(II) Capitolul 5

2.5K 118 0
                                    

-Lucas, incep eu sa ma plang. Nu am cu ce ma imbraca, spun eu cu voce de copil mic.

Statea intins pe pat cu nasul in telefon. S-a uitat la mine, cu o spranceana ridicata. Mi-am pus mainile in sold, cand am vazut ca a ras incet. Am o problema grava aici, iar el rade.

-Ai venit cu un geamantan de haine. Cum poti sa zici ca nu ai cu ce te imbraca?ma intreaba el intr-un final.

-Nu stiu ce s-ar potrivi la o petrecere pe plaja cu tot felul de necunoscuti.

-Atat timp cat o sa fii decenta, poti sa te imbraci cu ce vrei. Daca nu o sa fii decenta, o sa se intample ca aseara, spune el zambindu-mi pervers. As prefera a doua varianta, rade el.

Mi-am dat ochii peste cap, apoi m-am dus in fata dulapului. Nu-mi iau fusta, pentru ca nu stiu peste ce localnici o sa dau. Mi-am ales intr-un final niste pantaloni scurti din denim si o bluza din in albastra. Avea putin decolteu, dar asta e. Am intrat in baie si m-am schimbat repede. In timp ce ma pieptanam, am auzit o bubuitura in usa. Si inca una.

-Hai azi!o aud pe Mady tipand.

Am iesit din baie, iar Lucas deja era imbracat. Mi-am luat o gentuta, apoi am iesit pe usa. Chiar atunci ieseau si Luke si Justin. Mady si Justin sunt niste incapatanati si jumatate. Nu si-au vorbit toata ziua. Si daca vorbeau, o dadeau in cearta si mistouri. Se vedea de la o posta ca se plac si vor sa fie impreuna, dar erau prea orgoliosi sa recunoasca. Cand am ajuns in living am ramas uimita. Nu stiam daca tinuta aleasa de Mady era pentru al face pe Justin gelos sau pentru a cuceri baietii de pe plaja. Cred ca ambele. Avea o fusta neagra, care daca se apleca putin, ramanea cu fundul gol, si un maieu alb super decoltat. Ne-am incaltat cu toti, am iesit afara. Am luat masina, pentru ca era departe locul de intalnire. Mady fusese din nou invitata de cei doi tipi la o petrecere pe plaja si ea ca sa-i faca in ciuda lui Justin a acceptat.

Am ajuns in cateva minute. Am lasat masina, apoi am mers pe plaja. Erau case mari pe aici, deci e o parte bogata a orasului. Lucas m-a prins de mana si mi-a zambit. El o sa faca pe iubitul gelos, nu ca Justin. Am vazut niste persoane si ne-am indreptat spre ele. Aveau si muzica, dar nu foarte tare. Cand am ajuns in dreptul lui, unul dintre ei ne-a intampinat. Era inalt, brunet si parea mai mare la varsta decat noi.

-Buna Mady, o saluta acesta. Doua fete si 3 baieti, spune acesta uitandu-se la noi. In seara asta o sa fie discriminare pentru fete.

-Nu-i nimic, spune aceasta. Ea e prietena mea Jennifer, iubitul ei, Lucas, si pe Justin si Luke i-ai cunoscut deja.

-Buna. Eu sunt Zack, ne intinde el mana.

Lucas a dat noroc prima oara, apoi i-am apucat si eu mana si mi-a strans-o usor. Zack ni i-a prezentat si pe ceilalti, dar nu prea le-am retinut numele. Erau 5 baieti si 3 fete. Una din fete parea mai micuta si puteam sa vad cum se uita la Luke.

-Uite Ella, ti-am promis ca-ti aduc un baiat potrivit pentru tine, spune Zack uitandu-se la Luke.

Prin lumina difuza data de un felinar am putut sa vad cum obrajii i se inrosesc. Erau niste paturi pe jos, asezate in cerc. Ne-am asezat si eu am nimerit intre Lucas si Justin. Luke era langa Justin si Ella. Mady deja se pusese langa Zack, fata in fata cu Justin. Ce ma poate enerva ca vrea sa-l faca gelos.

-Deci, cum ati ajuns pe aici?ne intreaba Zack.

-Tatal meu are o casa aici si am venit in vacanta, spun eu.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum