5 zile. 5 zile in care m-am afisat cu Lucas la scoala. De luni nu am mai avut incidente cu Andy si nici nu l-am mai vazut. Mai bine. Cu Lucas ma intalneam prin pauza si la cantina, dar nu stateam impreuna. Ne saturam cat stateam acasa impreuna. In fiecare zi venea la mine cel putin o ora. Eram asa de fericita cu el. Justin nu a mai facut misto de mine. Facea acum de amandoi cand cica ne sarutam prea mult. Il vedeam pe Justin cel dragut cu mine si nu era beat.
M-am privit pentru ultima oara in oglinda: fusta neagra, o bluza alba, ciorapi negri pana la genuchi, ghetele cu toc, geaca de piele si o esarfa colorata. Parul era lasat pe spate natural. Am iesit din camera, mi-am luat la revedere de la cei din casa, apoi am iesit pe usa. Am vazut masina albastra a lui Mady si am zambit. Am traversat aleea si imediat am fost pe locul pasagerului. Azi urma sa avem o zi a fetelor.
-Buna, ii spun eu zambind.
-Hei. Mergem la cafeneaua de langa parc?ma intreaba ea entuziasmata.
-Sigur.
A pornit masina si ne-am indreptat spre centrul orasului. De cand nu mai fusesem la acea cafenea. Era locul nostru preferat. Am petrecut mult timp acolo si aveam o gramada de amintiri.
-Mi-a fost dor de locul asta, spune ea cand intram.
O aprob, apoi mergem la o masa mai din colt, unde nu ne vedea mai nimeni. Era masa noastra. O fata a venit si ne-a luat comanda obisnuita, cafea cu lapte si caramel si briosa cu ciocolata. Yamy.
-Saptamana viitoare o sa vina parintii lui Daniel la noi, spun eu cu voce abatuta. Deja ma ia cu frisoane cand ma gandesc.
-Oh. Trebuie sa fii tare si sa le faci fata. Dar mai greu e pentru mama ta. Saraca. Dar o sa fie totul bine. Daniel va iubeste pe toate 3 si nu mai asculta de sfatul parintilor. Nu te ingrijora, imi spune aceasta zambind cald spre mine.
O iubesc pe Madison. Mereu are o vorba incurajatoare pentru mine. Nu stiu ce m-as face fara ea. E cea mai minunata fiinta si mereu langa mine sa ma spijine. I-am intors zambetul, apoi acea fata ne-a adus comanda.
-Inca nu ti-a trecut semnul, spune Mady razand.
Mi-am atins gatul in locul in care ma muscase Lucas. „Lumea trebuie sa stie ca esti a mea.". Oricum nu avea cine sa ma fure. Am luat o gura din cafea si am simtit gustul divin de caramel. Il iubesc. Am lasat cana pe masa si ma pregateam sa iau briosa, cand... negru. Am tipat incet, apoi am simtit o respiratie pe urechea mea.
-Ghici cine-i?
Am zambit cand am auzit acea voce. Am inspirat pe nas si acel miros al lui mi-a invadat narile. Am lasat capul pe spate si am zambit larg spre persoana care avea mainile pe ochii mei. Am simtit doua buze catifelate peste ale mele. Un pupic scurt, apoi am vazut lumina. Si pe Lucas. Mi-a zambit si s-a asezat langa mine.
-Buna, spune el zambind.
-Hei, aud alta voce care pare cam plictisita.
M-am uitat intr-o parte si l-am vazut pe Justin. Incerca sa zambeasca, dar nu prea-i reusea. Mady i-a facut loc langa ea pe canapea.
-Ce cautati aici?intreaba Mady serios.
-Lucas a vazut masina lui Madison si m-a tarat pana aici, explica Justin facandu-se comod pe canapea.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...