(II) Capitolul 6

2.1K 118 5
                                    

Luke nici nu a oprit bine masina, ca Madison s-a si dat jos. A urcat repede treptele, apoi a asteptat la usa. Am mers inaintea baietilor, iar cum am deschis usa, Mady a intrat ca furtuna.

            -Madison, vreau sa vorbesc cu tine, spun eu scotand cheia din iala.

            -Si eu, spune Justin din spatele meu.

            -Nu am nevoie de morala voastra. Si nu am nevoie de cineva care sa ma care in spate. Multumesc ca mi-ai facut fundul public, tipa Mady de pe scari.

            -Oricum fusta aia era prea scurta.

            L-am privit pe Justin. Era nervos. Nu cred ca-l mai vazusem astfel vreodata. M-am descaltat, apoi am urcat spre camera lui Madison. Justin m-a urmat si el. Nu puteam sa-i interzic sa vina. El a fost cel care a scos-o de acolo. Eu nu as fi avut nicio putere asupra ei. Am incercat usa si am vazut ca era incuiata. Oh, pe bune?

            -Madison, deschide usa. Daca nu, o sa o sparg. Si tatal lui Jenny nu o sa fie prea incantat, spune Justin batand in usa.

            Am auzit cum cheia e rasucita, apoi usa s-a deschis. Mady statea cu mainile incrucisate la piept si se uita urat la noi. Ea era cea vinovata aici, nu noi. Justin a prins-o de umeri si a impins-o in spate. Am intrat in urma lui, fiindu-mi prea frica sa o las singura cu el. Era prea nervos si imi era frica ca o sa-i faca ceva.

            -Lasa-ma in pace. M-ai carat pana aici si acum ma bruschezi?intreaba Mady aproape tipand.

            -Ce dracu e in mintea ta? Nu inteleg ce-i cu tot jocul asta? Vrei sa ma faci gelos sau ce?

            -Nu. Dar daca tu esti gelos, nu am ce face.

            -Vroiai sa te droghezi?

            -Da.

            -Madison, incep eu, ce naiba? Eu nu te cunosteam asa. Si nu mai fi asa o incapatanata! Si nu mai face pe indiferenta cu Justin. Tu esti aia care a gresit aici. Te dai la altii baieti in timp ce esti cu el? Asa ceva nu se face!

            -Oh, cine vorbeste. Te-ai sarutat cu Lucas, cand erai cu Andy. Te-ai sarutat cu Justin, cand erai cu Lucas. Asa ceva nu se face!ma imita ea.

            Am tacut. Nu-mi venea sa cred ca-mi reproseaza asa ceva. Vorbisem foarte clar si rezolvasem faza cu sarutul cu Justin. Dar sarutul cu Lucas de Craciun, era cu totul altceva atunci. Eram in relatia gresita. Lucas ma placea si eu il placeam. Doar ca eram prea orbi ca sa vedem.

            -Ce o sa faci acum, Justin? O sa ti-o tragi cu Jenny, ca sa ma faci pe mine geloasa? Cum ai facut cu sarutul, spune Mady ironic.

            -Nici nu stiu de ce ma chinui cu tine. Esti asa o..., am tacut pentru un moment, o nesimtita.

            Am iesit din camera, trantind usa dupa mine. Am mers la mine in camera si m-am aruncat in pat. M-am ghemuit cu picioarele la piept si ma abtineam sa nu plang. Nu merita. Nu merita sa plang pentru ea. Nu-mi vine sa cred ce prietena am. O prietena falsa. Si eu aveam incredere in ea, dar vad ca nu-i mai pasa de mine.

            Am auzit usa deschizandu-se, apoi cineva s-a asezat in pat langa mine. Bratul lui Lucas m-a cuprins, lipindu-ma de pieptul lui. Ma mangaia incet pe brat, ceea ce m-a facut sa ma calmez putin. M-am intors pe spate, si i-am intalnit privirea. Mi-a zambit discret, iar eu am oftat.

            -Ai auzit?il intreb eu.

            -Da. Urat din partea ei.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum