Trebuie sa tin minte sa trag draperiile in fiecare seara. Am deschis ochii incet, pana m-am obisnuit cu lumina din camera. Am vrut sa ma frec la ochii cu mainile, dar fara succes. Una era imobilizata intre trupul meu si al lui Lucas, iar cealalta o aveam impreunata cu mana lui Lucas. Afara era iarna, eu eram doar in lenjerie intima, dar muream de cald. Corpul lui Lucas emana caldura. Respiratia lui usoara ma gadila pe gat. Am intors putin capul intr-o parte si l-am pupat incet pe frunte. Ma bucuram nesus de mult ca ne-am impacat. Lucas era special pentru mine. Mi-am amintit de seara trecuta. Lucas m-a facut sa ma simt in al 9-lea cer.
I-am dat drumul la mana si am incercat sa ies de sub bratul lui... dar fara succes. M-a simtit si m-a tras spre el. S-a rotit pe o parte, iar eu m-am afundat la pieptul lui.
-Neata, spune el cu o voce ragusita.
-Neata.
-Cum te simti?
-Perfect pentru ca esti langa mine, spun eu si ii depun un sarut pe piept.
Am simtit cum s-a incordat si m-a facut sa zambesc. Am ridicat putin capul si i-am intalnit privirea. M-a strans m-a tare la piept si apoi s-a rotit pe spate, iar eu am ajuns pe el. Mi-am scuturat capul ca sa-mi dau parul de pe fata, iar acesta a ras usor. M-am bosumflat si am lasat capul in jos, acoperindu-l si pe el cu parul meu.
-Hei!protesteaza el. Te tund, spune el serios.
Mi-am dat capul pe spate, eliberandu-i fata. Am mijit ochii spre el.
-Sa nu indraznesti. Daca tu ma tunzi, eu te las fara mostenitori.
-Oh. Ca sa stii, mostenitorii mei provoaca mai multa placere decat sarutarile.
Oh nu. Si-a folosit vocea sexy. Deja eram gelatina in bratele lui. Mi-a sarutat incet obrazul, apoi linia maxilarului, coborand pe gat. Mi-a prins putina piele intre dinti si a muscat-o.
-Au!ma plang eu ducandu-mi mana in acel loc.
-Cred ca s-au trezit, aud o voce pe hol.
Am incremenit. Sper sa nu intre nimeni in camera peste noi. Lucas mi-a dat drumul, iar eu am sarit ca arsa din pat. Am mers la dulap si mi-am cautat niste haine. Niste colanti negri si o bluza care-mi acoperea frundul. Lucas s-a ridicat si el lenes din pat si si-a luat pantalonii de pe jos. Arata foarte amuzant cu parul ciufulit si camasa desfacuta. Am intrat repede in baie si mi-am facut rutina de dimineata. Mi-am pus o cordeluta in cap, ca sa nu-mi mai vina parul pe fata. Era foarte ciufulit si incurcat.
Am iesit din baie, iar Lucas era deja imbracat. I-am facut loc la baie, iar eu m-am uitat la telefonul de pe noptiera. Era ora 11. Nici nu vreau sa stiu ce le-a trecut alor mei prin cap. Sper ca nu au incercat usa si au vazut ca e incuiata. Of! Nici nu vreau sa ma gandesc la ce va urma. Lucas a iesit din baie si s-a apropiat de mine cuprinzandu-mi talia cu bratele lui. Si-a aplecat capul, sarutandu-ma usor. Am putut sa sesizez gustul de menta de la pasta de dinti. Ce?
-Periuta ta de dinti e perfecta, ranjeste el.
Mi-am dat ochii peste cap, apoi am iesit din imbratisarea lui. M-am indreptat spre usa si am descuiat-o incet. Pe hol nu era nimeni. Am iesit din camera si am pasit pe scari. Aveam o retinere imensa in mine. As fi vrut sa stau in camera incuiata, pana toti uita de acest incident. Sau sa-l pun pe Lucas sa iasa pe geam.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...