sa supravietuiasca. Aceasta eram eu. Am intrat cu greu la acest liceu pentru ca directorul considera ca nu aveam „o stare materiala potrivita pentru acest liceu". In perioada aceea traia tatal lui Emily si o duceam mai bine decat dupa ce a murit. A fost un scandal atunci si mai multi ma cunosteau ca „sarmana din liceul cu bogatasi". Era groaznic ca toti sa se uite la tine cu superioritate, dar am rezistat pana acum. Dar de saptamana trecuta, pot sa ma consider si eu bogata. Acum ca mama o sa se casatoreasca cu Daniel, sunt bogata. Dar asta nu cred ca-mi va schimba statutul.
Am oftat si am intrat in scoala. Curtea era plina de elevi care-si povesteau aventurile din vacanta. Am intrat pe usile mari din sticla si m-am indreptat spre dulapul meu. Mi-am scos cheita din buzunarul gentii si l-am descuiat.
-Neata, aud o voce in spatele meu.
Nu aveam cum sa nu o recunosc. M-am intors si mi-am imbratisat cea mai buna prietena. Era singura din scoala careia nu-i pasa de statutul meu social. Si o iubeam nespus. S-a despartit de mine si s-a uitat la mine din cap pana in picioare. Apoi mi-a tras o privire urata.
-Ce?o intreb eu.
-Nu vreau sa fiu rea, dar... acum poti avea tot ce vrei... inclusiv haine care sa te scoata mai mult in evidenta. Of Jenny, trebuie sa mergem in mall, cu acel card pe care l-ai primit, spune ea si pe fata i-a aparut un zambet diabolic.
M-au ranit putin vorbele ei, dar stiam ca hainele mele sunt urate si arat ca naiba. Avea dreptate... era sansa mea sa-mi cumpar ce vreau si sa nu ma mai holbez la vitrine. Dar nu-mi placeau cumparaturile. Mai ales cu Mady langa mine.
-Trebuie sa mergem la cumparaturi cat mai rapid, spun ea.
Am oftat, apoi m-am intors la dulap. Mi-am luat cartea si am pornit spre clasa cu Mady. M-am asezat in banca mea si am vazut cum cateva colege vorbeau si se uitau la mine. Ori am ceva pe mine, ori barfa ca am venit la scoala intr-o masina scumpa a ajuns deja in toata scoala. Barfa si aerul sunt cam acelasi lucru in scoala mea.
Mi-am luat tava cu mancare si am mers langa Mady pana gaseam o masa libera. Sau macar doua locuri. Profesoara de la ultima ora ne-a tinut putin mai mult si astfel am ajuns mai tarziu in catina. Mergeam incet printre mese incercand sa nu lovesc pe nimeni. Cel mai naspa e cand lovesti pe cineva in timp ce mananca. Stiu pe propria experienta.
Am simtit cum zbor pentru o secunda, apoi m-am izbit cu pamantul. Au! Imediat am auzit rasete din toata cantina. Oh, la naiba, asta imi mai lipsea. Am simtit tava cu mancare sub mine.
-Jenny, aud vocea lui Mady aplecandu-se sa ma ajute.
Am ridicat capul in sus si am intalnit acei ochi albastri pe care pot sa-i zic ca-i ador de cand a inceput liceul. Justin, capitanul echipei de fotbal. Visul oricarei fete din liceu. Si cosmarul meu in acelasi timp. Se uita la mine si radea. Ce are tipul asta cu mine?
-Am auzit ca ai venit intr-o masina scumpa la scoala. Te-a adus clientul la scoala dupa o noapte de aventuri? Inteleg ca ai nevoie de bani, dar exista si alte metode, spune el ranjind.
Am simtit cum nervi imi circula prin tot corpul. Tocmai ma facuse traseista?! Fi-al naiba Justin. M-am ridicat de pe jos si am vazut ca mancarea mea se afla acum pe bluza mea. Minunat! E cea mai urata zi din viata mea.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...