Am deschis ochii incet si ma usturau. Cred ca din cauza plansului de azi-noapte. Ceasul indica ora 10. M-am ridicat din pat si am mers la baie. Mi-am facut rutina de dimineata, apoi mi-am cautat haine. Mi-am luat pe mine singura pereche de blugi lungi pe care-i aveam si un tricou. Am iesit din camera si am mers la bucatarie. Cele trei perechi de ochi albastri s-au intors spre mine. Lucas s-a ridicat de pe scaun si a dat sa vina la mine, dar am intins mana in fata, oprindu-l.
-Nu ma atinge, spun eu, apoi il ocolesc.
Mi-am luat o cana si mi-am pus cafea. Am luat laptele din frigider, iar dupa ce am amestecat am baut incet din ea. Baietii se uitau la mine ingrijorati.
-Vrei ceva de mancare?ma intreaba Lucas.
Am negat din cap. Nu imi era foame. Voiam sa-mi beau cafeaua si sa ma duc in camera sa ma ascund sub patura.
-Vrei sa plecam acasa?intreaba din nou Lucas.
M-am uitat la el. Chiar era ingrijorat. Am intors privirea spre Justin si Luke. Aceeasi stare o aveau si ei. M-am razmat de mobila din bucatarie si am oftat. Voiam acasa. Nu mai voiam sa stau aici nicio secunda, dar ce o sa zica ai mei? Cum le explic. Nu vreau sa le zic ca aproape am fost violata. S-ar ingrijora.
-Da, spun eu incet si simt lacrimi in ochi. Dar daca vreti sa mai stati, eu stau in casa, si voi sa va duceti pe plaja.
-Nu mai am chef de nicio plaja, spune Justin.
-O sa plecam. Dupa ce ti s-a intamplat, nu mai risc sa te tin aici.
Am lasat capul in jos si priveam cana de cafea care imi tremura in mana. Doar imi amintesc de ce s-a intamplat si incep sa tremur. Am simtit o mana pe umarul meu. Am tipat, dand drumul canii. A facut impact cu podeaua, sparganud-se, iar cafeaua maronie s-a prelins pe jos. Mana s-a retras de pe umarul meu, iar eu am intors privirea. Lucas se uita speriat la mine. Si eu eram speriata. Inima imi batea cu putere. Am ocolit mizeria facuta si am luat-o la fuga spre camera.
-Jenny, stai!aud o voce.
Nu m-am oprit. Am intrat in camera, asezandu-ma pe pat. Tremuram. Din toate incheieturile. Respiratia imi era accelerata, iar eu incercam sa ma calmez. Usa s-a deschis si l-am vazut pe Lucas. Am dat drumul lacrimilor pe obraji, iar el s-a apropiat de mine.
-Nu ma atinge, tip eu la el.
S-a oprit si si-a inchis ochii. A respirat profund, apoi i-a deschis. M-a fixat cu privirea, iar eu ma uitam speriata la el. Incercam sa ma calmez, dar nu puteam.
-Sa-ti faci bagajul, ca plecam.
Am dat afirmativ din cap, apoi el a iesit din camera. M-am sters la ochii, apoi m-am ridicat din pat. Mi-am luat valiza si am pus-o pe pat. Am inceput sa-mi asez lucrurile in ea cu rapiditate. Voiam sa plec cat mai repede de aici. Nu-mi placea acest loc. Dupa 10 minute eram gata. Exact cand inchideam fermuarul gentii, usa s-a deschis. Lucas mi-a zambit, apoi a deschis si el dulapul luand geanta lui.
-Eu am terminat, spun eu incet.
-Poti sa mergi jos... o sa-ti aduc eu valiza.
I-am zambit, apoi am trecut pe langa el fara sa-l ating. M-am asezat pe canapea si priveam pe fereastra. Marea era agitata azi. Am auzit niste pasi in spatele meu si am tresarit. M-am uitat in spate, dar era doar Justin.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...