Capitolul 15

2.9K 162 1
                                    

Eram in noul an. Si eram impreuna cu Lucas. La miezul noptii, acesta m-a sarutat de fata cu parintii nostri, iar toti 4 au ramas putin socati, dar au fost fericiti pentru noi. Mama nu pusese intrebari in legatura cu Andy, dar stiu ca o va face. Dar mai am timp sa ma gandesc la o minciuna buna. Acum mergeam cu Lucas la club. El asa a facut in ultimii doi ani. A stat cu familia pana intra in noul an, apoi mergea la club. Amelia a insistat sa ma duc, ca sa ma distrez si mi-a zis „si sa nu puna vreo fata mana pe el". M-a amuzat acest lucru si pana la urma am acceptat. Eram putin obosita, dar eram fericita ca eram cu Lucas si nu mai conta.

Lucas a platit taxiul, apoi am coborat. Eram in fata clubului, dar Lucas m-a luat de mana si am ajuns in parcare, undeva in spate.

-Ce facem aici?il intreb eu putin speriata.

Imediat am auzit o voce cunoscuta cum il striga pe Lucas. Ne-am uitat amandoi in directia sunetului si l-am vazut pe Justin. Ce naiba? M-am intors spre Lucas si ma uitam urat. De ce m-a adus la un loc cu prietenii lui? Stiam eu ca nu trebuie sa vin.

-Eu plec, spun eu nervoasa.

-Jenny, nu, te rog. O sa am grija de tine. Nu o sa-ti faca nimeni nimic, spune el cu fata de catelus.

Era prea dragut sa-i vad ochii aceia albastri care ma rugau sa raman. Am oftat.

-Dar nu suntem impreuna. Te-a obligat sa ma iei. Nu vreau sa se afle asa de repede.

-Bine, spune el dandu-si ochii peste cap si cu o voce exasperata.

Justin a ajuns langa noi si se uita cu un zambet cuceritor la mine. Era beat. Se vedea dupa fata. Dar pantalonii negri si camasa neagra cu papionul rosu ii veneau excelent.

-Oo Lucas, pe cine ai adus tu aici.

-M-au obligat... la fel cum fac si sa o duc cu masina.

Oh. Lucas chiar e priceput sa minta. Avea un ton asa de indiferent, care m-a durut putin, dar mi-am dat seama ca el il rugasem sa faca asta.

-Iubitelul tau Andy stie unde esti?ma intreaba acesta uitandu-se din cap pana in picioare la mine.

-Nu mai sunt cu el, spun eu cu voce scazuta.

-Deci te-a bagat in pat, ti-a tras-o si ai terminat-o cu el?intreaba el. Am avut dreptate si s-a intamplat mai repede decat credeam, spune el cu mandrie.

-De fapt nu m-am culcat cu el. Dar totusi m-a bagat in pat... si am scapat, ii raspund eu zambind.

Ochii lui albastri s-au amplificat cand mi-au auzit vorbele. Nu-i venea sa creada. Nici mie nu-mi venea sa cred ca am scapat. Se uita asa intrebator la mine si nu-si dadea seama daca glumesc sau nu. Am oftat si i-am spus:

-L-am muscat de mana, i-am dat un picior in partea de jos, apoi l-am impins de pe mine aterizand pe podea.

S-a uitat la mine cu gura cascata, apoi s-a apropiat de mine si mi-a pus mainile pe umeri. Ma uitam ciudat la el si nu stiam ce vrea sa faca. Lucas doar statea si se uita si el confuz. Acum chiar vreau sa faca pe iubitul gelos si sa-l ia pe Justin de langa mine.

-Nu-mi vine sa cred ca mi-ai batut si umilit varul. Hai inauntru. Mi-ai imbunatatit anul deja.

M-a luat de mana si m-a tarat in urma lui. Ce-a fost asta? Eram socata si nu stiam daca reactia lui e de bine sau de rau. Lucas era in spatele meu si se uita la fel de uimit. Justin a intrat pe o usa din spate si muzica deja se auzea. Am mers pe un hol luminat de cateva becuri aproape arse, apoi am intrat pe o usa mare si muzica mi-a spart timpanul. Lumea dansa si se distra, iar luminile faceau un joc impresionant. Am mers putin si dupa am intrat pe alta usa. Era un fel de separeu. Erau cateva canapele albe, iar in fata fiecareia era cate o masa din sticla. Intr-o parte era si un mic loc liber, iar muzica se auzea aici, dar nu foarte tare. I-am putut recunoaste pe unii elevi din scoala, dar toti se uitau ciudat la mine.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum