Capitolul 22

2.5K 158 1
                                    

Multe rugaminti si ochii de catelusi. Cum as putea sa refuz ochii albastri ai lui Lucas? Sau ochii mari si caprui ai lui Mady? Nu pot sa fac asta. Inima nu ma lasa. Chiar si Justin s-a rugat de mine. Pana acum o saptamana, daca ma ruga asa ceva credeam ca o sa vrea sa ma omoare, dar dupa incidentul din strada, mi-am dat seama ca are un suflet mare. Nu imi mai e frica de el.

Dar imi era frica de ce se va intampla acolo. Mult prea frica. Asa ca stateam sub patura ghemuita. Nu pot sa merg la piscina. Nu stiu sa inot si sunt pudica. Rau de tot. Cum as putea sa stau in costum de baie in fata lui Lucas si Justin? Imi era rusine si sa ma schimb de fata cu Mady in camera. Si Mady nu m-a lasat sa-mi iau un costum de baie care acopera cat mai multa piele. Cred ca mi l-a ales pe cel mai decoltat din tot magazinul. Nu vreau sa fac asta.

Usa s-a deschis rapid, iar eu am tresarit. Cand am vazut parul blond rotindu-se in aer, m-am bagat cu tot capul sub patura. Ce cauta aici? Am simtit cum s-a asezat pe pat, sau mai de graba a sarit si mi-a tras patura de pe mine.

-Stiam eu, spune Mady mijind ochii. Hai sus, ma trage ea de maini.

            -Nu vreau, protestez eu. Imi e prea frica.

            Mi-a dat drumul la maini si le-a incrucisat la piept. Se uita urat la mine si isi tuguia buzele. S-a ridicat de pe pat si s-a indreptat spre usa.

            -Ori te misti, ori plec fara tine si o sa platesc toate fetele de la piscina sa se dea la Lucas. Si cum pe acolo toate sunt aproape dezbracate, domnul excitat nu o sa se abtina sa nu puna mana.

            Am ramas cu gura cascata. Ce amenintare. Dar avea dreptate. Daca nu voiam ca Lucas sa puna mana pe altele, trebuie sa fiu acolo si sa-l supraveghez. M-am ridicat lenes din pat si am putut sa vad cum lui Madison ii apare un zambet imens pe chip. Mi-am dat ochii peste cap si am mers la dulap. Mi-am luat costumul de baie, o pereche de colanti si o bluza, apoi am intrat in baie.

            M-am schimbat repede, apoi mi-am strans parul intr-o coada. O sa fie o zi oribila, imi zic in minte. Am iesit in baie, iar Mady statea linistita pe pat. Mi-am luat intr-un rucsac in care am bagat un prosop si lenjerie de schimb.

            -Baietii sunt jos, spune Mady in timp ce vad ca se uita pe telefonul meu care a bipait.

            I-am zambit fals, apoi i l-am luat din mana. Am iesit din camera, iar ea dupa mine. Mi-am luat geaca din cuier si m-am incaltat, apoi am iesit din casa. Am vazut masina lui Justin in strada. Am traversat aleea si ne-am urcat pe locurile din spate.

            -Hei baieti, spune Mady entuziasmata.

            -Hei, murmur eu adancindu-ma in bancheta.

            Baietii ne-au salutat si s-au uitat ciudat la mine. Stiau ca nu-mi prieste ideea, deci de ce erau asa surprinsi? Justin a pornit masina si ne-am indreptat spre piscina. Sigur era aglomerat, fiind week-end. Si fiind iarna si aceasta fiind singura acoperita din oras. O sa mor inainte sa ajung acolo.

            In masina era liniste si doar radioul se auzea. Cand Justin a bagat masina in parcare, am simtit cum imi ingheata sangele in vene. Uite ca o fac si pe asta, pentru ca 3 persoane m-au tarat pana aici. Cred ca o sa stau in pisina aceea pentru copii care-mi ajunge pana la genunchi. Mai mult ca sigur.

            Am intrat in incinta cladirii, am platit la intrare, apoi cand am pasit in spatele usilor de geam si am vazut apa limpede din piscina, am incremenit. Voiam sa fug in acel moment, dar Lucas ma tinea de mana. Ma cunoaste prea bine.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum